  • 1. Data: 2010-03-21 18:38:24
    Temat: Sezon motocyklowy rozpoczęty
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    dla zwolenników i przeciwników
    http://wiadomosci.onet.pl/2699,2144501,wydarzenie_lo
    kalne.html
    http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/article
    ?AID=/20100320/LECZNA/879168991

    pewnie będzie ciekawa dyskusja jak zwykle :)
    pzdr
    GL

  • 2. Data: 2010-03-21 18:52:41
    Temat: Re: Sezon motocyklowy rozpoczęty
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sun, 21 Mar 2010 18:38:24 +0100, glang napisał(a):

    > pewnie będzie ciekawa dyskusja jak zwykle :)

    Może.
    Ja od siebie napiszę że motórów jak mrówków dzisiaj widziałem, a tylko 1
    jechał jak idiota.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 3. Data: 2010-03-21 19:01:51
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    glang pisze:
    > dla zwolenników i przeciwników
    > http://wiadomosci.onet.pl/2699,2144501,wydarzenie_lo
    kalne.html
    > http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/article
    ?AID=/20100320/LECZNA/879168991

    To tylko dowód na to, że PJ kategorii A zdecydowanie powinno być dla
    bardziej dojrzałych ludzi niż przeciętny 18-20 latek.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 4. Data: 2010-03-21 19:02:57
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 21 Mar 2010 18:52:41 +0100, MadMan napisał(a):

    > Może.
    > Ja od siebie napiszę że motórów jak mrówków dzisiaj widziałem, a tylko 1
    > jechał jak idiota.

    I tak właśnie najczęściej wygląda. Na stu mijanych motocyklistów
    dziewięćdziesięciu ośmiu jedzie normalnie, ale ludzie zapamiętują tego
    jednego, czy dwóch zjebów.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 5. Data: 2010-03-21 19:04:47
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    MadMan wrote:

    > Może.
    > Ja od siebie napiszę że motórów jak mrówków dzisiaj widziałem, a tylko 1
    > jechał jak idiota.

    Masz szczęście.
    Dzisiaj między Ursynowem a Mokotowem: 6 i żaden nie jechał normalnie.

    --
    Bydlę

  • 6. Data: 2010-03-21 19:36:59
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Sun, 21 Mar 2010 18:38:24 +0100, glang napisał(a):

    > pewnie będzie ciekawa dyskusja jak zwykle :)

    Spokojnie - do maja się wykruszą.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 7. Data: 2010-03-21 20:04:18
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 21 Mar 2010 19:01:51 +0100, osobnik zwany Marcin
    \"Kenickie\" Mydlak wystukał:

> [...]
    >
    > To tylko dowód na to, że PJ kategorii A zdecydowanie powinno być dla
    > bardziej dojrzałych ludzi niż przeciętny 18-20 latek.

    zwłaszcza, że gówniarze jeżdżą bez żadnego prawka.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 8. Data: 2010-03-21 20:20:02
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    masti pisze:
> [...]
    ?AID=/20100320/
    > LECZNA/879168991
    >
    > zwłaszcza, że gówniarze jeżdżą bez żadnego prawka.

    To też fakt. Bo kary za to są za niskie - 500zł za jazdę bez uprawnień
    to kpina. Jakby taki dostał 5000 i musiał sprzedać kochane moto, to by
    się opamiętał. To zresztą tyczy się też kierowców samochodów.

  • 9. Data: 2010-03-21 20:39:52
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-03-21, Marcin "Kenickie" Mydlak <e...@3...lp> wrote:

    > To też fakt. Bo kary za to są za niskie - 500zł za jazdę bez uprawnień
    > to kpina. Jakby taki dostał 5000 i musiał sprzedać kochane moto, to by
    > się opamiętał. To zresztą tyczy się też kierowców samochodów.

    A jakby dostał pięćset tysięcy to już na pewno nikt nigdy by bez prawka
    na drogę nie wyjechał...

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 10. Data: 2010-03-21 20:44:42
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Krzysiek Kielczewski pisze:

    > A jakby dostał pięćset tysięcy to już na pewno nikt nigdy by bez prawka
    > na drogę nie wyjechał...

    Widzisz. Kara ma być na tyle dotkliwa by czegoś nauczyć. A ludzie z
    premedytacją jeżdżą bez PJ, bo im to wychodzi taniej raz w roku mandat
    zapłacić, niż iść na kurs, potem na egzamin...