  • 1. Data: 2009-08-07 21:55:46
    Temat: Akumulator "5500mAh"
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Niezły sklep - odkręcają to co na ogniwie napisał producent:
    "Product print '5500mAh', the exact capacity is 3500mAh"

    Tutaj podobnie:
    "Product print '2400mAh', the exact capacity is 1600mAh"

    Żeby na Allegro sprzedawcy dodawali takie komentarze do akumulatorków
    komórkowych "4000mAh"... No ale to Polska właśnie. :(

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 2. Data: 2009-08-08 05:38:05
    Temat: Re: Akumulator "5500mAh"
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 07 Aug 2009 23:55:46 +0200, Adam Dybkowski wrote:
> [...]
    >
    >Żeby na Allegro sprzedawcy dodawali takie komentarze do akumulatorków
    >komórkowych "4000mAh"... No ale to Polska właśnie. :(

    Powoli sie zaczyna. kupuje 1900, fotki nie ma, rzeczywistej ~800, ale
    "product print" 2400 ..

    Trzeba po prostu walic negatywa, to sie skonczy.

    A jeszcze jeden mi sie zarzekal ze zmierzone miernikiem .. ciekawe -
    taki marketing, czy miernik z tego samego zrodla ..

    J.