  • 1. Data: 2009-08-07 16:18:06
    Temat: Szukam gniazdo USB na płytę czołową do polutowania
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Jak w temacie. Mam takie gniazdo:
    http://www.sklep.rms.pl/galerie/g/gniazdo-hdmi-nasci
    enne-p_4801.jpg i chcę
    do niego dołożyć USB. Potrzebuję coś co da się przykręcić i dodatkowo da się
    polutować. Musze zrobić taki jakby przedłużacz schowany częściowo w ścianie.

    Może ktoś widział w necie takie gniazdo?

    PC

  • 2. Data: 2009-08-07 18:00:25
    Od: MKi <e...@t...op.pl>

> [...]
    > polutować. Musze zrobić taki jakby przedłużacz schowany częściowo w ścianie.
    >
    > Może ktoś widział w necie takie gniazdo?

    Takiego nie.
    Ale w czasach, gdy nie było gniazd USB w obudowach komputerów
    (a były już wyprowadzenia w płytach głównych) kupiłem zwykłe
    gniazdko w stylu USBS1ARB-CV w Mariteksie, do tego mała płytka
    na żelazku, pilniczkiem wypiłowałem otwór w zaślepce od
    dodatkowego napędu CD, klej z glutownicy i voila! gniazdko
    wygląda jak fabryczne.

    Pozdrowienia,
    MKi

  • 3. Data: 2009-08-07 18:20:23
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    W ostateczności kupię zwykłe przewlekane, wytnę otwór w plastiku i wepchnę
    od zewnątrz. Gniazdo ma kołnierz i mam nadzieję, że wytrzyma nacisk
    wkładanej wtyczki. Robią cholera te telewizory i gniazda dają z tyłu.
    Głupota.

    PC

  • 4. Data: 2009-08-07 18:47:54
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    PC pisze:

> [...]
    > polutować. Musze zrobić taki jakby przedłużacz schowany częściowo w ścianie.

    Tu masz wypas prawie że militarny:
    http://pl.farnell.com/amphenol/usbf-tv-21-g/oprawka-
    usb-szczelne-z-kolnierzem/dp/1220811

    Albo bardziej przyziemne:
    http://pl.farnell.com/molex/84729-0001/oprawka-usb-m
    ontowany-na-plytce/dp/9652850

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 5. Data: 2009-08-07 21:34:43
    Od: "nuclear2001" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PC" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ścianie.
    >
    > Może ktoś widział w necie takie gniazdo?

    popatrz co ma TME, wydaje mi się ze widziałem jakies złącza na panel (chyba
    szczelne)

  • 6. Data: 2009-08-08 07:01:00
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    > popatrz co ma TME, wydaje mi się ze widziałem jakies złącza na panel
    > (chyba szczelne)

    Faktycznie jest. Cena kosmos ale najważnijesze, że jest.

    Thx,
    PC

  • 7. Data: 2009-08-16 09:05:53
    Od: "PP" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    się
    > polutować. Musze zrobić taki jakby przedłużacz schowany częściowo w

    Kup przedłużacz do USB i masz gniazdko z kabelkiem, łatwo wkleić we
    wszelkiego rodzaju maskownice.
    Piotr