  • 1. Data: 2009-08-07 19:17:36
    Temat: komputer za 299 zł opłaca się?
    Od: Piramidos <c...@o...pl>

    Mam takie małe pytanie - czy opłaca się kupić nastepujacy pc za 299 zł:
    / na ile go stargować?
    ram 512 Mb goodram
    dysk 80 Gb samsung
    procesor 2300+ sempron
    radeon 9250
    czytnik kart
    nagrywarka dvd
    oryginalny system

  • 2. Data: 2009-08-07 21:26:37
    Temat: Re: komputer za 299 zł opłaca się?
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Piramidos pisze:

    > Mam takie małe pytanie - czy opłaca się kupić nastepujacy pc za 299 zł:
    > / na ile go stargować?
    [...]
    Heh, to zależy do czego. Aby nie było OT: najnowszy Protel raczej na tym
    średnio pójdzie (512MB RAMu - mało; procesor biedny 1-jądrowy). Za to
    DOSowy OrCad czy AutoTrax śmigną aż miło. Do kompilacji programów na
    AVRki też wystarczy.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 3. Data: 2009-08-08 06:39:45
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Fri, 07 Aug 2009 21:17:36 +0200, Piramidos napisał(a):

    > oryginalny system

    Sprzęt wart jakieś 300zł w porywach. Jeśli ci zależy bardzo na oryginalnym
    XP (nie określiłeś o jaki OS chodzi :) i jeśli możliwosci kompa ci
    wystarczają to możesz brać.
    Na początek go odkurz :)
    --
    Jacek

  • 4. Data: 2009-08-10 02:10:03
    Od: "Remek" <w...@n...pl>

    Użytkownik "Piramidos" napisał:

    > Mam takie małe pytanie - czy opłaca się kupić nastepujacy pc za 299 zł:
    > / na ile go stargować?
    > ram 512 Mb goodram
    > dysk 80 Gb samsung
    > procesor 2300+ sempron
    > radeon 9250
    > czytnik kart
    > nagrywarka dvd
    > oryginalny system

    Idź do wróżki i niech ona Ci powie w jakim stanie jest sprzęt i jak długo
    jeszcze wytrzyma. Kupowanie takich używanych urządzeń to loteria, a zwykle
    los na loterię jest dziesiątki tysięcy razy tańszy od nagrody. Zależy to od
    szans na wygraną. W tym przypadku masz moim zdaniem 25% szans na sukces. A
    że taki sprzęt w pełni sprawny wart jest jakieś 500,- zł, to mozesz za ten
    konkretny dać najwyżej 125,- zł. Takie ceny zresztą "chodzą" na Allegro. I
    choć cena wydaje się niska, to na dzień dobry musisz doliczyć nowy zasilacz
    i twardy dysk.

    Remek

    PS. Czy rzeczywiście nie znalazłeś bardziej odpowiedniej grupy? Choćby
    pl.com.pecet.