-
X-Received: by 10.140.95.7 with SMTP id h7mr97879qge.4.1409257659063; Thu, 28 Aug
2014 13:27:39 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.140.95.7 with SMTP id h7mr97879qge.4.1409257659063; Thu, 28 Aug
2014 13:27:39 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!r2no941516
3igi.0!news-out.google.com!q8ni2qal.1!nntp.google.com!m5no3942547qaj.0!postnews
.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Thu, 28 Aug 2014 13:27:38 -0700 (PDT)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.77.124.137;
posting-account=ImADBgoAAACiWW6d4L4Bzb8Mzj1icfz6
NNTP-Posting-Host: 46.77.124.137
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <c...@g...com>
Subject: Akumulator o niskiej masie
From: m...@g...com
Injection-Date: Thu, 28 Aug 2014 20:27:39 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2542835
[ ukryj nagłówki ]Witam,
Czy spotkał sie ktoś z możliwością zakupu akumulatora o obniżonej masie ?
Kiedyś czytałem ze topowe wersje mercedesow (sls, najnowsza s63 amg) maja taki
właśnie akumulator. Dzięki temu są lżejsze o kilkanaście kilo. W artykule opisywano
ile masy na czym zaoszczedzono. No i aku był jednym z elementów.
Efekt mniejszej masy uzyskano stosując inna technologie budowy, mająca lepszy
współczynnik pojemności energetycznej do masy niż w klasycznym akumulatorze. Nie
jestem pewien czy nie był to akumulator litowo jonowy.
I teraz pytanie:
Czy ktoś spotkał ofertę sprzedarzy akumulatora wykonanego właśnie w takiej
technologii, mającego niska masę ?
Czy też tylko mercedes wpadł na ten prosty sposób polepszenia ekonomiki i dynamiki
samochodu ?
Pozdrawiam,
M.
Następne wpisy z tego wątku
- 28.08.14 22:40 k...@g...com
- 28.08.14 22:59 m...@g...com
- 28.08.14 23:33 k...@g...com
- 29.08.14 02:00 gizmacz
- 29.08.14 05:04 A.L.
- 29.08.14 08:22 semi
- 29.08.14 09:14 AL
- 29.08.14 10:07 J.F.
- 29.08.14 10:35 Michał Król
- 29.08.14 20:25 m...@g...com
- 29.08.14 20:47 k...@g...com
- 29.08.14 22:14 J.F.
- 30.08.14 10:47 Tomasz Finke
- 30.08.14 14:12 J.F.
- 30.08.14 21:48 Michal Lukasik
Najnowsze wątki z tej grupy
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław