  • 91. Data: 2022-12-01 19:00:57
    Temat: Re: Akumulatory z aliexpress
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 01/12/2022 16:53, Tomasz Gorbaczuk wrote:

    > Podzielisz się linkiem?
    >
    > TG

    Sprzedawca to QSO

    https://qsolifepo4cell.en.alibaba.com/?spm=a2756.tra
    de-list-buyer.0.0.27b076e9H8eKQ0

    Trzeba do nich napisać o wycenę czego chcesz i ile sztuk z dostawą gdzie
    chcesz.

    c.

  • 92. Data: 2022-12-01 19:04:27
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .12.2022 o 19:00 Cezar <c...@t...pl.invalid> pisze:

> [...]
    de-list-buyer.0.0.27b076e9H8eKQ0

    > Trzeba do nich napisać o wycenę czego chcesz i ile sztuk z dostawą gdzie

    Dzięki.

    TG

  • 93. Data: 2022-12-01 19:13:49
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dokupowałeś do tego BMS? - jaki?

  • 94. Data: 2022-12-01 20:13:11
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 01/12/2022 18:13, Tomasz Gorbaczuk wrote:

    > Dokupowałeś do tego BMS? - jaki?

    kupiłem całą obudowę z BMSem SEPLOS MASON.

    https://www.alibaba.com/product-detail/24V-48V-MASON
    -DIY-Unit-suitable_1600456367467.html

    MOja jeszcze nie przyszła ale są filmy ludzi na YT, którzy to składali.
    Ma troche wad ale wykonianie w miarę porządne.

    c.

  • 95. Data: 2022-12-01 21:34:20
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 1 grudnia 2022 o 15:41:55 UTC+1 Cezar napisał(a):
> [...]
    niektórych ofertach od 45 złotych za sztukę. Kupował ktoś takie akumulatory albo
    trochę droższe po stówie za 300Ah? Mam magazyn prądu 2,5kWh i chętnie bym go
    powiększył.
    razie co z filmami na YT w których ludzie pokazują akumulatory kupione w Chinach w
    bardzo promocyjnych cenach? To może w takim przypadku czy może wiesz jak jest z
    droższymi akumulatorami. Takimi po trzysta czy pięćset złotych za 300aAh. Tam jest
    kilka grup cenowych.
    > Anulowałem te tanie - Aliexpres oddało kasę od razu.
    >
    > Kilka tygodni wcześniej zamówiłem 16x 280Ah od sprawdzonego sprzedawcy
    > na Alibabie (tak - bezpośrednio na Alibabie) w cenie ok $100/szt + $380
    > za przesyłkę.
    > Baterie przyszły ładnie zapakowane, każda indywidualnie przetestowana.
    > dV dla wszystkich 16 to 0.02V po miesiącu od wysyłki.
    >
    > Teraz tylko czekam na obudowę z BMSem do nich bo też płynie z Chin...
    >
    > c.
    To ile cię to wszystko będzie kosztowało. Znaczy się ile już zapłaciłes?

  • 96. Data: 2022-12-01 22:15:20
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 01/12/2022 20:34, Zenek Kapelinder wrote:
> [...]
    kilka grup cenowych.

    > To ile cię to wszystko będzie kosztowało. Znaczy się ile już zapłaciłes?

    same ogniwa $2k,
    obudowa+BMS+kable $750

    c.

  • 97. Data: 2022-12-06 21:19:34
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 01.12.2022 15:41, Cezar wrote:
    > Kilka tygodni wcześniej zamówiłem 16x 280Ah od sprawdzonego sprzedawcy
    > na Alibabie (tak - bezpośrednio na Alibabie) w cenie ok $100/szt + $380
    > za przesyłkę.

    Wysyłka z Chin? Czy z EU? Pytam między innymi w kontekście VAT.

    Dostałem od nich ofertę na wysyłkę z EU (czyli już naliczony VAT) w
    cenie $143/sztukę przy 16 sztukach. W tym są już wliczone koszty
    transportu.

    Zastanawiam się czy tam jest jeszcze przestrzeń na dopchnięcie ceny
    kolanem ...

    Piotrek

  • 98. Data: 2022-12-06 21:34:53
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 06.12.2022 21:19, Piotrek wrote:
    > Wysyłka z Chin? Czy z EU? Pytam między innymi w kontekście VAT.

    OK. Doczytałem, że wysyłka z Chin. Czyli jeszcze dojdzie VAT.

    Czyli nawet bez dodatkowych rabatów taniej jest kupić z ich magazynu w EU.

    Piotrek

  • 99. Data: 2022-12-06 22:09:29
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 6 grudnia 2022 o 21:35:03 UTC+1 Piotrek napisał(a):

    > OK. Doczytałem, że wysyłka z Chin. Czyli jeszcze dojdzie VAT.
    >
    > Czyli nawet bez dodatkowych rabatów taniej jest kupić z ich magazynu w EU.
    >
    > Piotrek
    W podobnej cenie, ciut drożej, znalazłem na olxie. To jaki jest sens żeby samemu
    kupować u Chińczyków czesc ofert od osób prywatnych, część od firm.

  • 100. Data: 2022-12-06 23:38:52
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 06.12.2022 22:09, Zenek Kapelinder wrote:
    > W podobnej cenie, ciut drożej, znalazłem na olxie. To jaki jest sens żeby samemu
    kupować u Chińczyków czesc ofert od osób prywatnych, część od firm.

    Najtaniej jak znalazłem na OLX to około 160$ od osoby prywatnej. Czyli
    baterie w dowolnym stanie, bez gwarancji (bo osobę prywatną to
    generalnie możesz cmoknąć w pomponik). Plus koszt transportu.

    Zgodnie z ofertą z zapodanego linku cena wynosi 143$, Dostawa DPD w 5-8
    dni z magazynu w EU. Teoretycznie dobierają baterie o podobnym napięciu
    i oporności wewnętrznej. Teoretycznie gwarancja 1 rok.

    Zazwyczaj staram się nie kupować drożej, ale za to gorszej jakości ...

    Piotrek