  • 11. Data: 2022-11-14 10:27:24
    Temat: Re: Akumulatory z aliexpress
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .11.2022 o 10:25 sirapacz <n...@s...pl> pisze:

    > Ja wziąłem 50, dostałem jakiś 'price adjustment' i zapłaciłem 818pln.
    > Jak wtopię to będę miał zabawę jak z hazardem którego nie uprawiam:)
    >
    > Jak dojdzie i będzie dobre to będzie deal roku:P
    >
    > Jak nie dojdzie to aliexpress zrobi refundację i cześć:P

    Pojawiła się u mnie faktura VAT na 154 EUR.

    TG

  • 12. Data: 2022-11-14 10:29:16
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Jak dojdzie i będzie dobre to będzie deal roku:P
    >
    > Jak nie dojdzie to aliexpress zrobi refundację i cześć:P

    tak sobie teraz liczę.... 50x2x5kg... pół tony akumulatorów? :O

  • 13. Data: 2022-11-14 10:31:48
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Pojawiła się u mnie faktura VAT na 154 EUR.

    u mnie okazuje się, że przekracza 150eur więc cło będę musiał zapłacić
    sam na cle...

  • 14. Data: 2022-11-14 10:35:46
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .11.2022 o 10:31 sirapacz <n...@s...pl> pisze:

    > u mnie okazuje się, że przekracza 150eur więc cło będę musiał zapłacić
    > sam na cle...

    Już chińczyk skorygował aukcję - cena za 2 szt jest 257.
    Zaraz pewnie anuluje te transakcje.

  • 15. Data: 2022-11-14 10:40:56
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Już chińczyk skorygował aukcję - cena za 2 szt jest 257.
    > Zaraz pewnie anuluje te transakcje.
    https://pl.aliexpress.com/item/1005004922300944.html
    ?spm=a2g0o.order_list.0.0.21ef1c24YcPdAw&gatewayAdap
    t=glo2pol

  • 16. Data: 2022-11-14 10:46:28
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .11.2022 o 10:40 sirapacz <n...@s...pl> pisze:

    > https://pl.aliexpress.com/item/1005004922300944.html
    ?spm=a2g0o.order_list.0.0.21ef1c24YcPdAw&gatewayAdap
    t=glo2pol

    Dokupiłem kolejne 30 x 2 za 604 zł.

  • 17. Data: 2022-11-14 10:51:04
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Dokupiłem kolejne 30 x 2 za 604 zł.

    a ja anulowałem bo vat naliczyliby w polsce - wtedy interes byłby do
    bani:))))
    ...i dokupiłem 30:P

  • 18. Data: 2022-11-14 11:08:16
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Dokupiłem kolejne 30 x 2 za 604 zł.

    technicznie rzecz biorąc ryzyko jest minimalne bo nawet jak się połapią
    i nie wyślą to za 10 dni będziemy mieli zwrot kasy:]

  • 19. Data: 2022-11-14 11:09:16
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    BTW celnicy je..ną cło i vat wg wartości rynkowej.

    -----

  • 20. Data: 2022-11-14 11:19:13
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2022-11-14 o 11:09, ąćęłńóśźż pisze:
    > BTW celnicy je..ną cło i vat wg wartości rynkowej.
    >

    > -----

    dlatego anulowałem i wysłałem 2 po 30:) wtedy cło/vat jest opłacone