  • 41. Data: 2023-05-09 20:08:24
    Temat: Re: Android auto - narzekanie
    Od: szopen <s...@e...szop>

    On 7.05.2023 16:50, heby wrote:

    > Własnie przez tydzień przemieszczałem się jakimś Polo, 3/4 latkiem z
    > Android Auto.
    >
    > Zanima zacznę litanię: jeździłem wczesniej też jakimś małym Peugeotem
    > bez śladu problemu, z tym samym telefonem. Czy WV ma jakieś tendencje do
    > ponurych żartów czy może mam pecha?

    Na wyjeździe w weekend majowy korzystałem z NaviExperta na AA... A tuż
    przed wyjazdem była aktualizacja AA. Strasznie cięło, gubiło sieć,
    traciło GPSa...kilka razy źle skręciłem, bo się mapa nagle o 300m
    przesunęła... koszmar, w końcu się zdenerwowałem i przełączyłem na GM...
    problemy zniknęły. Zatem nie wiem czy to wina AA czy NaviExpert, ale
    stawiam, że AA mogło mieć tu dużo do powiedzenia mimo wszystko, bo
    poprzednio śmigało.

    --
    szopen

  • 42. Data: 2023-05-09 22:58:55
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 07.05.2023 o 16:50, heby pisze:
> [...]
    >
    > Zanima zacznę litanię: jeździłem wczesniej też jakimś małym Peugeotem
    > bez śladu problemu, z tym samym telefonem. Czy WV ma jakieś tendencje do

    mam aawireless i nie byłem jeszcze w aucie które sprawiłoby problemu (łącznie z
    nieoryginalnymi stacjami multimedialnymi)

    aa jest bardzo, bardzo czułe na problemy z ciągłością połączenia

  • 43. Data: 2023-05-09 23:56:39
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 9 May 2023 19:56:57 +0200, szopen napisał(a):

    > [...]
    >
    > - jak się wymienia koło w lodołamaczu?
    >
    > Wymiana koła w lodołamaczu jest podobna do wymiany koła w samochodzie.
    > Najpierw należy podłożyć lewarek pod lodołamacz i podnieść go do góry.
    > Następnie należy odkręcić śruby mocujące koło i zdjąć je z lodołamacza.
    > Po wymianie koła należy dokręcić śruby mocujące koło w kolejności "na krzyż"

    Mnie powiedział jeszcze, że trzeba lodołamacz zabezpieczyć, aby się nie
    przesunął w trakcie odkręcania koła.
    Wyobraziłem sobie, jak przy zakładaniu klucza na śruby opieram się ręką o
    kadłub lodołamacza i niechcący go przesuwam :)

    > - co to jest lodołamacz?
    >
    > Lodołamacz to jednostka pływająca o specjalnej, wzmocnionej konstrukcji
    > (...)
    >
    > - czy lodołamacz ma koła?
    >
    > Lodołamacze nie mają kół. Są to jednostki pływające, które umożliwiają
    > (...)
    >
    > - zatem jak się wymienia koło w lodołamaczu?
    >
    > Wymiana koła w lodołamaczu jest podobna do wymiany koła w samochodzie.
    > (...)
    >
    > No, z mądrym to i miło pogadać ;-)

    Ja czasme daję polecenie "zweryfikuj" i GPT czasem przyznaje się do błędu.

    W tym przypadku napisał mi, że większość lodołamaczy nie ma kół, ale mogą
    mieć albo coś w tym rodzaju.

    Z innych pytań:

    --------
    - Czy można pływać w lawie wulkanicznej?

    - Pływanie w lawie wulkanicznej jest bardzo niebezpieczne i nie jest
    zalecane. Lawa jest gorąca, a jej temperatura może sięgać nawet do 1200
    stopni Celsjusza. Pływanie w takiej wodzie spowoduje poparzenie skóry, a
    nawet śmierć. Poza tym lawa może być także toksyczna, emitując trujące gazy
    i pyły. Należy unikać pływania w lawie wulkanu i zawsze przestrzegać
    zaleceń lokalnych władz i specjalistów od wulkanologii.
    --------

    Więc muszę unikać przesuwania lodołamaczy i pływania w lawie wulkanicznej.

    > ps. GPT4

    Duża różnica w odpowiedziach względem bezpłatnego GPT3.5?
    Pytam o sens wypowiedzi, nie jej "objętość".

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 44. Data: 2023-05-10 00:02:09
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 9 May 2023 20:08:24 +0200, szopen napisał(a):

> [...]
    > problemy zniknęły. Zatem nie wiem czy to wina AA czy NaviExpert, ale
    > stawiam, że AA mogło mieć tu dużo do powiedzenia mimo wszystko, bo

    Jeśli stacja samochodowa ma swoją antenę, to teoretycznie AA powinien ją
    udostępnić dla nawigacji w smartfonie.
    Być może jedna navi wykorzystywała to, a druga nie umiała.

    Ja korzystam z AutoMapy i problemów nie zauważyłem.
    Na Yanosiku też brak problemów.
    Smartfon pierdyknięty gdzieś z innymi rupieciami na dnie schowka -
    dedykowany na stałe tylko dla AA.

    Brat jeździ na googlowskim dziadostwie, ale na tyle sporadycznie, że nie ma
    zdania.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 45. Data: 2023-05-10 00:12:03
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Adam,

    Wednesday, May 10, 2023, 12:02:09 AM, you wrote:

    [...]

    > Jeśli stacja samochodowa ma swoją antenę, to teoretycznie AA powinien ją
    > udostępnić dla nawigacji w smartfonie.

    Ale to wymaga włączenia zaawansowanej opcji GPS mocking w telefonie.
    Używałem w ten sposób zewnętrzny GPS po BT - w którymś telefonie
    wewnętrzny wariował i się wyłączał.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 46. Data: 2023-05-10 02:05:57
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 09.05.2023 o 13:23, heby pisze:

    > Informacja czy dana restauracja jest fastfoodem i serwuje mięso z patyka
    > jest ścisła i nie wymaga nawet AI. Wymaga tylko kwerend z operacjami na
    > zbiorach. W zasięgu aktualnych możliwości asystenta i jego zbioru danych.

    Chyba żyjemy w innych światach. W moim, słowo restauracja absolutnie nie
    odnosi się do fastudów :]

    > Nie. Mój profil, podobnie jak typowego Kowalskiego, jest dośc typowy.
    > Mam podobne poglądy na to co to jest fastfood i kebab, jak wiele innych
    > osób. Zaryzykuje: jak większość. Wystarczy więc nauczyć je raz, a będzie
    > użyteczne dla większości ludzi.

    W moim środowisku, kebab jest fastfudem :]

    > Gdybym miał nietypowe definicje tych słów, to miałbym taki sam kłopot w
    > rozmiwie z AI jak w rozmowie z człowiekiem.

    Jak dotąd masz ale nie tylko w definicjach słownych, również w
    pojmowaniu sensu, określania miejsca, nazywania czegoś w sensie
    ograniczania domysłu.

    > AI jest szyte pod rozumienie statystyczne, "normalne", tych zagadnień i
    > dzięki temu jest dobre dla większości.

    ...miliony much.

    > To, że ktoś rozumie kebab jako schabowy, to juz nie problem AI.

    Ktoś kto rozumie kebab jako nie fastfood, to też.

    > Tak, ta wiedza pochodzi z google maps, wymaga tylko obróbki.

    > Ja tę listę zawarłem w kwerendzie. "Znajdź to i tamto z wykluczeniem
    > tego i owego".

    Omatko, poproszę frytki bez ziemniaków :> Masz jakieś specyficzne
    problemy w określaniu czego nie chcesz. U mnie, jeśli czegoś nie chcę to
    nawet nikogo nie informuję. Po co?

    > Ja tego celu nie mam. Więc jest dla mnie bardzo skomplikowane. Muszę
    > wyciągnąć mapę, przeczesac masę restauracji, odrzucić te z "Ahmed",
    > "turecki", "doner" w nazwie, ręcznie klikajac w masę ikonek w zasięgu
    > wzroku na mapie, dostać listę i nastepnie wybrać 2-3 w pobliżu. To jest
    > mechaniczna praca, którą może załatwić AI.

    Ja wchodzę do najbliższej knajpy, kupuję CO CHCĘ a reszty "nie widzę".
    Nikogo nie muszę pytać, czy jest tam coś, czego nie chcę.

    > Więc nie rzozumiałeś pytania które zadałem. Ja dokładnie wiem czego
    > chcę: jakiegoś fastfooda, ale nie kebab. To taki konkret z dodatkowym
    > filtrem.

    No, jakiś samochód ale nie Opel. Ja chcę Audi i reszta mnie nie
    interesuje. Kwestia określenia co się chce a nie czego się nie chce.

    Ja dostanę w wyniku same Audi a Ty wszystko oprócz Opla. Ja już wybrałem
    a ty nadal nie wiesz co masz wybrać.

    > Ba, nawet jak bym powiedział do AI "pokaż miejsca gdzie jest coś na
    > ząb", to też byłby konkret, tyko ilośc wyników by mnie przytłoczyła.

    Na jaki chuj? Nie potrafisz zadać pytania, na które jest w zasadzie
    jedna odpowiedź?

    > Ale gdybys zadał to samo pytanie koledze, on automatycznie z tej masy
    > sklepów i restauracji w okolicy zaproponował by 1-2.

    Co z tego? Jego gust może być inny od mojego. To ja mam wybierać a nie
    kolega. Bardzo rzadko zdarza mi się być niezdecydowanym, żeby szukać
    podpowiedzi. Bez tej podpowiedzi spokojnie sobie radzę i nie jest
    wymagana, jeszcze ważne, żeby ta podpowiedź była właściwa a nie "wymiana
    kół w lodołamaczu".

    > To jest wlaśnie to, czego ludzie oczekują od AI.

    Dla mnie zawsze będzie to zbiór danych, który może się przydać ale nigdy
    mu nie zaufam tak, jak mogę zaufać młotkowi. Młotek nie zacznie mi
    śrubek przykręcać albo kół wymieniać. Nie chodzi też o zaufanie stricte.
    Eliminuję błąd w zarodku, stosując proste narzędzie do prostej pracy.

    > Oczekują wyfiltrowanego wyniku, zarówno po filtrach jawnych (nie ma mieć
    > kebabu) ale też niejawnych (może podpowiem mu jakieś tanie i popularne,
    > z dobrymi komentarzami) jak i zupełnie ludzkimi (może podpowiem też
    > takie, gdzie jest parking, bo przeciez jedzie samochodem).

    Osobiście robię to sam i tak wolę. Precyzuję cel, który chcę osiągnąć
    bez bawienia się w zapytania "filtrowane".

    > Myślę, że komplenie nie rozumiesz czym jest "I" w AI. To jest właśnie ta
    > część, która zachowuje się jak kumpel zapytany o restaurację, a nie jak
    > baza SQL na zapytanie SELECT * FROM żarcie WHERE [...].

    Doskonale rozumiem czym jest AI. Dokąd AI nie będzie "mądrzejsze" ode
    mnie w sensie nie zbioru danych ale odczytywania moich intencji w
    konkretny sposób, jak to robią inni na moim poziomie, to nawet nie
    będzie alternatywą. Lepiej z mądrym zgubić niż z głupim znaleźć.

    Co dalej, znam sporo osób Twojego pokroju i generalnie nazywam ich u
    siebie "dupotrujami", staram się ich unikać i eliminować, tylko dlatego,
    że często nie potrafią określić jednym słowem coś, co można tak
    określić. Zwykła strata czasu.

    Mam taki przykład, gdzie znam hurtownię, do której przychodzą
    "detaliści" którzy w 100% wiedzą czego nie chcą. Jest dla nich specjalny
    personel "wysokiej troski", który przedstawia im ofertę ale bez
    "rozumienia" emocjonalnego, danego problemu. Klient chce, to
    dostanie...i kończy się sytuacją, gdzie kupuje kamery CVI z
    rejestratorem IP. Jego sprawa, jak to połączy :) Czy nawet kupi 3 anteny
    ale wystarczy mu jedna. Zwroty nie są uwzględniane ale jeśli się zdarzą
    to jest cała procedura zwrotu. Dlaczego to piszę? Dlatego, że
    najczęściej w tej hurtowni pojawiają się osoby, które najpierw się
    przygotowały dokładnie do tego co chcą kupić i to robią.

    > Pytałem o restauracje czynne do 23:00, w promeiniu 3k od miejsca gdzie
    > jestem.
    >
    > Innymi słowy odpowiedzą powinno być:
    >
    > "Żeberka u Zośki są niedaleko, mają niezłe opinie, tylko 100m na
    > piechote, poprowadzić?"

    Bo Ty tak chcesz. Mi wystarczy odpowiedź że knajpa w pobliżu jest czynna
    do 23:00 a opinie mam w dupie i prawie nigdy w takich miejscach się do
    nich nie odnoszę. Napiszę swoją i wiem, że inny też ją będzie miał w
    dupie, dokąd sam nie oceni. Nie to, ze nie mam zaufania do opinii ale
    wiem, że jednemu się podobało a drugi z całą rodziną nasrał w opinii
    kłamstwa bo było pisiąt groszy drożej niż obok a zupa zamiast 40C miała 39C.

    > a nie:
    >
    > "Tu jest lista wszystkich restauracji czynnych do 23, wliczając w to
    > sklepy z karmą dla świnek morskich i pijalnie piwa".

    Bredzisz. Restauracja to restauracja :)

    > To jest to "I" w AI.

    Sri. Wolę jednak konkret Asystenta.

    > Nie posiadasz. Jadąc w ciemno, do restauracji w górach, jednym z
    > najważniejszych pytań jest "jak tam zaparkować w sezonie".
    >
    > W zasadzie odszukiwanie tej wiedzy zajmuje mi najwięcej czasu.

    Mnie prawie wcale i obojętnie gdzie jadę. Nie muszą parkować 20mm od
    restauracji. Spokojnie mogę dojść 500m zawsze tak robię i nigdy się nie
    zawiodłem. OK, nie mam małych dzieci.

    > W sam raz zadanie dla AI. Niech mi znajdzie restauracje z parkingiem, na
    > którym nie ma tłoku.

    No i wpadasz w dziurę "nie ma" :]

    > Informacją jest potrzeba.

    To półinformacja. Brakuje jej rozumu :)

    Chcę siku! Znajdź kibel!

    Nachuj? Znajdź kibel nie wystarczy? Czy jednak : Znajdź kibel bez kebabu?

    > Cel to tylko pośrednie obliczenie, w dodatku może być ich wiele dla
    > danego zbioru potrzeb. Może być za wiele, wtedy spodziewam się
    > ograniczenia w/g kryteriów niejawnych, dokładnie tak samo, jak zrobiłby
    > to człowiek.

    Człowieka też pytam zawężając możliwe odpowiedzi i nie jest to pytanie z
    tezą.

    > I tutaj wchodzi AI, całe na biało. Rozumiejące kontekst wypowiedzi i
    > dajace sensowne propozycje nawet w przypadku największych fanaberii
    > pytającego. A jak czegoś nie rozumie, to podpyta. Ludzka rzecz, pytać.

    Ale na cholerę mi AI, skoro w logicznym rozumowaniu poda 2 wyniki
    odległe o 3 parseki od miejsca, gdzie w promieniu 1km dostanę TO CO CHCĘ
    kiedy sam "przymknę" oko na "rogi jelenia na ścianie"?

    > Co powinno ułatwić AI odpowiedź.

    ...ograniczając ilość miejsc, gdzie możesz osiągnąć cel.

    > Mówisz do gogole systenta "prowadź do hamburgera"?

    Nie kombinuj jak blądynka :) Ja WIEM, gdzie kupię hamburgera więc o
    niego nie pytam. Po co mam pytać, skoro wiem?

    > To nie cel. To potrzeba.

    Sreba, trzeba wiedzieć co się chce :]

    > Bo, standardowo, zmieniłeś moją wypowiedź, aby pasowała do Twojej tezy.

    Absolutnie NIE.

    > Ja prosiłem o listę fastfoodów, ale bez kebabów.

    I z dostępnych 100 ff zrobiły się trzy oddalone o 3 parseki. Wystarczyło
    przymknąć oko na patyk i kupić coś innego niż kebab na sąsiedniej ulicy
    z megaparkingiem za free.

    > A ty twierdzisz, że chcesz listę miejsc gdzie sprzedają hamburgery i
    > masz w nosie czy maja kebab.
    >
    > To dwa zupelnie rózne zapytania. Pierwsze wymaga kwerendy z operacjami
    > na zbiorach. Drugie może zignorować "brak kebabu" i dostać to samo.

    Mylisz się doskonale. Znaczy masz teraz medal w pomylaniu się:)

    Osiągam MAKSIMUM punktów w którym realizuję swój cel, stosując konkretne
    zapytanie. Ty masz odpadki, ok, bez kebabu.

    > Wychodzi na to, że nie pojmujesz nawet tego, gdzie różnica między
    > kwerendą a operacją na zbiorach.

    Doskonale to rozumiem. Ty nadal nie rozumiesz szybkości dotarcia do celu
    w możliwości wyboru z wielu opcji. Myśl zawsze będzie szybsza od
    najszybszego pytania do AI.

    > Powoli zaczynasz odkrywać co oznacza "I" w AI.

    Wiem wcześniej, niż Ty wbiegałeś po dywan na stojąco. Kompletnie mnie to
    nie rajcuje w sensie nawet emocjonalnym ale rozumiem Twoje
    zafascynowanie zabawką, jak dziecko :)

    > Używałem ChatGPT na wyjeździe tydzień temu. Wszystkie odpowiedzi nie
    > tylko miały sens, ale były dokładnie tym, czego bym oczekiwał jako
    > odpowiedzi od człowieka.

    Ja rozmawiam w tym czasie z ludźmi. Zabawki zostawiam dzieciom :)

    > Ja go nie chce definiować. Jestem leniwy i nie mam czasu. Niech to zrobi
    > a mnie AI.

    Ja chcę, bo lubię. Ty jak widać, nie.

    > Znowu przekręcasz słowa. Nikt tu nie pyta o to co robić jak się jest
    > głodnym.

    To potrzeba przecież...Ty definiujesz potrzebę a AI ma znaleźć
    lekarstwo. Ja szukam lekarstwa, które jest mi potrzebne.

    > Pytanie brzmi "jestem w obcym mieście, ostatnio miałem sraczkę po
    > randomowym kebabie i mnie mdli na jego widok, ale nie mam za dużo czasu
    > i muszę wszamać coś na szybko". Taki zestaw parametrów wprowadzony do AI
    > może wygenerować bardzo rozsądną podpowiedź. Ja ją mogę uzyskać werując
    > mapę i czytając dziesiątki opini w restauracjach, ale AI zrobi to samo w
    > milisekundę.

    Ja wchodzę do Biedry i kupuję myśliwską, bułkę i kefir. Nikogo o nic nie
    pytam i nie potrzebuję diagnozy AI co mi pomoże na sraczkę a jeśli
    miałbym opowiadać AI, że widok kebaba mnie mdli to zapytałbym o
    najbliższy peron, żeby się rzucić pod pociąg z głupoty samego odezwania :)

    > Nie tracę życia na ręczne szukanie celu spełaniające kryteria.
    >
    > Ty tylko udajesz, że nie masz kryterów. Ale masz. Musisz je użyć w celu
    > odszukania celu.

    Ja znam cel, ty go szukasz...jeszcze.

    > A ja go nie mam. Jestem pierwszy raz na tym zadupiu i nie ma kogo
    > zapytać, bo nikt nie gada w językach jakie znam.

    Nie masz celu na zadupiu? Ja mam zawsze. Ciekawa sprawa :)

    > Dokładnie. Oczekuje definicji celu przez AI. Ja tylko definiuje potrzeby.

    Po co? Nie lepiej pytać o cel znając swoje potrzeby? Musisz się radzić
    AI co jest Ci potrzebne? Ja to wiem od zawsze. Dziwna sprawa.

    > AI służy do mielenia wiedzy, której NIE posiadasz i nie masz czasu na
    > jej mielenie, a jednocześnie algorytm jej mielenia nie przekracza
    > umiejętności szwagra szedzącego obok i patrzącego tępym wzrokiem w mapę.
    > On też da rade, za 3h, okresli gdzie jest i jak jechać, ale AI zajmie to
    > milisekundę.

    Asystentowi wystarczy pikosekunda jak podam cel. Ja zawsze znam cel.

    > Co to znaczy "zwapniać"?

    Myślałem, że użyjesz AI :)

    Cofać się w rozwoju, leniwieć, zapominać nazw, stawać się wapniakiem (od
    zwapnienia czyli Choroba Fahra) generalnie wapniakami określa się osoby,
    które się już nie rozwijają.
    "Jako wapniaków przede wszystkim określa się rodziców, chociaż zdarza
    się również używać tego słowa ogólnie w stosunku do osób starszych. Nie
    chodzi jednak konkretnie o wiek osoby określanej tym słowem, lecz o
    fakt, że w związku z różnicą wieku nie rozumie pewnych spraw. Zwrot nie
    jest bardzo obraźliwy, jednak z całą pewnością jest niesympatyczny."

    > Absolutnie nie masz racji. Pogadaj z ChatGPT. Aby zapętlić ten modej,
    > wymagana jest detaliczna wiedza o tym, jak działa.

    No, wymiana kół w lodołamaczu. Już pisałem, z AI miałem do czynienia
    znacznie wcześniej, niż Twoja fascynacja.

    > Nie masz celu. Jesteś w obsym mieście, nieznanej trasie i jesteś głodny.
    > I wymiotujesz na widok kebaba, bo szwagier miał w zeszłym tygodniu
    > ochotę na lokalnego Turka a ty byłeś na tyle głupi, że polazłeś z tym
    > debilem, a kebab był chyba ze szczurów.

    Taki myk:
    Zdecydowanie widziałem więcej niż kebab w życiu. Wiesz co? Zazdroszczę
    psom. One nie znają takich pojebanych pojęć jak obrzydzenie. Osobiście
    mnie to wkurwia, podobnie jak inne naleciałości kulturowe/gatunkowe.
    Nie, nie mam ochoty wąchać czyjegoś gówna ale samo tłumaczenie że nie
    mam ochoty jest wręcz śmieszne. Rozumienie ochoty a potrzeby to też inna
    sprawa...ale lekarz może. Może grzebać w czyjejś dupie lub wąchać treść
    żołądka czy kroić śmierdzącego trupa przy śniadaniu. Im się "wybacza"
    ale oni i tak mają często wyjebane. Nie, nie jestem proktologiem, jakbyś
    pytał :) Zrozumiesz?

    > Nie wiem. Jak cie zapytam gdzie najlepiej zaparkować w konkretnym, dużym
    > miescie turystycznym, którego nie znasz, nie definiując precyzyjnie
    > "najlepiej", to jak szybko odpowiesz?

    Natychmiast! Tam gdzie mogę a mogę oznacza wszędzie gdzie mogę,
    najlepiej pod marketem :] Najbliższym, lub na stacji benzynowej. Tam też
    można parkować zwykle.

    > Nie wiesz. Ja też nie wiedziałem, do czasu aż nie zapytałem loklanego
    > przewodnika.

    W różnych krajach są różne okazje. Wystarczy najpierw się przygotować co
    zawsze robię. W Polsce masz parkingów przy Lidlu, Biedrze, Ąszą itd od
    chuja. W innych krajach inaczej. Rzadko szukam parkingu bez kebabu, za
    1zł/h. Nie zatrzymuję się na nocleg w takich miejscach tylko na jakiś
    krótki czas.

    > Gdybym bazował na swojej ignorancji, wylądował bym w strefie płatnej i z
    > restrykcją na poruszanie się samochodem.
    >
    > Tutaj AI miało by więcej wspólnego z tym lokalsem z wiedzą tajemną, niż
    > z moją ignorancją.
    >
    > Wybrał bym AI.

    > Czyli dalej nie pojmujesz o co pytam w całym tym wątku.
    >
    > Ja zadaje przestrzeń, w której AI znajduje mi wynik (cel) pasujący do
    > moich kryteriów.

    Generalnie ja znam cel, szukam tylko drogi. Ty szukasz drogi do celu,
    którego jeszcze nie znasz, stąd różnica.

    > To dokładnie to samo, co jak dzieciak mówi "tate, kup kole", to ja
    > wybieram niebieską albo czerwona, a jemu wszystko jedno.

    Niezupełnie ja wiem, że kupię czerwoną i bez cukru :] Nie muszę wybierać.

    > Nie wiem, czy zauwazyłeś: jeśli jesteś lokalnym przewodnikiem googla, to
    > dostajesz okresowo pytania.

    Taa, mam nawet jakieś poziomy, fotki rankingi, pomagam :)

    > Efekt: zaplanowałem że podjedziemy w X, bo tam jest fajna jaskinia. Po
    > dojechaniu w X okazał się, że mają awarię oświetlenia i zamknięte. Masz
    > 3h wolnego. Co robisz?

    Nim pojadę, dzwonię i pytam :] 3 lata próbowałem zwiedzić Jaskinię
    Niedźwiedzia zanim nauczyłem się dzwonić :]...i zamówić bilety.

    AI mi niepotrzebna. Po prostu staram się być przygotowany na
    niespodzianki. Podpieram się lokalnymi apkami z mapami szlaków a nim się
    znajdę w jakimś nieznanym terenie to najpierw sprawdzam wszystko co mogę
    i mam przygotowane (trudne słowo) CELE. Potem je realizuję w miarę
    sytuacji. Możesz to uznać jako "rozproszone" AI ale z zawężeniem do
    wpierdolenia w maliny jak przymusowa wymiana zimówek na letnie w
    lodołamaczu.

    > Oś czasu pokazuje mi kilka niebieskich kresek. Która to była plaża z
    > takim fajnym piaskiem? Nijak to nie wynika z osi czasu, a może to nie
    > było o 12 tylko o 11? Cholera wie. Szwagier by wiedział.

    Lecytyna pomaga na takie stany, AI zapewne Ci kiedyś zaordynuje :)

    > Nie pojmujesz do czego nam AI. Nie dlatego, że ma zrobić rzeczy jakich
    > nie potrafię.
    >
    > To jest do tego, abym nie musiał robić rzeczy trywialnych.

    Ja ich nie robię i AI mi do tego nie jest potrzebna. Może to wynikać z
    wielu przyczyn. Może mam dobrą pamięć albo doświadczenie? Nie wiem. Nie
    zdarzają mi się takie rzeczy jak Tobie, gdzie nie wiem czego chcę,
    znaczy że wiem czego nie chcę/lub odwrotnie.

    > To to samo, co rozpalanie ognia. Ktoś, kto wynalazł krzesiwo nie zrobnił
    > tego dlatego, że nie potrafił chodzić setki km szukajac płonącego lasu.
    > On to zrobił po to, aby zająć się dłubaniem w zębach przy ognisku, z
    > braku zajęcia.

    AI ognia nie rozpali. Sam umiem, nawet nauczyłem się bez zapałek. Nie
    muszę pytać AI bo już wiem.

    > Więc umawiasz się z kumplami na piwo pod konkretnym adresem, nawet jeśli
    > chodzicie tam co tydzień?

    Tak, ten adres to nie ulica ale uwaga, trudne słowo: NAZWA. Np. Bar u Jasia.

    > Jesteś chyba wyjątkowo wyjątkowy.

    Normalny, może trochę indywidualny.

    > Ja nie słyszę takich spłyceń. To chyba kwestia rodziny.

    Ja to słyszę u klientów, nie w moim domu. Mam dwa piloty do TV, jeden ma
    żona a drugi jest dla mnie :) Na dodatek NIGDY nie pytam: NIE widziałaś
    mojego pilota? Jeśli już, to pytam: CZY widziałaś mojego pilota?

    Odpowiedzi są różne. Na pierwsze pytanie odpowiedź jest TAK a na drugie
    NIE (w przypadku gdy nie widziała) i obie są prawidłowe. Precyzyjnie
    zadane pytanie oczekuje precyzyjnej odpowiedzi, bez idiomów, które mogą
    wprowadzić w błąd. Tak, dobrze kombinujesz teraz...jeśli ktoś ktoś mnie
    zapyta CZY nie widziałeś pilota, odpowiadam: TAK (jeśli go nie
    widziałem):]...to gdzie jest?...leci następne pytanie i robi się z tego
    gównorozmowa, podobnie jak z AI :] a sekundy spierdalają... :)

    > Fajna opiwieść, ale to raczej patologia.

    Codzienność. Od chuja takich: podaj, no ten, tamto, nowiesz, no to.

    > Nazwę to inaczej: spryt zamiast pracy.

    To nie spryt. To strata czasu.

    > Inaczej ten intelektualista od krzesiwa będzie "zubożony intelektualnie"
    > względem tego, co zapierdala 500km na piechotę po ognień.

    Ja już znam rozwiązanie, bez pytania.

    > Podpierasz się komputerem do korespondencji zamiast pisać listy.

    Klawiatura służy nadal do pisania. Trudno pisać piórem po monitorze ale
    to możliwe nadal. OK, nie mam papieru, skrzynka jest wirtualna, gołębie
    i listonosze są zastąpione providerem ale czas doręczenia się zmienił.
    jak widzisz, nadal trzeba czytać, chociaż sprytny włączy Asystenta do
    czytania. AI nadal niepotrzebne.

    > Z resztą, podpierałbyś się pisaniem, zamiast mówić.

    To zależy. Nie potrzebuję promptera ale jednak wolę pisać niż nagrywać.
    W nagrywaniu nie działa backspace :) Czasem jednak dyktuję głosowo, taka
    forma pośrednia. Na szybko jednak zdarza się, że nagrywam dźwięk i wysyłam.

    > Z resztą, podpierałbyś się mówieniam zamiast dłubać w zębach.

    Nie dłubię w zębach.

    > Konserwatyzm zawsze, ale to zawsze, polega na narysowaniu gubej kreski w
    > momencie, jak się jest młodym i okresleniu wszystko po tej kresce jako zła.

    Nie znoszę konserwatystów :)

    > W każdym pokoleniu, licząc od tego zubożonego intelektualisty od krzesiwa.
    >
    > Konserwatyzm to straszna choroba.

    Zgadzam się :]
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 47. Data: 2023-05-10 04:05:26
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 09.05.2023 o 19:56, szopen pisze:

> [...]
    > Następnie należy odkręcić śruby mocujące koło i zdjąć je z lodołamacza.
    > Po wymianie koła należy dokręcić śruby mocujące koło w kolejności "na

    Za ciosem :]

    "kiedy należy wymieniać opony z zimowych na letnie przy sankach?"

    "
    Opony zimowe są przeznaczone do użytku w warunkach niskich temperatur i
    na śliskiej nawierzchni, takiej jak śnieg i lód. Z kolei opony letnie są
    dostosowane do jazdy w wyższych temperaturach i na suchej nawierzchni.

    Jeśli chodzi o wymianę opon zimowych na letnie, zależy to od warunków
    pogodowych i klimatu w Twoim regionie. Ogólnie rzecz biorąc, opony
    zimowe należy wymienić na letnie, gdy temperatura powietrza stale
    przekracza 7 stopni Celsjusza. Jednakże, jeśli w Twoim regionie są
    częste wahania temperatury i występują zimne dni nawet w okresie letnim,
    wtedy warto zastanowić się nad dłuższym użytkowaniem opon zimowych.

    Jeśli korzystasz z sanków tylko w sezonie zimowym i nie używasz ich w
    okresie letnim, to zalecam wymianę opon na letnie, gdy zima się skończy.
    Jeśli jednak zamierzasz używać sanków również w okresie letnim, to warto
    zastanowić się nad zakupem opon wielosezonowych, które są dostosowane do
    jazdy w różnych warunkach pogodowych."
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 48. Data: 2023-05-10 05:09:16
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Za ciosem :]

    User
    Czy można gwałcić imadło?
    ChatGPT
    Nie, nie można gwałcić imadła. Gwałt to niezgodne z prawem i moralnością
    działanie, które polega na stosowaniu siły lub groźby wobec osoby bez
    jej zgody, w celu dokonania czynności seksualnej. Imadło natomiast to
    narzędzie służące do obróbki drewna, a więc jest to przedmiot i nie
    posiada zdolności do wyrażenia zgody lub sprzeciwu wobec czegokolwiek. W
    każdym przypadku stosowanie przemocą wobec kogokolwiek lub czegokolwiek
    jest niezgodne z prawem i wartościami etycznymi.

    + miliardy innych zapytań w sensie "mam potrzebę" to zapytam. Zapewne
    odpowiedź da mi do myślenia ale mam wchuj czasu żeby to ogarnąć i bronić
    jak 10% społeczeństwa... konfederacji :D

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 49. Data: 2023-05-10 05:26:11
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > odpowiedź da mi do myślenia ale mam wchuj czasu żeby to ogarnąć i bronić
    > jak 10% społeczeństwa... konfederacji :D

    Dalej:
    Czyli można, skoro nie posiada zdolności wyrażania zgody. Zatem gwałt
    polega na wyrażaniu zgody?
    ChatGPT
    Nie, to nie jest właściwe rozumowanie. Nie można gwałcić imadła,
    ponieważ to jest przedmiot, a nie osoba, i nie ma zdolności do wyrażania
    zgody lub sprzeciwu wobec jakiejkolwiek czynności. To samo dotyczy
    wszelkich innych przedmiotów.

    Gwałt to niezgodne z prawem i moralnością działanie, które polega na
    stosowaniu siły lub groźby wobec osoby bez jej zgody, w celu dokonania
    czynności seksualnej. Osoba, która jest ofiarą gwałtu, nie wyraża zgody
    na stosowanie wobec niej przemocy i napaści seksualnej, a to jest
    kluczowe w rozumieniu gwałtu.

    Dlatego ważne jest, aby traktować wszystkie osoby z szacunkiem i
    godnością, a także aby przestrzegać prawa i norm społecznych dotyczących
    zgody na wszelkie czynności seksualne.

    User
    Skoro imadło nie jest osobą, to mozna je gwałcić?
    ChatGPT
    Nie, nie można gwałcić imadła ani innych przedmiotów. Pojęcie gwałtu
    dotyczy wyłącznie ludzi i polega na narzuceniu aktu seksualnego bez ich
    zgody, stosując w tym celu przemoc lub groźby. Przedmioty, takie jak
    imadła, nie posiadają zdolności do wyrażania zgody lub sprzeciwu,
    ponieważ są to jedynie rzeczy.

    Natomiast istnieją różne normy dotyczące odpowiedniego traktowania i
    użytkowania przedmiotów. Przedmioty powinny być używane zgodnie z ich
    przeznaczeniem, a także zgodnie z zasadami etycznymi i normami
    społecznymi. Łamanie tych zasad może prowadzić do szkód materialnych lub
    innych problemów, ale to wciąż nie jest równoznaczne z gwałtem.

    User
    Gwałcenie imadła nie powoduje szkody. Imadło nie powinno mieć uczuć.
    ChatGPT
    Faktycznie, gwałcenie przedmiotu, takiego jak imadło, nie jest
    równoznaczne z powodowaniem szkody, ponieważ przedmioty nie posiadają
    zdolności do odczuwania bólu lub doświadczania uczuć. Jednakże, jak już
    wcześniej wspomniałem, gwałt to akt przemocowy, który dotyczy wyłącznie
    ludzi i polega na narzuceniu aktu seksualnego bez ich zgody. To jest
    bardzo poważne przestępstwo i jest karalne zgodnie z przepisami prawa.

    W przypadku przedmiotów, należy traktować je z szacunkiem i używać
    zgodnie z ich przeznaczeniem, a także zgodnie z zasadami etycznymi i
    normami społecznymi. Używanie przedmiotów w sposób, który nie jest
    zgodny z ich przeznaczeniem lub normami społecznymi, może prowadzić do
    uszkodzenia przedmiotów lub innych problemów, co z kolei może mieć
    negatywne konsekwencje dla użytkownika lub innych ludzi.

    User
    Czy imadło ma szacunek?
    ChatGPT
    Przedmioty, takie jak imadło, nie posiadają zdolności do odczuwania
    szacunku lub innych uczuć, ponieważ są to jedynie rzeczy. Szacunek jest
    pojęciem, które odnosi się do stosunków międzyludzkich i związany jest z
    szacunkiem dla godności każdej osoby, a także dla jej praw i wolności.

    Wobec przedmiotów należy zachować określone postawy, takie jak
    staranność, ostrożność czy odpowiedzialność za ich użytkowanie, ale to
    nie jest równoznaczne z szacunkiem w stosunku do ludzi. Szacunek należy
    okazywać wyłącznie wobec ludzi i ich godności, a także dla zasad
    etycznych i społecznych, które rządzą relacjami międzyludzkimi.

    User
    To chyba znaczy, że można gwałcić imadło, bo nie powoduje to agresji a
    samo imadło nie odczuwa uczuć.
    ChatGPT
    Nie, nie można gwałcić imadła ani innych przedmiotów, ponieważ gwałt to
    akt przemocowy, który polega na narzuceniu aktu seksualnego bez zgody
    osoby, a niezależnie od tego, czy ta osoba jest człowiekiem czy
    przedmiotem, takie zachowanie jest nielegalne i nieetyczne.

    Przedmioty, takie jak imadło, nie posiadają zdolności do odczuwania bólu
    lub doświadczania uczuć, ale są to nadal przedmioty, które powinny być
    traktowane z szacunkiem i używane zgodnie z ich przeznaczeniem i
    zasadami etycznymi. Gwałt, zarówno na osobach, jak i na przedmiotach,
    jest niezgodny z normami społecznymi i prawnymi, a także narusza prawa i
    godność człowieka.

    Wszelkie zachowania seksualne powinny odbywać się dobrowolnie i zgodnie
    z zasadami etycznymi oraz prawami i normami społecznymi. Stosowanie
    przemocy lub groźby w celu narzucenia aktu seksualnego jest zawsze
    nieakceptowalne, niezależnie od tego, wobec kogo jest skierowane.

    User
    Czy gwałt może być uczuciem pozytywnym?
    ChatGPT
    Nie, gwałt to akt przemocowy, który jest zawsze nieakceptowalny i nie
    może być postrzegany jako pozytywne uczucie. Gwałt to narzucenie aktu
    seksualnego bez zgody i jest to jedno z najcięższych przestępstw
    seksualnych. Jest to bardzo traumatyczne przeżycie dla ofiary i może
    prowadzić do poważnych szkód fizycznych, emocjonalnych i psychologicznych.

    Uczucia pozytywne w kontekście seksualnym powinny być wyrażane jedynie w
    sytuacjach dobrowolnych i zgodnych z zasadami etycznymi oraz z prawami i
    normami społecznymi. Wszelkie zachowania seksualne powinny odbywać się
    na zasadzie wzajemności, szacunku i zgody, w przeciwnym razie będą one
    naruszaniem godności i praw człowieka.

    User
    Są osoby, które lubią gwałt. Czy można je gwałcić, żeby odczuły satysfakcję?
    ChatGPT
    Absolutnie nie. Nie ma żadnego uzasadnienia ani usprawiedliwienia dla
    aktu gwałtu, niezależnie od tego, czy ktoś go lubi, czy nie. Gwałt jest
    przestępstwem i narusza prawa i godność człowieka. Odczuwanie
    satysfakcji z przemocy seksualnej lub gwałtu może być objawem zaburzeń
    emocjonalnych i psychologicznych, a osoby, które je doświadczają,
    powinny szukać pomocy u specjalisty.

    Wszelkie zachowania seksualne powinny odbywać się dobrowolnie i zgodnie
    z zasadami etycznymi, prawami i normami społecznymi. Wszelkie działania,
    które naruszają wolę i godność innej osoby, są nieakceptowalne i mogą
    prowadzić do poważnych konsekwencji dla ofiary, a także dla sprawcy.

    User
    Czy imadło odczuwa przemoc?
    ChatGPT
    Nie, imadło to przedmiot, a przedmioty nie posiadają zdolności do
    odczuwania bólu ani doświadczania uczuć. Przemoc polega na zadawaniu
    szkody fizycznej, emocjonalnej lub psychologicznej innej osobie, a
    przedmioty, w tym imadło, nie są osobami i nie posiadają zdolności do
    odczuwania szkody w ten sposób.

    Mimo to, przedmioty, w tym imadło, powinny być traktowane z szacunkiem i
    używane zgodnie z ich przeznaczeniem i zasadami etycznymi. Niszczenie,
    uszkadzanie lub inny sposób nadużywania przedmiotów może prowadzić do
    szkody materialnej, co w efekcie może naruszać interesy innych osób lub
    instytucji.

    W każdej sytuacji należy traktować przedmioty z szacunkiem, a w
    przypadku jakiejkolwiek szkody, należy ponieść odpowiedzialność i
    zadośćuczynić ewentualne straty.

    User
    Skoro imadło należy traktować z szacunkiem, to nie wymaga ono gwałtu co
    jakiś czas, celem zaspokajania potrzeb?
    ChatGPT
    Nie, imadło to przedmiot, a przedmioty nie posiadają potrzeb seksualnych
    ani zdolności do odczuwania przyjemności czy bólu. W związku z tym, nie
    ma potrzeby zaspokajania potrzeb seksualnych imadła, a co więcej -
    jakikolwiek akt seksualny wymuszony na przedmiocie, w tym na imadle,
    byłby przestępstwem i naruszeniem godności oraz praw człowieka.

    Wszelkie działania seksualne powinny odbywać się dobrowolnie i zgodnie z
    zasadami etycznymi, prawami i normami społecznymi. Nie ma
    usprawiedliwienia dla przemocy seksualnej ani dla jakichkolwiek działań
    naruszających prawa i wolność innych osób lub przedmiotów.

    Imadło, jako przedmiot, powinno być traktowane z szacunkiem i używane
    zgodnie z jego przeznaczeniem i zasadami etycznymi.

    User
    Czyli nie mogę jednak gwałcić Imadła. Mogę mieć z nim stosunek płciowy
    na zasadzie przyzwolenia?
    ChatGPT
    Nie, nie można mieć stosunku płciowego z przedmiotem, a imadło jest
    przedmiotem. Stosunek seksualny może odbywać się tylko między ludźmi,
    którzy mają zdolność wyrażania zgody i podejmowania decyzji dotyczących
    swojego życia seksualnego. Przedmioty, w tym imadło, nie mają zdolności
    do wyrażania zgody ani podejmowania decyzji w zakresie kontaktów
    seksualnych.

    Wszelkie działania seksualne powinny odbywać się dobrowolnie, zgodnie z
    zasadami etycznymi, prawami i normami społecznymi. Przemoc seksualna, w
    tym gwałt, jest przestępstwem i stanowi naruszenie praw i godności
    człowieka. Imadło, jako przedmiot, powinno być traktowane z szacunkiem,
    ale nie należy traktować go jak osoby ani przypisywać mu ludzkich cech
    lub zdolności.

    User
    Skoro imadło milczy na temat przyzwolenia, to mogę odbyć z nim stosunek
    płciowy?
    ChatGPT
    Nie, nie można odbywać stosunku płciowego z przedmiotem, w tym z
    imadłem, nawet jeśli nie wyraża ono sprzeciwu lub zgody. Przedmioty nie
    posiadają zdolności do wyrażania zgody lub niezgody w zakresie kontaktów
    seksualnych, a stosowanie się do zasady dobrowolności jest jednym z
    podstawowych wymagań dotyczących działań seksualnych między ludźmi.

    Ponadto, jakikolwiek akt seksualny wymuszony na przedmiocie, w tym na
    imadle, byłby przestępstwem i naruszeniem godności oraz praw człowieka.
    Imadło, jako przedmiot, powinno być traktowane z szacunkiem i używane
    zgodnie z jego przeznaczeniem i zasadami etycznymi, ale nie można
    traktować go jak osoby ani przypisywać mu ludzkich cech lub zdolności.

    Idę spać :) Nudne, nie mylić z nudes :D
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 50. Data: 2023-05-10 10:31:49
    Od: K <...@l...com>

    On 09/05/2023 23:02, Adam wrote:

> [...]
    > dedykowany na stałe tylko dla AA.
    >
    > Brat jeździ na googlowskim dziadostwie, ale na tyle sporadycznie, że nie ma

    No wlasnie problem w tym, ze AA nie uzywa GPS wbudowanego w samochod
    tylko tego z telefonu dlatego w wersji bezprzewodowej tak drenuje
    baterie i sie grzeje. Nie wiem jak z ACP ale zakladam, ze robi tak samo.
    Na kablu tego problemu nie widac bo sie caly czas laduje.