  • 1. Data: 2009-03-18 12:33:08
    Temat: Anodowanie - dobre zakłady
    Od: Szymon* <s...@w...pl>

    Hej

    Czy możecie polecić jakieś dobre firmy w Polsce, które anodują ochronnie
    (twarde powłoki) aluminium? Znam kilka, jednak brak opinii co do
    efektów. Zależy mi na równej, odpornej i estetycznej powłoce, nie może
    być żadnych niedoróbek. Jeśli maja impregnację teflonem, to jeszcze lepiej.
    Niedawno dostałem poanodowany element z jednej z firm - jest w rdzawe
    cętki, a powłoka daje się łatwo zarysować, fuj!

    Pozdrawiam
    Szymon

  • 2. Data: 2009-03-18 20:27:11
    Temat: Re: Anodowanie - dobre zakłady
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Użytkownik "Szymon*"
    > Czy możecie polecić jakieś dobre firmy w Polsce, które anodują ochronnie
    > (twarde powłoki) aluminium?

    Galwano-Perfekt w Poznaniu. Nieraz tam zlecam elementy do mebli. Jestem
    zadowolony. A jak coś możne nie wyjść to zwracają uwagę na to. Czyli spawy i
    profile zamknięte.

    Robert

  • 3. Data: 2009-03-18 21:06:40
    Od: "Tom" <t...@g...pl>

> [...]
    > Niedawno dostałem poanodowany element z jednej z firm - jest w rdzawe
    > cętki, a powłoka daje się łatwo zarysować, fuj!

    Witam,
    Drabex - Bydgoszcz

    Tomek
    www.wozkislipowe.pl

  • 4. Data: 2009-03-19 23:16:58
    Od: Szymon* <s...@w...pl>

    > Galwano-Perfekt w Poznaniu. Nieraz tam zlecam elementy do mebli. Jestem
    > zadowolony. A jak coś możne nie wyjść to zwracają uwagę na to. Czyli
    > spawy i profile zamknięte.

    Nie mają na stronie w ofercie, tylko dekoracyjne (II stopnia) - nie chcą
    sie chwalić?
    S.

  • 5. Data: 2009-03-19 23:42:07
    Od: Szymon* <s...@w...pl>

    > Witam,
    > Drabex - Bydgoszcz

    Też nie piszą o twardych pokryciach - ja mam małe detale, oglądając z
    odległości 5cm mają mieć absolutnie idealną i estetyczną powłokę :)
    S.

  • 6. Data: 2009-03-20 09:01:03
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On 19 Mar, 23:42, Szymon* <s...@w...pl> wrote:

    > Też nie piszą o twardych pokryciach - ja mam małe detale, oglądając z
    > odległości 5cm mają mieć absolutnie idealną i estetyczną powłokę :)

    Firma mojego znajomego długo szukała, skończyli tak że sami w
    laboratorium sobie anodowali.
    Konrad

  • 7. Data: 2009-03-20 18:15:11
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    Szymon* wrote:

    > Nie mają na stronie w ofercie, tylko dekoracyjne (II stopnia) - nie chcą
    > sie chwalić?

    Zadzwon i zapytaj - moze po prostu nie zaktualizowali strony...

    Pozdro

    Maseł

  • 8. Data: 2009-03-20 20:02:24
    Od: "Tom" <t...@g...pl>

    > Też nie piszą o twardych pokryciach - ja mam małe detale, oglądając z
    > odległości 5cm mają mieć absolutnie idealną i estetyczną powłokę :)
    > S.

    hm... sprzęt medyczny tam anodują to chyba jakość musi być.
    a najlepiej zadzwonić

    Tomek
    www.wozkislipowe.pl