  • 41. Data: 2020-10-14 19:28:22
    Temat: Re: Antena CB w samochodzie a podłączenie masy
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    [...]

    > Btw, okazało się, że CB wciąż żyje też poza mobilami -- rozmawiają w mojej
    > okolicy na #39 na FM.

    TIRowcy najczęściej używają i ci, co mają awersję do Yanosika. Bazówek
    coraz mniej ale niektórzy mają czynne jeszcze z sentymentu, najczęściej
    stare dziadki na emeryturze. Rozmowy przez telefon ssią, bo nikt nie
    podsłuchuje czyli nie ma w telefonach audytorium :) To inny rodzaj
    adrenaliny :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 42. Data: 2020-10-19 15:57:27
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    "LordBluzg(R)" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > TIRowcy najczęściej używają i ci, co mają awersję do Yanosika. Bazówek
    > coraz mniej ale niektórzy mają czynne jeszcze z sentymentu, najczęściej
    > stare dziadki na emeryturze.

    Właśnie o bazówkach mówię, zresztą większość i tak ma pozwolenia
    krótkofalarskie, ale korzystają też z CB, bo lubią.

    --
    Słonia obleciały komary. On chcąc się uwolnić wlazł do rzeki. Wszystkie
    komary poleciały do góry, poza jednym.