  • 1. Data: 2021-02-18 09:23:58
    Temat: Aplikacja do falownika
    Od: trybun <M...@j...cb>

    Ma może ktoś z szanownych grupowiczów *porządnie działającą* aplikację
    na telefon, obsługującą inwerter fotowoltaiczny Goodwe?

  • 2. Data: 2021-02-22 12:10:31
    Temat: Re: Aplikacja do falownika
    Od: Budyń <b...@g...com>

    czwartek, 18 lutego 2021 o 09:23:57 UTC+1 trybun napisał(a):
    > Ma może ktoś z szanownych grupowiczów *porządnie działającą* aplikację
    > na telefon, obsługującą inwerter fotowoltaiczny Goodwe?

    a SEMS Portal nie pasuje?

    b.

  • 3. Data: 2021-02-22 15:07:16
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 22.02.2021 o 12:10, Budyń pisze:
    > a SEMS Portal nie pasuje?
    >

    > b.

    Jeszcze nie wiem,. Mimo tego ta jest dedykowana przez producenta to
    jednak w Sklepie Google ma sporo negatywnych opinii. Tak więc próbuje
    sie rozglądać za czymś potencjalnie lepszym od Sems Portal. O ile
    oczywiście w ogóle jest jakaś alternatywa, bo z tego co widzę cała
    aktywacja falownika opiera się na programie Sems Portal.