  • 1. Data: 2009-06-25 19:29:58
    Temat: Dlaczego ruch myszką wybudza ze stanu wstrzymania?
    Od: Rex <w...@z...spamem>

    Witam,
    od kilku dni mam ze swoim pecetem taki problem: gdy komputer
    przełączony jest w stan gotowości, ruch myszką wybudza go ze
    stanu wstrzymania i resetuje kompa - system ładuje się od
    nowa. Wcześniej miałem tak, że żeby wybudzić kompa ze stanu
    wstrzymania musiałem nacisnąć przycisk zasilania. Było to
    b.wygodne - wiadomo myszkę lub klawiaturę łatwo jest
    niechcący trącić i komputer niepotrzebnie byłby wybudzany.

    Niestety coś się popsuło... :( i teraz jest tak jak być nie
    powinno.

    Dla porządku dodam, że mam płytę ABIT AN8 ultra, procesor
    Athlon 3000+ (1,8 GHz).
    Do niedawna miałem 512 MB pamięci (1 kość). Dodałem drugą
    kość i mniej więcej w tym czasie zaczęły się problemy. Być
    może to zbieg okoliczności... Dla sprawdzenia "nową" kość
    wyjąłem i też myszka wybudza ze stanu wstrzymania, więc może
    pamięć nie ma nic do rzeczy.

    Czy ktoś z Was wiec co może być źródłem problemów.

    Dziękuję za odpowiedzi.
    Pozdrawiam,
    Rex

  • 2. Data: 2009-06-25 19:37:14
    Od: Rex <w...@z...spamem>

    Rex pisze:
> [...]
    > ze stanu wstrzymania, więc może pamięć nie ma nic do rzeczy.
    >
    > Czy ktoś z Was wiec co może być źródłem problemów.

    Korzystam z Win XP - gwoli ścisłości.

    Rex

  • 3. Data: 2009-06-26 00:37:08
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Użytkownik "Rex" <w...@z...spamem> napisał w wiadomości
> [...]
    > trącić i komputer niepotrzebnie byłby wybudzany.
    >
    > Niestety coś się popsuło... :( i teraz jest tak jak być nie powinno.

    W BIOSie szukaj Wake Up events - prawdopodobnie masz ustawiony takie
    zdarzenie na porcie PS/2
    No chyba ze masz myszke podpieta do USB... tak czy siak - to pierwsze
    miejsce, gdzie nalezy szukac...

    Pozdrawiam
    Michal

  • 4. Data: 2009-06-26 12:10:05
    Od: Rex <w...@z...spamem>

    Michal AKA Miki pisze:
> [...]
    > zdarzenie na porcie PS/2
    > No chyba ze masz myszke podpieta do USB... tak czy siak - to pierwsze

    Myszkę mam na PS/2.
    W BIOSie sprawdziłem. Wszystkie Waku-up'y mam wyłączone. Na
    razie chyba coś się poprawiło (może samo się naprawiło :) )
    i nie ma tego problemu. Ale zobaczymy czy to chwilowa
    poprawa czy za jakiś czas znowu będzie problem.

    Dzięki za podpowiedź.

    Rex