  • 1. Data: 2009-06-25 21:34:44
    Temat: Kolorowa kopiarka A3 do biura
    Od: "Marek" <m...@p...onet.pl>

    Mógłby mi ktoś polecic kolorową kopiarkę do biura ? Potrzebuję format A3, kolor/
    mono, drukarka/skaner. Konieczny interfejs sieciowy. Mile widziane rózne
    "dodatki". Zaproponowano mi kopiarkę Toshiba e studio 281c. Moze sięktoś
    podzielić swoimi doświadczen iami w tym zakresie ? Jak napisać SIWZ by nie
    wtopic z innym, niż się chce kupić urządzeniem....