  • 151. Data: 2022-05-19 12:14:01
    Temat: Re: Auta elektryczne
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 10.05.2022 o 15:21, Cavallino pisze:

    > Powtarzam - zweryfikuj źródło, bo brzmi to totalnie jak fake news.

    Gwoli ścisłości, w TVN Turbo (prawie) wszystko brzmi jak fake.. Kiedyś
    jeden z ich "mechaników" celebrytów rozwodził się nad korzyściami  z
    nawoskowania szyb w aucie... Ale raczej nie fantazjowali z tymi
    skrzyniami biegów w elektrykach.

  • 152. Data: 2022-05-19 12:17:57
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 19-05-2022 o 12:14, trybun pisze:

> [...]
    > jeden z ich "mechaników" celebrytów rozwodził się nad korzyściami  z
    > nawoskowania szyb w aucie... Ale raczej nie fantazjowali z tymi

    Jakich znowu elektrykach?
    Nie pisałeś o hybrydach?
    Bo elektryka to Toyota ma raptem od miesiąca....

  • 153. Data: 2022-05-19 12:19:25
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 19-05-2022 o 12:12, trybun pisze:

    > W skrócie - Tesla na dzień dzisiejszy to nie jest auto dla Polaka w Polsce.

    Wręcz przeciwnie.
    Jedyny warunek że musi być bogaty, bo próg wejścia duży.
    Aczkolwiek to najlepsza bev na dziś, choć konkurencja już mocno
    podgoniła, a w niektórych aspektach przegoniła Teslę.

  • 154. Data: 2022-05-19 12:20:35
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 19-05-2022 o 12:13, trybun pisze:

    > Na pewno Toyota i jej system przeniesienia momentu, oni w tym programie
    > nazywali "skrzynia biegów" a wiec i ja tak to nazywam.

    Jakim programie, konkretnie, obejrzę.

  • 155. Data: 2022-05-19 14:28:59
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > Na pewno Toyota i jej system przeniesienia momentu, oni w tym programie
    > nazywali "skrzynia biegów" a wiec i ja tak to nazywam.

    Miałem kiedyś Yarisa ze zautomatyzowaną skrzynią biegów. To rzeczywiście
    była porażka, sama Toyota to przyznawała i dość szybko ją zastąpiła
    znacznie lepszą konstrukcją.

    Nie dość, że trzeba było co 20 tys km jechać na kalibrację, to usterka
    wiązała się z ogromnym kosztem przekraczającym 10 tys zł.

    Może właśnie o takiej skrzyni "jeden facet drugiemu facetowi" opowiadał.

    --
    MN

  • 156. Data: 2022-05-19 14:35:44
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 19-05-2022 o 14:28, Marcin N pisze:

> [...]
    > wiązała się z ogromnym kosztem przekraczającym 10 tys zł.
    >
    > Może właśnie o takiej skrzyni "jeden facet drugiemu facetowi" opowiadał.

    Ale gdzie tam jakieś paski i hybryda?