  • 11. Data: 2010-02-23 09:15:53
    Temat: Re: Autoalarm z allegro.
    Od: marjan <k...@g...com>

    Stefan Szczygielski pisze:

    > Kup ubezpieczenie od kradzieży i wywal autoalarm. Jak w nocy coś wyje to
    > przynajmniej możesz spać spokojnie. :)
    >
    > S.

    Autocasco mam, ale koledze ukradli z auta GPS'a i radio, właśnie przed
    tym przede wszystkim chcę się bronić. Oczywiście wiem, że taki alarm z
    allegro dla dobrego złodzieja to Pan Pikuś, ale dla amatora cudzych
    GPS'ów może się okazać w sam raz, bo spłoszy.

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz [marjan] Morycz

  • 12. Data: 2010-02-23 09:20:48
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    Stefan Szczygielski pisze:

    > Kup ubezpieczenie od kradzieży i wywal autoalarm. Jak w nocy coś wyje to
    > przynajmniej możesz spać spokojnie. :)
    >
    > S.
    Na jedenastoletni samochód może być problem kupić AC (nie kontynuacja).
    I w sumie dość drogo.

    IMO central to wygodna rzecz. Ja kupowałem na allegro i montowałem sam w
    Atosie, a wygodnie się montowało, bo tam są końcóweczki pod te pręty
    przygotowane przy zamkach: nie trzeba skręcać prętów jednych do drugich.

    A zamiast alarmu to wyłącznik zapłonu, paliwa, czy prądu do komputera
    zamontuj. Na włamanie to nie pomoże (alarm też nie), ale
    prawdopodobieństwo, że samochód ci zniknie maleje drastycznie.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 13. Data: 2010-02-23 09:23:34
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    marjan pisze:

> [...]
    > allegro dla dobrego złodzieja to Pan Pikuś, ale dla amatora cudzych
    > GPS'ów może się okazać w sam raz, bo spłoszy.

    Aaaha :) Takie buty

    Na takie włamania to może pomóc tylko chowanie GPS'a i radia,
    ewentualnie posiadania radia niechodliwego (ja mam na kasety :D).

    Pozdr,

  • 14. Data: 2010-02-23 10:43:49
    Od: "Mariusz Chwalba" <m...@c...net>

    On Tue, 23 Feb 2010 09:20:48 +0100, LEPEK <n...@n...net> wrote:

    > Na jedenastoletni samochód może być problem kupić AC (nie kontynuacja).

    Urban legend. W grudniu ubezpieczałem (AC) nowo kupionego 11-latka. Rok
    produkcji był najmniejszym problemem.

    pozdrawiam,
    --
    Mariusz 'koder' Chwalba

  • 15. Data: 2010-02-23 10:49:25
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "peter" <a...@F...pl> napisał w wiadomości

    > kup sobie sam centralny za 7 dych i migajaca diode za 2 zlote. alarmy
    > niefabryczne najczesciej uniemozliwiaja odpalenie silnika w najmniej
    > oczekiwanym momencie (ze wzgledu na badziewny najczesciej montaz oraz
    > jakosc samego sterownika)

    bredzisz.
    sam montowalem alarmy z allegro w swoich samochodach, i nigdy mi nic ani nie
    uniemozliwialy, ani nie blokowaly, ba, zawsze dzialaly jak trzeba. a nie
    jestem ani elektrykiem, ani elektronikiem.
    w starym aucie zainstalowanie alarmu to jest sprawa prosta, najwięcej
    roboty z rozbieraniem i dochodzeniem co do czego - pierwsazy raz najgorszy.

    Mariusz, polecam. Kup sobie alarm, nie drogi, ale dobrej wmiare jakosci.
    www.amt-alarmy.pl

    takie kupiowałem i polecam. miałem pilot scyzoryk, teraz w golfie mam ten
    plaski 4 przyciskowy - wszystko dziala jak trzeba.

    w poprzednim aucie wyjhacy alarm sploszyl zlodzieja, i zainteresowal
    swiadkow tym że ktoś mi w drzwi uderzyl - dwa rozne przypadki.
    w jescze wczesniejszym aucie alarm spowodowal tylko niewielkie zniszczenie
    auta przez zlodzieja - wyrwanie malej trujkatnej szybki.

    warto, imho.
    pozatym to wygodne.

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 16. Data: 2010-02-23 11:10:23
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    Mariusz Chwalba pisze:

    > Urban legend. W grudniu ubezpieczałem (AC) nowo kupionego 11-latka. Rok
    > produkcji był najmniejszym problemem.
    >
    > pozdrawiam,
    Nie urban legend, bo sam mam trzynastolatka i już dwa lata temu AC w PZU
    było tylko dlatego, że kontynuacja, a potem Generalli jako jedno z
    nielicznych w ogóle miało zamiar przyjąć ode mnie składkę.
    A drogo, bo sama składka normalna, ale bez assistance (za stare) i bez
    wykupu amortyzacji części (za stare) - drogo przy ewentualnej szkodzie.

    Pozdr,

  • 17. Data: 2010-02-23 11:31:28
    Temat: Re: Autoalarm z allegro. -> AC dla 11-latka
    Od: Stefan Szczygielski <u...@S...eu.org>

    LEPEK wrote:
> [...]
    > A drogo, bo sama składka normalna, ale bez assistance (za stare) i bez
    > wykupu amortyzacji części (za stare) - drogo przy ewentualnej szkodzie.

    Mi samochód skończył 11 lat i przeszedłem z Compensy do Warty, bo w
    Compensie dla samochodu >10 lat nie można już było zmieść amortyzacji
    części. Fakt, drogo wyszło bo za brak amortyzacji części teraz mam
    zwyżkę 65% i jeszcze dowalili mi +30% za markę - za młodszy samochód o
    ~2x większej wartości i lepsze assistance byłoby taniej. :/ No ale
    święty spokój ma swoją cenę, a nie znalazłem jeszcze odpowiednio
    młodszego samochodu, który by mi odpowiadał, bo jakoś tak właśnie z 10
    lat temu zaczęto robić oszczędnościowe wydmuszki a nie samochody. :/ A -
    no i w Warcie akurat nie ma problemu z rozpoczęciem AC na starszy samochód.

    S.

  • 18. Data: 2010-02-23 12:34:02
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 23 Feb 2010 09:04:23 +0100, Lukasz napisał(a):

    > glupoty pieprzycie, ostatnio u mnie pod blokiem gosc siedzial w cudzym
    > Civicu 20minut!! (nagrane na monitoringu, przyszedl sie zagrzac?) myslisz ze
    > siedzialby tyle jakby mu co pod maską wyło?

    A dlaczego nie? Ja kiedyś pół godziny walczyłem z wyjącym alarmem w
    firmowym Partnerze na parkingu przy Statoilu w Grudziądzu. Jak myślisz ilu
    ludzi się zainteresowało?

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 19. Data: 2010-02-23 12:46:05
    Od: "Mariusz Chwalba" <m...@c...net>

    On Tue, 23 Feb 2010 11:10:23 +0100, LEPEK <n...@n...net> wrote:

    [...]
    > Nie urban legend, bo sam mam trzynastolatka i już dwa lata temu AC w PZU
    > było tylko dlatego, że kontynuacja, a potem Generalli jako jedno z
    > nielicznych w ogóle miało zamiar przyjąć ode mnie składkę.

    A byłeś u agenta, czy bezpośrednio? Bo ja tego 11-latka (teraz już
    12) właśnie w PZU ubezpieczałem (na samo AC) i żadnego kłopotu nie było -
    ale bezpośrednio. Agenci/pośrednicy to mnie odsyłali z kwitkiem - chociaż
    ze względu na nadwozie (roadster), a nie wiek.

    > A drogo, bo sama składka normalna, ale bez assistance (za stare) i bez
    > wykupu amortyzacji części (za stare) - drogo przy ewentualnej szkodzie.

    Że drogo, to inna sprawa. Ale da się.

    pozdrawiam,
    --
    Mariusz 'koder' Chwalba

  • 20. Data: 2010-02-23 13:31:47
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    Lukasz pisze:
    > myslisz ze
    > siedzialby tyle jakby mu co pod maską wyło?

    No nie, najpierw by odłączył syrenę. Gwarantuję Ci, że jak ktoś chce
    wyjąć z auta radio czy ukraść GPS to alarm nie będzie żadną przeszkodą.

    --
    kamil d
    red 206