  • 21. Data: 2010-02-23 16:21:55
    Temat: Re: Autoalarm z allegro.
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

    > No nie, najpierw by odłączył syrenę. Gwarantuję Ci, że jak ktoś chce wyjąć
    > z auta radio czy ukraść GPS to alarm nie będzie żadną przeszkodą.

    ale paprakow i szczyli odstraszy - starczy i to

  • 22. Data: 2010-02-23 19:27:45
    Od: BearBag <c...@g...com>

    pytanie po co ten alarm?
    jesli ma uchronic przed kradzieżą samego auto to jest nieprzydatny,
    gostek ktory chce go sobie zabrać doskonale wie jak sobie z nim
    poradzic w 20s.
    jesli ma uchronic przed kradzieżą przedmitow w nim to też jest
    nieprzydatny, bo co z tego że zacznie wyć jak w 10s gostek wezmie z
    auta wszystko co potrzebuje.
    Dobry alarm kosztuje kilkaset zlotych i musi koniecznie posiadac
    niestandardowe zabezpieczenia i rozwiazania wiec powinien byc
    montowany przez kogos kto sie an tym zna a nie przez kogos kto
    przeczytal dwustronnicową instrukcje z allegro. Te instrukcje i nie
    tylko znają na pamieć zlodzieje aut.
    Swoją droga to już nie kradnie się aut ponizej 20tys, to sie w tym
    kraju zmienilo, takze dzieki temu że zlomy na czesci sprowadzamy od
    zachodnich sąsiadow.
    Oczywiscie są wyjątki ale to już chyba tylko w Radomiu :)

  • 23. Data: 2010-02-24 11:18:56
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "kamil d" <k...@t...pl> napisał w wiadomości

    > No nie, najpierw by odłączył syrenę. Gwarantuję Ci, że jak ktoś chce wyjąć
    > z auta radio czy ukraść GPS to alarm nie będzie żadną przeszkodą.

    kamil, jak by odłączył odrazu syrene, skoro musi ją znaleźć, co przy
    rozsadnym montażu nie jest takie proste:) już widze goscia, gnoja
    osiedlowego, ktory sie kladzie pod autem, szarpie kable itp ;)

    prawda jest taka, że nic gwarancji nie daje, ale alarm pomaga. o ile widzę
    że są miejsca takie gdzie nikt nie reaguje, o tyle wiem też że kilka razy
    alarm pomogl.

    oczywisc9e - jak jest zlodziej kradnacy radio za 2000 i mu zalezy - to sobie
    poradzi napewno. ale jak zwykle to sa wyjatki. radia, gpsy, inne takie
    kradna zazwyczaj gnoje osiedlowe, po nascie lat, ktore jedyne co poptrafia
    zrobic to wybic szybe i brac co popadnie.

    --
    Pozdrawiam, Bartek
    [SG] DresVAGEN golf III oklejony, zagazowany;)