    From: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Awaria w PLIX?
    Date: Fri, 11 Mar 2011 17:53:52 +0100

    W dniu 11.03.2011 17:42, Przemyslaw Frasunek pisze:

    > Cyc moze mam prostsze wytlumaczenie.
    >
    > Mielismy dzisiaj w ATM CDNie spora transmisje LIVE - bylo tego kilka Gbit/s.
    > Akurat trwala w godzinach 13:00 - 15:00, co pokrywa sie z godzinami na
    > wykresie PLIX. Ksztalt "gorki" na naszych wykresach pokrywa sie rowniez
    > z ksztaltem gorki na wykresach PLIXa.
    >
    > Tego typu eventy zazwyczaj mamy wieczorem i nie widac ich tak bardzo na
    > wykresach.

    Owszem widać większy ruch było na ACX ale to spadło, być może to jakiś
    wynik też czegoś co się w PLIX działo.

    Natomiast z tego co ja zauważyłem to Google Cache się przełączyły na
    inne łącze (nie wiedzieć czemu) i tak zostało - pewnie do jutra do 15
    stej kiedy to Google sobie przebuduje tablicę routingu.

    U mnie przeniósł się ruch z Plixa na zagranicę.

    Pozdr.
    Darek