  • 1. Data: 2021-06-15 22:56:08
    Temat: Badziewna płyta indukcyjna Bosch
    Od: WS <L...@c...pl>

    Witam
    Mam problem z płytą indukcyjna Bosch PXX675DC1E, trochę po gwarancji :(

    Nie włącza się...
    Po zdjęciu szkła działa OK. Wg mnie szkło nie przylega idealnie do sensorów, więc
    wsadziłem pod płytkę sensorów trochę folii alu i działało 1 dzień :(
    Czy tam powinno coś być? Mocowanie płytki sensorów ma lekki luz i jak założę tak, jak
    jest to będzie z milimetr odstępu pod szkłem, wtedy nie działa.
    Wsadzić jakąś elastyczną piankę? / przykleić silikonem (nie wygląda, żeby tam coś
    fabrycznie było, chyba, że montażyści zapomnieli...)

  • 2. Data: 2021-06-16 12:36:00
    Temat: Re: Badziewna płyta indukcyjna Bosch
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-06-15 o 22:56, WS pisze:
> [...]
    > Wsadzić jakąś elastyczną piankę? / przykleić silikonem (nie wygląda, żeby tam coś
    fabrycznie było, chyba, że montażyści zapomnieli...)

    Daj elastyczna piankę.

    --
    Janusz

  • 3. Data: 2021-06-18 15:43:14
    Od: WS <L...@c...pl>

    środa, 16 czerwca 2021 o 12:36:02 UTC+2 Janusz napisał(a):

    > Daj elastyczna piankę.

    Hm, płyta "sama" się naprawiła, działała 1 dzień, dalej bez szkła startuje,
    podłożenie pianki nie pomaga :(
    Czy te czujniki nie powinny być jakoś "przyklejone" do płyty/czymś zalane? Na szybie
    nad czujnikami jest warstwa jakby silikonu, coś lekko elastyczne, w tym poodciskały
    się sensory, tak, jakby yło to składane na lekko mokro i twardniało już sklejone ?

  • 4. Data: 2021-06-18 16:55:55
    Od: WS <L...@c...pl>

    jeszcze znalazłem podobny problem, czujniki wygladają prawie jak moje...
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3581730.html#
    18750781