  • 11. Data: 2020-07-10 17:30:02
    Temat: Re: Błyskotliwy wyrok ;-)
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 10 Jul 2020 17:11:54 +0200, w <5f088538$0$559$65785112@news.neostrada.pl>,
    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > Niekoniecznie - ja walczę o przywrócenie żony do pracy po tym jak
    > pisiory ją zwolniły na urlopie macierzyńskim. Młody zaraz do przedszkola

    Chyba nie zrozumiałeś -- gdyby nie opozycja, to chłopaka szybko i sprawnie
    namówiono by do przyznania się.
    W gratisie dostałby wpis do rejestru przestępców.

  • 12. Data: 2020-07-10 17:52:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...
    napisał(-a):

    >Chyba nie zrozumiałeś -- gdyby nie opozycja, to chłopaka szybko i
    >sprawnie
    >namówiono by do przyznania się.

    Niekoniecznie - adwokatury jeszcze zlikwidowano, ani nie
    podporzadkowano.
    A gdyby wladza chciala podporzadkowac ... to opozycja by nic nie
    zrobila, tzn protestowaliby, protestowali, a wladza i tak by swoje
    robila.

    >W gratisie dostałby wpis do rejestru przestępców.

    No chyba, zeby zaproponowano warunkowe umorzenie.

    J.

  • 13. Data: 2020-07-10 18:05:02
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-07-10 o 13:37, r...@k...pl pisze:
    > Przypuszczam, że sędzia z tych bojących się nowej komuny i jakoś trzeba było
    > wybrnąć z sytuacji

    To są sędziowie którzy się tylko boją a nie są SKORUMPOWANI przez
    FASZYSTOWSKĄ WŁADZĘ? ;-)

    Jeśli tacy są to nie powinni być sędziami jak boją się wydawać wyroki
    zgodnie ze swoim sumieniem.

    Imię i nazwisko tego TCHÓRZA ;-)

  • 14. Data: 2020-07-10 18:06:27
    Od: z <...@...pl>

    Zalazłeś Kaczyńskiemu za skórę. Musisz być przynajmniej z KODu ;-)

  • 15. Data: 2020-07-10 18:17:28
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Shrek.
    On 10.07.2020 17:11 you wrote:

> [...]
    > apelacji, to hurtowo idą kasacje do sądu najwyższego od kiedy się
    > zmienił. Także wygląda na to, że mimo braku opozycji (no dobra jest
    > RPO, ale wiele nie zmienił), sprawa będzie jakieś 4 - 5 lat do
    > prawomocnego wyroku, a potem jeszcze wieczne nigdy w kasacji
    > nadzwyczajnej. I to zwykła sprawa o przyrócenie do pracy, która
    > powinna być w założeniu załatwiana od ręki, a skończy się na sądzie
    > najwyższym. To tak jakby ktoś myślał, że sprawy TK, Sn są wydumane i
    > zwykłego obywatela nie dotyczą - otóż jak podpadniesz pisowi, to
    > stanowią one trzecią instancje pod pisią kontrolą.

    Walczysz w sądzie pracy?
    Przecież maks co wywalczycie to przywrócenie do pracy i odszkodowanie za
    3 miesiące pozostawania bez pracy. No chyba że sąd uzna że nie ma
    możliwości przywrócenia, to zostaną te 3 pensje.

    --
    Pete

  • 16. Data: 2020-07-11 10:22:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.07.2020 o 17:30, r...@k...pl pisze:

    > Chyba nie zrozumiałeś -- gdyby nie opozycja, to chłopaka szybko i sprawnie
    > namówiono by do przyznania się.
    > W gratisie dostałby wpis do rejestru przestępców.

    Nie sądzę - tak jak u mnie szybko nie rozstrszygnęli, że mają rację, tak
    tam by się to ciągnęło w nieskończoność.

    --
    Shrek

  • 17. Data: 2020-07-11 10:30:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.07.2020 o 18:17, Pete pisze:

> [...]
    > 3 miesiące pozostawania bez pracy. No chyba że sąd uzna że nie ma
    > możliwości przywrócenia, to zostaną te 3 pensje.

    Nawet wtedy bym walczył dla zasady. Ale... zabawna historia - jak
    przywracasz zwolnioną w czasie urlopu macierzyńskiego, to... należy się
    za cały okres pozostawania bez pracy (minus okres pobierania zasiłku) u
    danego pracodawcy. Czyli jak wygram, to powinni zapłacić za każdy jeden
    miesiąc, tak jakby do pracy chodziła - bez premii oczywiście.

    Oczywiście pisi twierdzą, że matek zatrudnionych w instytucji którą
    przejmują pod pretekstem zmiany nazwy kodeks pracy nie dotyczy, bo tak
    napisali przez przeoczenie w swojej ustawie. A inne ustawy, dyrektywy
    rady europy i konstytucje, są dla tych co wierzą w państwo prawa;)

    --
    Shrek

  • 18. Data: 2020-07-11 14:29:27
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 11 Jul 2020 10:22:27 +0200, w
    <5f0976c1$0$17350$65785112@news.neostrada.pl>, Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > Nie sądzę - tak jak u mnie szybko nie rozstrszygnęli, że mają rację, tak
    > tam by się to ciągnęło w nieskończoność.

    Tak, ale ty się postawiłeś.
    Jemu by wytłumaczono, że nie warto.
    Sam płaszczak informował, że się przyznał :)

  • 19. Data: 2020-07-11 15:15:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.07.2020 o 14:29, r...@k...pl pisze:

    > Tak, ale ty się postawiłeś.
    > Jemu by wytłumaczono, że nie warto.
    > Sam płaszczak informował, że się przyznał :)

    No ale jednak się nie przyznał. A co do seby to nawet bez opozycji na
    raczej znalazłby się jakiś prawnik, który by chciał go reprezentować
    choćby dla reklamy. No chyba że mówisz o polsce pod rządami pis za 10
    lat. Wtedy to pewnie co innego - w myśl mema "do tego się nie posuną >
    tam kurwa poszli".

    --
    Shrek