  • 41. Data: 2023-02-12 16:53:53
    Temat: Re: Bosak & Mentzen odc.3 LEKTURA OBOWIĄZKOWA!
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-02-12 o 16:07, _Master_ pisze:
    > Nie pytaj tylko oglądaj.
    >
    > Jak nie chcesz to czego oczekujesz? SPIERDALAJ?

    Jasne.
    Mam nie pytać i oglądać, to co wrzucasz do sieci?
    Skąd mam wiedzieć, że nie wrzucasz jakichś lewackich
    czy komuszych czy konfederacyjnych głupich treści?

  • 42. Data: 2023-02-12 16:54:22
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-02-12 o 16:08, _Master_ pisze:

    > Obejrzyj film. Jak nie chcesz to twoja sprawa.
    >
    > mam Ci napisać SPIERDALAJ?

    Czyli jednak burak.

  • 43. Data: 2023-02-12 19:42:09
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-02-12 o 16:54, cef pisze:
    > Czyli jednak burak.

    nie obejrzy i ma pretensje

  • 44. Data: 2023-02-12 20:52:07
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-02-12 o 16:53, cef pisze:
    > Mam nie pytać i oglądać, to co wrzucasz do sieci?

    Możesz jeszcze nie odpowiadać. Za trudne?

  • 45. Data: 2023-02-12 21:53:30
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-02-12 o 20:52, _Master_ pisze:

    > Możesz jeszcze nie odpowiadać. Za trudne?

    Jeśli zaśmiecasz grupy, to będę reagował.
    Nie wsadzę Cię ot tak, do hasioka, bo buractwo
    i te inne zarazy trzeba tępić.

  • 46. Data: 2023-02-12 22:09:59
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Strażnik teksasu się znalazł.

    Przyznaj że nie wsmak Ci to co jest w tym filmie.

    Będziesz rękami i nogami próbował obejść dookoła a jak już przyjdzie
    czas to z ochotą powtórzysz ale nie przyznasz rację tym dwóm panom bo to
    oszołomy są ...

    jeteś przewidywalny jak inteligencja Kidawy ;-)

  • 47. Data: 2023-02-12 22:32:05
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-02-12 o 22:09, _Master_ pisze:
    > Strażnik teksasu się znalazł.

    Wolno mi.
    > Przyznaj że nie wsmak Ci to co jest w tym filmie.

    Nie obejrzałem i nie zamierzam.

    > Będziesz rękami i nogami próbował obejść dookoła a jak już przyjdzie
    > czas to z ochotą powtórzysz ale nie przyznasz rację tym dwóm panom bo to
    > oszołomy są ...

    Nie mogę potwierdzić ani zaprzeczyć.

    > jeteś przewidywalny jak inteligencja Kidawy ;-)

    Z tej sekcji fonetycznej to znam Kurosawę.
    Bardzo dobry reżyser.

  • 48. Data: 2023-02-13 08:45:38
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-02-12 o 22:32, cef pisze:

    > Nie obejrzałem i nie zamierzam.

    Znaczy że nie musisz bo wiesz jakie są poglądy tych panów? ;-)

    Tylko że oni też przekazują tam świeże, pożyteczne informacje

    Twoja strata ;-)

  • 49. Data: 2023-02-13 10:27:31
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-02-13 o 08:45, _Master_ pisze:

    > Znaczy że nie musisz bo wiesz jakie są poglądy tych panów? ;-)

    Tak. Mniej więcej wiem czego się spodziewać.

    > Tylko że oni też przekazują tam świeże, pożyteczne informacje

    Nie sądzę, żeby były świeże i pożyteczne skoro nawet
    żarliwy wyznawca tej sekty nie potrafi w kilku słowach
    przekazać o czym jest materiał, tylko robi od kilku dni
    jakieś uniki jakby się wstydził, że zapodał takie treści.

    > Twoja strata ;-)

    Zależy od punktu widzenia.
    Dla mnie raczej zysk.

  • 50. Data: 2023-02-13 12:15:51
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-02-13 o 10:27, cef pisze:
    > Nie sądzę, żeby były świeże i pożyteczne

    A jednak.

    odporny na wiedzę i trudny do zajebania.

    On już WIE. TVP mu wszystko wytłumaczyło. Nie ma żadnych wątpliwości.

    Nie musi nic innego czytać, oglądać... życie ma ukierunkowane i
    wyprostowane ;-)