  • 11. Data: 2009-02-12 11:55:39
    Temat: Re: Brak centralki - jak sobie radzicie
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Norbi" <n...@o...pl> wrote in message
    news:gn0pt3$k1e$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > mozna tez tak....
    >
    > http://www.scottoiler.pl/
    > i wszelkie podobne wynalazki :)

    Mozna tez funkcji "szukaj" (search) w archiwum grupy:
    http://groups.google.com/group/pl.rec.motocykle/sear
    ch?group=pl.rec.motocykle&q=smarowanie+bez+centralki

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    & 7/4 majtasow ST 955

  • 12. Data: 2009-02-12 12:01:27
    Od: "Watson" <p...@g...com>

    Piotr Rezmer wrote:

    > Nie rób tak w sprzęcie innym niż cross, enduro. Nóżka boczna za bardzo
    > męczy się przy większym ciężarze i możesz pożegnać się z nóżką albo
    > spawem do ramy.

    Straszysz zelaznym wilkiem.

    Wszytkie sporty tak smarowalem.
    Enduro to sie wrzuca na stolek, a jak niema to kladzie (lub rzuca) na glebe.

    Klocki wielgachne maja najczesciej kardana i centralke.
    Wiec z zasady ich to nie dotyczy.
    --
    FJR 1300
    Wyscigowa licencja A

  • 13. Data: 2009-02-12 12:09:36
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOpiko.homelinux.net>

    Dnia (Thu, 12 Feb 2009 12:55:39 +0100) ktos podajacy sie za Kefir
    wyklawiaturowal co nastepuje:

> [...]
    > http://groups.google.com/group/pl.rec.motocykle/sear
    ch?group=pl.rec.motocykle&q=smarowanie+bez+centralki

    Szukalem, ale z innymi slowami kluczowymi :)

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 14. Data: 2009-02-12 12:47:14
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Watson napisał(a):

    > Straszysz zelaznym wilkiem.

    Nie straszy.

    > Wszytkie sporty tak smarowalem.

    A wiela lat mialy te sporty? ;)
    Chociaz - ta eSVauka, to tez jakis mniej niz dziesieciolatek.

    > Klocki wielgachne maja najczesciej kardana i centralke.
    > Wiec z zasady ich to nie dotyczy.

    Ano wlasnie - i dlatego (miedzy innymi) je kochamy. ;)

  • 15. Data: 2009-02-12 12:57:18
    Od: "Watson" <p...@g...com>

    zbigi wrote:

    > Nie straszy.

    Straszy :)

    > A wiela lat mialy te sporty? ;)
    > Chociaz - ta eSVauka, to tez jakis mniej niz dziesieciolatek.

    Ej Filozof.

    Poza na de Fresza? ;>

  • 16. Data: 2009-02-12 14:57:08
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-02-12 13:57:18 +0100, "Watson" <p...@g...com> said:

    > Ej Filozof.
    >
    > Poza na de Fresza? ;>

    Hurrra, jestem sławny! No i chociaż jeden, co dobrze przeliterował... ;-)

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 17. Data: 2009-02-12 15:00:20
    Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>

    Watson pisze:

    > Straszy :)

    Może miałem i pecha, ale zgubiłem raz kosę ze spawem do ramy, tego dnia
    właśnie smarowałem maszynę opierając ją ww sposób. Ale może gdzieś
    dodatkowo przywaliłem w jakieś kamienie, nie wiem.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 18. Data: 2009-02-12 15:07:48
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Piotr Rezmer" <p...@W...ens.net.pl> wrote in message

    > Może miałem i pecha, ale zgubiłem raz kosę ze spawem do ramy, tego dnia
    > właśnie smarowałem maszynę opierając ją ww sposób. Ale może gdzieś
    > dodatkowo przywaliłem w jakieś kamienie, nie wiem.
    [...]
    > XLR250
    ~~~~~~~
    Tentyptakma.

  • 19. Data: 2009-02-12 22:03:37
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Watson napisał(a):

    > Straszy :)

    Zesz w morde... Nie straszy - taka mozliwosc jest mozliwa. :)

    > Ej Filozof.
    > Poza na de Fresza? ;>

    No wiesz? Kudy mnie do mistrza? :)
    Po prostu osobiste doswiadczenie - tak sie zaczela moja znajomosc z
    Sikorka, gdym sie do niej przysiadl pierwszy raz w salonie, to strzelila
    nadwyrezona podstawka boczna. Dobrze, ze stala jako pierwsza z lewej w
    szeregu - niezle domino moglo sie zrobic ;)
    A potem dosc dlugo drapalem sie po glowie, jak to naprawic - tyle, ze
    nie upublicznialem swych watpliwosci zwiazanych z zespawaniem zlamanej
    czesci. Jak widac - daleko mi do Sebastiana, mimo, ze popalalem wtedy
    fajke ;)

  • 20. Data: 2009-02-13 12:40:32
    Od: "Watson" <p...@g...com>

    zbigi wrote:
    > No wiesz? Kudy mnie do mistrza? :)
    > Po prostu osobiste doswiadczenie - tak sie zaczela moja znajomosc z
    > Sikorka, gdym sie do niej przysiadl pierwszy raz w salonie, to
    > strzelila nadwyrezona podstawka boczna.

    Przekonałeś mnie. Errata:
    W motocyklach w innego tysiąclecia - nie próbować!!.
    Ulegają entropii.

> [...]
    > nie upublicznialem swych watpliwosci zwiazanych z zespawaniem zlamanej
    > czesci. Jak widac - daleko mi do Sebastiana, mimo, ze popalalem wtedy

    On jak japończyk znalazł posty zbigiego, czytal, poprawiał.
    Aż doszedł do mistrzostwa w rozdzielaniu wirtualnego wlosa na 4. :)