  • 21. Data: 2009-02-17 19:15:13
    Temat: Re: Brak centralki - jak sobie radzicie
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Watson napisał(a):

    > Przekonałeś mnie. Errata:
    > W motocyklach w innego tysiąclecia - nie próbować!!.
    > Ulegają entropii.

    Yhy. Ale to bylo w tysiacleciu poprzednim wlasnie :P
    Poczekajmy wiec, az latosie motory osiagna pelnoletniosc ;)

    :D

  • 22. Data: 2009-02-18 15:02:50
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOpiko.homelinux.net> wrote

    > W RFie nie umialem tego zrobic, moze w lzejszym SV dam rade.

    W RFie jest to banalnie proste, zawsze tak robie w trasie, w garazu mam
    maly podnosnik z supermarketu ktorym unosze moto pod wachacz
    po przeciwnej stronie kosy, koszt podnosnika jakies 15 zybli.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 23. Data: 2009-02-18 15:57:29
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Spider A.J." <n...@t...gmx.net> wrote

    A tak w ogole to jestem juz szczesliwym, mam nadzieje :-)
    posiadaczem lobmana i jak tylko sie cieplej zrobi bede
    mial takie dylematy za soba.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 24. Data: 2009-02-20 11:00:56
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Spider A.J. napisał(a):
    > posiadaczem lobmana

    to jakies skuter? 49 ccm? Peeeedal!

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 25. Data: 2009-02-20 11:25:29
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Kamil Nowak 'Amil'" <k...@q...spaaaaam.pl> wrote

    > to jakies skuter? 49 ccm? Peeeedal!

    4-lata w Krakow (czyt. z niemieckim akcentem) i dopiero awansowalem :-) !!!
    Dziekuje.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

    ps.: oczywiscie mialo byc: Loobman'a :-)