  • 1. Data: 2022-10-06 22:04:43
    Temat: Budzik
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    Cześć. Tak mnie naszło...

    Zrobiłbym sobie jakiś budzik od A do Z. Pcb, uC, druk 3D. Mój staruszek
    ma już koło 23 lat i przydały by się jakieś nowe bajery, np. schedule
    tygodniowy, łacznośc z HomeAssistantem itd itp.

    Widział ktoś może jakiś projekt niedużego, ale fajnego (ficzerami)
    budzika, który można by sobie hobbystycznie poskładać dla zabicia czasu?
    Z pełną dokumentacją i OpenSource/Hardware.

    Tak przeglądałem net i smartfony ubiły takie projekty chyba, bo nie
    widzę nic sensownego.

    Tak wiem, że to w gruncie rzeczy nie jest sensowne, ale takie ma być hobby.

  • 2. Data: 2022-10-07 09:50:34
    Temat: Re: Budzik
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Thu, 6 Oct 2022 22:04:43 +0200, heby napisał(a):

> [...]
    > widzę nic sensownego.
    >
    > Tak wiem, że to w gruncie rzeczy nie jest sensowne, ale takie ma być hobby.

    Z bajerami powiadasz...
    Co myślisz tym:
    https://hackaday.io/project/187246-esp32-dual-screen
    -watch

  • 3. Data: 2022-10-07 10:47:13
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 07/10/2022 09:50, dantes wrote:
    > Co myślisz tym:
    > https://hackaday.io/project/187246-esp32-dual-screen
    -watch

    Raczej taki do pacnięcia w zamian za 5 minut drzemki. Ma mieć dolidną
    obudowę, coby to pacniecie przeżyć.

    Nie na rękę...

  • 4. Data: 2022-10-07 10:53:38
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 6 Oct 2022 22:04:43 +0200, heby wrote:
> [...]
    > ma już koło 23 lat i przydały by się jakieś nowe bajery, np. schedule
    > tygodniowy, łacznośc z HomeAssistantem itd itp.

    Przeciez masz w telefonie :-)

    J.

  • 5. Data: 2022-10-07 11:23:23
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 07/10/2022 10:53, J.F wrote:
    > Przeciez masz w telefonie :-)

    Przeciez napisałem, że to ma być bez sensu.

  • 6. Data: 2022-10-07 11:43:32
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    heby pisze:

    > Przeciez napisałem, że to ma być bez sensu.

    W takim razie podpowiem nowy bajer, jaki warto zaimplementować.
    Budzik powinien generować alarm między 3:00 a 5:00 am. Dokładna
    godzina wyliczona na podstawie gęstości plam na Słońcu.

    --
    Jarek

  • 7. Data: 2022-10-07 12:01:22
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Fri, 7 Oct 2022 10:47:13 +0200, heby napisał(a):

    -watch

    > Raczej taki do pacnięcia w zamian za 5 minut drzemki. Ma mieć dolidną
    > obudowę, coby to pacniecie przeżyć.
    >
    > Nie na rękę...

    No to nie montuj tylko postaw na

  • 8. Data: 2022-10-07 12:03:33
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 07.10.2022 o 11:23, heby pisze:

    > Przeciez napisałem, że to ma być bez sensu.

    To zrób binarny albo taki jak miał Predator :]...może być z
    autodestrukcją :D
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 9. Data: 2022-10-07 12:04:21
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Fri, 7 Oct 2022 12:01:22 +0200, dantes napisał(a):

    > No to nie montuj tylko postaw na
    No to nie montuj paska, tylko postaw na blacie, w solidnej obudowie.

  • 10. Data: 2022-10-07 17:03:21
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    (ciap)

    https://www.youtube.com/watch?v=RpaJ13mbeAU