  • 1. Data: 2012-07-10 19:39:49
    Temat: Najgłupsi kierowcy na A2
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    http://youtu.be/_LsisBugEPw

    Chyba nie doroślismy do autostrad.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 2. Data: 2012-07-10 20:25:39
    Temat: Re: Najgłupsi kierowcy na A2
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-07-10 19:39, jerzu pisze:

    > http://youtu.be/_LsisBugEPw
    >
    > Chyba nie doroślismy do autostrad.

    6:55 nie wiem kto głupszy - ten co łapał stopa, czy ten co go zabrał. No
    bo chyba nie umówili się "będę czekał na wjeździe z drogi numer pińcet".

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 3. Data: 2012-07-10 20:31:16
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-07-10 19:39, jerzu pisze:

    > http://youtu.be/_LsisBugEPw
    >
    > Chyba nie doroślismy do autostrad.

    Ja sie natomiast zastanawiam, jak doszlo do tego, ze ludzie jada na
    autobanie pod prad? Rozumiem, ze brak mozgu i odczytania stosownych
    znakow, ale uklad drog dojazdowych chyba powinien to uniemozliwiac.
    Wiec moze poza bezmozgoscia problem lezy gdzie indziej?

    --
    Pozdrawiam,
    Mikolaj Jopczynski

    tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
    Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot
    Tychy: www.hotspot.tychy.pl

  • 4. Data: 2012-07-10 20:32:42
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-07-10 20:31, Mikolaj Jopczynski pisze:

> [...]
    > znakow, ale uklad drog dojazdowych chyba powinien to uniemozliwiac.
    > Wiec moze poza bezmozgoscia problem lezy gdzie indziej?

    Zawracają...

  • 5. Data: 2012-07-10 20:46:10
    Od: RD <r...@g...com1>

    W dniu 2012-07-10 20:25, Grejon pisze:

    > 6:55 nie wiem kto głupszy - ten co łapał stopa, czy ten co go zabrał. No
    > bo chyba nie umówili się "będę czekał na wjeździe z drogi numer pińcet".

    Ten co łapał. Ten co zatrzymał się (a nie zabrał) mruga światełkami w
    tylnej szybie... :)

  • 6. Data: 2012-07-10 20:50:59
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 10-07-2012 o 20:25:39 Grejon <g...@g...com> napisał(a):

    > 6:55 nie wiem kto głupszy - ten co łapał stopa, czy ten co go zabrał. No
    > bo chyba nie umówili się "będę czekał na wjeździe z drogi numer pińcet".

    To była policja, nie widziałeś jak włączyli "koguta" za szybą?

  • 7. Data: 2012-07-10 20:52:38
    Od: Jaroslaw Postawa <d...@a...pl>

    W dniu 2012-07-10 20:31, Mikolaj Jopczynski pisze:
    > Wiec moze poza bezmozgoscia problem lezy gdzie indziej?

    Tak. W GPSach (często bez aktualnych map), które mówią "skręć w lewo" i
    myślenie się wyłącza. Będzie już tylko gorzej. O oznakowaniu się nie
    wypowiadam, bo nie miałem wątpliwej przyjemności jechać tamtą trasą.

    Swoją drogą takim ludziom powinni dożywotnio zabierać prawo jazdy. Ja
    rozumiem, że różne rzeczy się zdarzają, ale bez przesady. Też mi się
    kiedyś przez złe oznakowanie zdarzyło pod Łodzią niechcący wjechać na
    autostradę (we właściwą stronę, żeby nie było), ale jakoś nie wpadłem na
    to, żeby zawrócić. Pojechałem do następnego zjazdu.

    Pozdrawiam,
    Jarek

  • 8. Data: 2012-07-10 20:54:10
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-07-10 20:32, Grejon pisze:

    > Zawracają...

    zawracają bo co? pytam bo tam nie jeżdżę, a przypadków tyle że dziwię
    się że jeszcze takiego na A4 nie widziałem

    Lukasz

  • 9. Data: 2012-07-10 20:57:54
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 10-07-2012 o 20:32:42 Grejon <g...@g...com> napisał(a):

    > Zawracają...
    No to są bezmuzgi, na autostradzie się nie da zawrócić, co zresztą
    widać na tym filmie, ja się tylko dziwię że jeszcze nikt tam nie zginął.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 10. Data: 2012-07-10 20:58:19
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Lukasz,

    Tuesday, July 10, 2012, 8:54:10 PM, you wrote:

    > zawracają bo co? pytam bo tam nie jeżdżę, a przypadków tyle że dziwię
    > się że jeszcze takiego na A4 nie widziałem

    W komentarzach do filmu masz, dlaczego zawracają.

    --
    Best regards,
    RoMan