  • 111. Data: 2020-09-14 16:08:10
    Temat: Re: Cala prawda, cala dobe o autach elektrycznych cz. 5.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "K" napisał w wiadomości grup
    On 11/09/2020 21:42, Myjk wrote:
    > Fri, 11 Sep 2020 15:16:32 +0100, K

    >Jezli dla ciebie odkrecenie jednego wkreta imbusem (dolaczonym do
    >samochodu przez producenta) jest "wiedza specjalistyczna" to ja juz
    >nie mam nic wiecej do dodania.

    Opisane w instrukcji ?
    Przeczytales instrukcje od swojego samochodu ? No ale jesli nie, to
    juz nie producenta wina.

    Wykrecanie wkreta gdzies gleboko pod autem, w blocie i po ciemku ...

    J.

  • 112. Data: 2020-09-14 18:01:00
    Od: K <n...@e...com>

    On 14/09/2020 15:08, J.F. wrote:
> [...]
    > nie producenta wina.
    >
    > Wykrecanie wkreta gdzies gleboko pod autem, w blocie i po ciemku ...

    Kwestia jak to BMW rozwiazalo w F10 czy tam F30/obu jest idiotyczna ale
    nadal jest to mozliwe do zrobienia bez wzywania autoryzowanego serwisu.

  • 113. Data: 2020-09-15 07:46:53
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    --Kwestia jak to BMW rozwiazalo w F10 czy tam F30/obu jest idiotyczna ale
    nadal jest to mozliwe do zrobienia bez wzywania autoryzowanego serwisu.

    teoretycznie mozliwe, bo pewnie 99% przypadkow konczy na lawecie

    PS krotka ankieta:

    - jaki % uzytkownikow VW/Audi/Skoda wie jak zwolnic elektryczny hamulec postojowy w
    razie awarii ? to popularna usterka juz tak od Paska B6 i z 3 znanych mi przypadkow 3
    razy wzywana byla laweta

  • 114. Data: 2020-09-15 18:15:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek Jedrzejczak" napisał w wiadomości grup
    ooglegroups.com...
> [...]

    >hamulec postojowy w razie awarii ? to popularna usterka juz tak od
    >Paska B6 i z 3 znanych mi przypadkow 3 razy wzywana byla laweta

    W Polsce czy w Niemczech ta ankieta ?

    Bo co z tego, ze zwolnisz, jesli auto nadal nie jedzie ?
    Znajomego o hol poprosisz, czy sobie przypomnisz, ze assistance masz ?

    No chyba, ze to awaria samego hamulca ...

    J.

  • 115. Data: 2020-09-16 17:47:23
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 14 Sep 2020 09:19:32 +0100, K

    > Jezli dla ciebie odkrecenie jednego wkreta imbusem (dolaczonym do
    > samochodu przez producenta) jest "wiedza specjalistyczna" to ja juz nie
    > mam nic wiecej do dodania.

    Kurła! To nie jest wiedza, tylko czynność. Wiedzą jest że trzeba wiedzieć
    co i gdzie wsadzić. I dokładnie to samo trzeba wiedzieć i zrobić w
    spaliniaku co w EV. Ale oczywiście ty dalej będziesz udowadniać że EV jest
    złe, a ICE cacy, choć NICZYM się w tej kwestii nie różnią. Eh...

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 116. Data: 2020-09-16 18:01:04
    Od: K <n...@e...com>

    On 16/09/2020 16:47, Myjk wrote:
> [...]
    > spaliniaku co w EV. Ale oczywiście ty dalej będziesz udowadniać że EV jest
    > złe, a ICE cacy, choć NICZYM się w tej kwestii nie różnią. Eh...

    To jest czynnosc, ktora wynika z wiedzy. Wiedza ta jest dostepna dla
    BMW, a nie jest dla przedmiotowego I-Pace. EV nie jest zle, po prostu
    nie kazdemu pasuje.