  • 1. Data: 2020-08-10 11:19:42
    Temat: Ceramiczne PCB
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Informacyjnie, bo może się komuś przyda. Trafił mi się ciekawy projekt,
    ze względu na ograniczone możliwości chłodzenia i HV sensowną opcją
    okazało się wykonanie PCB z ceramiki. Dwustronna, z metalizacją, 50x30mm
    kosztuje 37 dolców za sztukę.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 2. Data: 2020-08-10 21:19:52
    Temat: Re: Ceramiczne PCB
    Od: Michal <m...@g...ze.ta.pl>

    On 2020-08-10 11:19, Piotr Wyderski wrote:
> [...]
    > ze względu na ograniczone możliwości chłodzenia i HV sensowną opcją
    > okazało się wykonanie PCB z ceramiki. Dwustronna, z metalizacją, 50x30mm

    parę lat temu szukałem, ale nie wyszło.
    Gdzie w takiej cenie?
    Jaka ceramika?

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 3. Data: 2020-08-10 22:03:00
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Michal wrote:

    > parę lat temu szukałem, ale nie wyszło.
    > Gdzie w takiej cenie?

    https://www.cheemau.com/

    Mam jeszcze wyceny z http://www.andwinpcb.com oraz
    http://www.bestpcbs.com

    Ceny nieco wyższe, ale ten sam rząd wielkości. Wycena dla 10 sztuk do
    sprawdzenia w prototypie; przy zamówieniu masowym obiecali znacznie
    lepszą cenę. Nie dopytywałem jaką, bo póki co nie wiem, czy mi ten moduł
    w ogóle zadziała.

    > Jaka ceramika?

    1mm 96% Al2O3. Robią też z azotku glinu, ale nie miałem odwagi spytać o
    cenę.

    BTW, do szybkiego prototypowania samoróbek może przydać się to:

    https://aliexpi.com/sEZU

    Pozdrawiam, Piotr

  • 4. Data: 2020-08-10 22:37:38
    Od: Michal <m...@g...ze.ta.pl>

    On 2020-08-10 22:03, Piotr Wyderski wrote:
    ..

    dzięki!

    --
    Pozdr.