  • 1. Data: 2009-07-07 20:39:32
    Temat: Chciałemwymienićoliwę w bryce... będę chyba wymianiał radioodtwarzacz !!
    Od: "MH" <l...@o...pl>

    Witam Koledzy !!!

    Jak w temacie. Wrzuciłem brykę do mechanika celem wymiany oliwy w silniku...

    Po 2 godzinach odbieram Paskudę , ale jest problem z dźwiękiem.. Mam w Paskudzie
    zainstalowane JVC KD-G431. Po wymianie oliwy w silniku zachowuje się dziwnie :

    1. Bez względu na to czy w napędzie CD jest płyta czy nie , na wyświetlaczu
    mruga cały czas z częstotliwością ok. 1Hz napis "READ". Znam kilka cholernie
    obcych języków , więc tłumaczenie owego nie jest potrzebne.

    2. "Naduszam" guzik do wyszukiwania stacji radiowych , na ułamek sekundy pojawia
    się na wyświetlaczu napis "SEARCH" (logiczne !!) , po czym znowu mruga "READ".
    Po znalezieniu stacji , na ułamek sekundy pojawia się na wyświetlaczu informacja
    o stacji (nazwa/częstotliwość) po czym znowu z uporem maniaka mruga "READ" z
    częstotliwością ok. 1Hz. Znaleziona stacja radiowa jest odbierana prawidłowo.

    3. Wrzucam do napędu mój ulubiony Led Zeppelin , albo Black Sabbath , i ....
    lipa !!! Cały czas mruga pindolone "READ".. I cisza w głośnikach !!

    4. Biorę do łapy instrukcję obsługi. ANI SŁOWA o mrugającym komunikacie "READ".

    No i teraz pytania:

    1. Da się coś z tym zrobić ?? Jeżeli ktoś z Was wie , to proszę o
    poinstruowanie mnie krok po kroku..

    2. A może poprostu wypier...ić to i kupić nowe ?!

    Pozdrawiam ,

    MH

  • 2. Data: 2009-07-07 20:49:17
    Od: "kk" <...@...pl>

    poszukaj przycisku "reset"

  • 3. Data: 2009-07-07 20:56:14
    Od: "MH" <l...@o...pl>

    > poszukaj przycisku "reset"

    Hah , też o tym myślałem. Albom ślepy bom go nie znalazł , albo go nie ma.
    Jeżeli takowy jest , a wiesz gdzie , to poinstruuj mnie !

    Pozdro.,

    MH

  • 4. Data: 2009-07-08 06:18:42
    Od: fred <f...@i...pl>

    Witam,

    Reset trzeba zrobić zasilaniem. Trzeba wyjąć z radia ten wtyk z
    zasilaniem i za chwile włożyć. Powinno zadziałać.

    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 5. Data: 2009-07-08 08:30:04
    Od: "MH" <l...@o...pl>

    > Witam,
    >
    > Reset trzeba zrobić zasilaniem. Trzeba wyjąć z radia ten wtyk z
    > zasilaniem i za chwile włożyć. Powinno zadziałać.

    Niestety dalej lipa.. Albo pamięta ustawienia na jakimś flashu albo jest
    spindolone. Swoją drogą , "guzikologia" jest w tym modelu POPIRDOLONA do
    granic mojej wytrzymałości.

    MH

  • 6. Data: 2009-07-09 14:54:02
    Od: "Jd." <j...@i...pl>

    Użytkownik "fred" <f...@i...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    Witam,

    > Reset trzeba zrobić zasilaniem. Trzeba wyjąć z radia ten wtyk z
    >zasilaniem i za chwile włożyć. Powinno zadziałać.

    Raczej nie:
    http://www.fixya.com/support/t456944-jvc_kd_g431_in_
    car_cd_player_000zaaa

    W instrukcji (
    http://www.jvcmobile.co.uk/documents/manuals/KD-G431
    %20Instructions.pdf ) na
    str 2 jest malunek odnośnie lokalizacji przycisku reset - pod panelem na
    lewo od styków łączących z panelem jest dziurka na długopis.

    --
    Jaroslaw Dubowski, Bytom j...@i...pl

  • 7. Data: 2009-07-09 20:44:22
    Od: "MH" <l...@o...pl>

> [...]
    > str 2 jest malunek odnośnie lokalizacji przycisku reset - pod panelem na
    > lewo od styków łączących z panelem jest dziurka na długopis.

    Pomogło , dzięki !!

    MH