  • 1. Data: 2009-07-07 20:03:56
    Temat: jaki oscyloskop?
    Od: stoowa <s...@w...pl>

    Witam!
    Mozecie doradzic co rozsadnego mozna kupic z oscyloskopow cyfrowych za
    4-5 tys pln?
    ps.
    bylbym wdzieczny za wskazanie dystrybutora modelu ktory polecacie...

  • 2. Data: 2009-07-07 20:15:27
    Temat: Re: jaki oscyloskop?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "stoowa" <s...@w...pl> wrote in message news:h309mq$qdv$1@news.onet.pl...
    > Mozecie doradzic co rozsadnego mozna kupic z oscyloskopow cyfrowych za 4-5
    > tys pln?

    A co to znaczy dla Ciebie "sensowny"?
    Do czego go używać będziesz?

  • 3. Data: 2009-07-07 20:50:45
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    stoowa pisze:
> [...]
    > 4-5 tys pln?
    > ps.
    > bylbym wdzieczny za wskazanie dystrybutora modelu ktory polecacie...

    Jest jeden problem. Jeśli w taki sposób zadasz pytanie, to nie sądzę aby
    ktokolwiek Ci sensownie odpowiedział. Zapewne pojawią się pytania o
    parametry, użyteczność itp. Tak naprawdę jednak widać, że albo nie
    będziesz jego użytkownikiem, albo dopiero startujesz w temacie
    oscyloskopów i sam nie wiesz czego potrzebujesz. Nie zrozum mnie źle,
    nic złego nie wiedzieć - źle natomiast nie wiedzieć i wydać kasę na
    _oko_. Fantastycznie by było jakiś pożyczyć, albo u kogoś - z kimś
    poćwiczyć.

    Irek.N.

  • 4. Data: 2009-07-08 08:41:10
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "stoowa" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tys pln?
    > ps.
    > bylbym wdzieczny za wskazanie dystrybutora modelu ktory polecacie...

    Modelu nie wskażę, ale prawdopodobnego dystrybutora.
    W większości przypadków, gdy kupowałem jakiś sprzęt pomiarowy po długich
    porównywaniach różnych ofert wychodziło mi NDN.
    Ale ostatni raz to było kilka lat temu, czy teraz też tak by wyszło głowy
    dać nie mogę.
    Trzeba sobie poczytać parametry oferowanego sprzętu.
    P.G.

  • 5. Data: 2009-07-09 07:22:20
    Od: stoowa <s...@w...pl>

> [...]
    > głowy dać nie mogę.
    > Trzeba sobie poczytać parametry oferowanego sprzętu.

    dzieki!

  • 6. Data: 2009-07-09 07:24:49
    Od: stoowa <s...@w...pl>

    > A co to znaczy dla Ciebie "sensowny"?
    > Do czego go używać będziesz?

    sens pytania byl taki.. co mozna max dostac za 5tys pln?! co z tego ze
    napisze ze mialem okazje popracowac na tektronixach z 200MHz pasmem i
    probkowaniem 2GHz ?! jak wtedy musialbym do ceny dodac jakas cyferke na
    przedzie...

    oscyloskop bezie wykorzystywany przy projektowaniu urzadzen
    mikroprocesorowcyh, czestotliwosc taktowania prockow do okolo 20MHz...

  • 7. Data: 2009-07-09 07:30:37
    Od: stoowa <s...@w...pl>

> [...]
    > nic złego nie wiedzieć - źle natomiast nie wiedzieć i wydać kasę na
    > _oko_. Fantastycznie by było jakiś pożyczyć, albo u kogoś - z kimś

    dzieki za probe pomocy ale za pochopnie wydajesz sady i opiniujesz
    innych...
    sprzet bedzie uyzwany do projektowania ukladow mikroprocesorowych...
    dobrze gdyby byla mozliwosc zapisu przebiegow na jakiejs pamieci
    zewnetrznej ( ale nie jest to konieczne)..., kilka trybow wyzwalania...
    koledzy.. pracujecie na roznych sprzetach.. wiece czego wam brakuje i co
    jest potrzebne... ja potrzebuje tego samego :)

    parametry... wlasnie tego dotyczy moje pytanie.. na co moge liczyc majac
    5tys pln?! jak bede mial 5tys euro to kupie tektronixa z 2GHz
    probkowaniem i 200MHz pasmem...

    probuje zaoszczedzic sobie czasu na szukaniu bo moze ktos niedawno stal
    przed podobnym wyborem i moze cos doradzic...

    dziekuje za troske o moje finanse :) doceniam to! :) Pozdrawiam!

  • 8. Data: 2009-07-09 07:46:07
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    stoowa wrote:
    > sprzet bedzie uyzwany do projektowania ukladow mikroprocesorowych...

    Zainteresuj się wieć oscyloskopami z wbudowaną analiza stanów logicznych.

    > probuje zaoszczedzic sobie czasu na szukaniu bo moze ktos niedawno stal
    > przed podobnym wyborem i moze cos doradzic...

    I kupłem najtańszy cyfrowy z analizą. Zero rewelacji. Reszta kasy moze
    iść na porządny analizator logiczny jesli wbudowany nie spełnia oczekiwań.

  • 9. Data: 2009-07-09 07:51:17
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Piotr Gałka wrote:
    > porównywaniach różnych ofert wychodziło mi NDN.

    Nic dziwnego, NDN handlował jeszcze 0.5 roku temu oscyloskopami których
    nikt juz nie produkował :) (konkretnir Rigolem, o czym poinformowano
    mnie z rozbrajającą szczerością mailem).

  • 10. Data: 2009-07-09 14:18:21
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Thu, 09 Jul 2009 09:30:37 +0200 stoowa <s...@w...pl> napisał:

    >koledzy.. pracujecie na roznych sprzetach.. wiece czego wam brakuje i co
    >jest potrzebne... ja potrzebuje tego samego :)

    Fajnym bajerem np. u Agilenta jest wyzwalanie oscyloskopu (z
    analizatorem oczywiście) sekwencją startu ramki na popularnych
    interfejsach (I2C, SPI, USB itd.).

    Z kolei czytałem w którejś EP że Tektronix robi teraz osce które
    interpretują ramki I2C, SPI, RS-232 itd. i można transmisję oglądać w
    postaci listy zdarzeń/danych przesyłanych po badanym interfejsie.

    Tylko że to chyba sprzęty powyżej kwoty którą podałeś...

    --
    I really hate this damn machine,
    I wish that they would sell it.