  • 11. Data: 2010-02-18 23:08:27
    Temat: Re: Chevy Volt wchodzi na rynek z koncem roku
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Pete" <n...@n...com> wrote in message
    news:hlicdb$ch4$1@inews.gazeta.pl...
    > "Pszemol" wrote
    >
    > No wlasnie znajomy mowil ze lipa... ale i tak sie przejde. Kobita sie
    > rozglada za samochodem, wiec moze cos jej wpadnie w oko...

    Bo każdy szuka czegoś innego i czego innego oczekuje...
    Mój kumpel dziś wziął wolne z pracy i pojechał na AutoShow.
    Wiesz czemu on pojechał? Ano kupił sobie Lotusa 1987 roku
    w kolorze białym i zastanawia się jak go przemalować...
    Idzie na Show tylko po inspirację aby wyszukać kolor co mu
    się będzie podobać...

  • 12. Data: 2010-02-18 23:10:30
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Przemek" <p...@d...pl> wrote in message

    > Z tego co wyczytalem ma miec 10 lat gwarancji na akumulatory - bedzie mial
    > kolosalny spadek wartosci chyba ze
    > po kilku latach zaczna masowo ginac nowe auta a malo uzywane "okazyjne"
    > ogniwa pojawia sie na ebayu :)

    Podobnie jest z kilkuletnimi laptopami gdzie koszt nowej baterii
    jest porównywalny z kosztem zakupu laptopa...
    Jedna z różnic jest taka, że laptopa da się uzywać na kablu a auto
    już raczej kiepsko...

    Ale zawsze można sobie wyobrazić motyw podobny do naprawy
    pakietu NiCd do wiertarki - otwierasz pudełko, wymieniasz
    ogniwa wewnątrz, zamykasz w starym pudełku i wiertarka jak nowa.

  • 13. Data: 2010-02-19 04:23:47
    Od: JAM <j...@y...com>

    On Feb 18, 3:39 am, "Przemek" <p...@d...pl> wrote:
> [...]

    > kolosalny spadek wartosci chyba ze
    > po kilku latach zaczna  masowo ginac nowe auta a malo uzywane "okazyjne"

    Dlaczego ma miec kolosalny spadek wartosci, skoro ma miec 10 lat
    gwarancji na baterie ? Chyba ze po 10 latach ale 10 letnie samochody
    generalnie niezbyt duzo kosztuja w USA. Co do kradziezy, wiele Priusow
    dobiega wlasnie 7-8 lat uzywania i niektore wymagaja wymiany baterii.
    Toyota wymienia je za $2300. Nie wyglada na to aby masowo kradli nowe
    Priusy dla baterii. Zreszta baterie beda mialy numery seryjne
    wbudowane w elektornike. Takie kradzione latwo bedzie poznac i pasera
    zlapac.

    JAM
    http://marchel.home.comcast.net/~marchel/

  • 14. Data: 2010-02-19 11:21:55
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 18 Feb 2010 19:23:47 -0800 (PST), JAM wrote:
> [...]
    >generalnie niezbyt duzo kosztuja w USA. Co do kradziezy, wiele Priusow
    >dobiega wlasnie 7-8 lat uzywania i niektore wymagaja wymiany baterii.

    I ile kosztuje 7-letni prius na rynku ? Chyba niewiele, jesli nabywca
    ma w perspektywie wydatek co najmniej $2300 ?

    Poza tym jak juz ustalilismy to bateryjka w Priusie jest malutka.
    Taki 9 letni Volt to juz nic nie bedzie warty.

    >Nie wyglada na to aby masowo kradli nowe
    >Priusy dla baterii. Zreszta baterie beda mialy numery seryjne
    >wbudowane w elektornike. Takie kradzione latwo bedzie poznac i pasera
    >zlapac.

    Hej, zyjesz w kraju, ktory wymyslil bron EMP :-)

    Kto robi baterie dla Volta ? 10 lat gwarancji .. no, no - niezle
    osiagniecie..

    J.

  • 15. Data: 2010-02-19 22:23:31
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    >
    > Hej, zyjesz w kraju, ktory wymyslil bron EMP :-)
    >
    > Kto robi baterie dla Volta ? 10 lat gwarancji .. no, no - niezle

    Mala korekta...
    Maja 10 lat przewidywana trwalosc a tylko 8 lat gwarancji.

  • 16. Data: 2010-02-21 02:59:02
    Od: JAM <j...@y...com>

    On Feb 19, 5:21 am, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > On Thu, 18 Feb 2010 19:23:47 -0800 (PST),  JAM wrote:
    >
    > I ile kosztuje 7-letni prius na rynku ? Chyba niewiele, jesli nabywca
    > ma w perspektywie wydatek co najmniej $2300 ?

    7 letni Prius kosztuje okolo $5000 - $7000.

    > Poza tym jak juz ustalilismy to bateryjka w Priusie jest malutka.
    > Taki 9 letni Volt to juz nic nie bedzie warty.

    Przede wszystkim w Priusie nie jest litowa.

    > Kto robi baterie dla Volta ? 10 lat gwarancji .. no, no - niezle
    > osiagniecie..

    LG Chem.