  • 31. Data: 2021-04-14 13:20:53
    Temat: Re: Ciekawostka socjologiczno-samochodowa
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    > Skoro, jak się okazuje, większość ich klientów również
    > sobie tego życzy

    To całkiem niezły pomysł, jestem za zakazem sprzedaży Warszawiakom i
    Krakowiakom samochodów spalinowych.
    Będą sobie eko pląsać na tęczowych marszach, popijać latte z mleczkiem
    sojowym w korpo
    i głosować na swojego Bążura;-)

    to byłbym pesymistą jeśli chodzi o zakup nowego
    > spaliniaka po 2030.

    Czyli będzie to, co na Kubie - samochody z lat 50 reanimowane i trzymane
    przy życiu, jak Breżniew.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 32. Data: 2021-04-14 13:40:42
    Od: K <n...@e...com>

    On 14/04/2021 11:35, J.F wrote:
> [...]
    wa-chca-zakazu-sprzedazy-nowych-samochodow-spalinowy
    ch

    > Ale wiesz - tu wypadaloby, aby sie pytano o zakaz sprzedazy.
    > Wiec jak ktos popiera, to sie chyba liczy, ze nastepnego diesla juz
    > nie kupi.
    >
    > A jesli w ogole nie zamierza kupowac samochodu ... to tez jego prawo,
    > zeby inni mu dieslami nie smrodzili :-)
    >
    > J.

    Te legendarne diesle, ktore z malymi wyjatkami smrodza tak samo jak
    hybrydy i najbardziej przeszkadzaja brudasom palacym smieciami w piecu ;)

  • 33. Data: 2021-04-14 14:12:39
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 14 Apr 2021 13:20:53 +0200, Pawel "O'Pajak" napisał(a):

    > Czyli będzie to, co na Kubie - samochody z lat 50 reanimowane i trzymane
    > przy życiu, jak Breżniew.

    Sądzę że już za jakieś 10 lat do najwiekszych nawet matołów dojdzie
    klimatyczna konieczność przejścia na trakcję elektryczną. Ułatwieniem
    będzie znaczna obniżka cen EV oraz poprawa ich parametrów. Ludzie dalej
    jeżdżący spaliniakami będą wytykani palcami a gawiedź będzie na ich
    widok wykonywać wulgarne gesty :) Nie mówiąc już o tym że do większości
    miast nie wjadą.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 34. Data: 2021-04-14 14:22:53
    Od: K <n...@e...com>

    On 14/04/2021 13:12, Jacek Maciejewski wrote:

> [...]
    > jeżdżący spaliniakami będą wytykani palcami a gawiedź będzie na ich
    > widok wykonywać wulgarne gesty :) Nie mówiąc już o tym że do większości

    Pierdolisz jak potluczony. Nikt nie mowi, ze nie bedzie jezdzil
    elektrycznym albo na wodor tylko o niecheci przesiadki ze wzgledu na
    ulomnosc technologii na dzien dzisiejszy. Sam nie masz elektryka
    wzbijajac sie na wyzyny hipokryzji pouczajac innych.

  • 35. Data: 2021-04-14 14:30:20
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-13-kwietnia-2021 o 17:33, J.F pisze:
    > No ale tak sie robi badania statystyczne.
    > Pytasz pewna ilosc osob, i zakladasz, ze reszta ma podobne zdanie.

    A pytanie jest o zakaz sprzedaży w całej EUROPIE.

    Takie "badanie" możesz sobie statystycznie i aelokwętnie ;-) wsadzić w
    DUPĘ ;-)

  • 36. Data: 2021-04-14 14:34:03
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    WG TFUUU demokracji najlepszym sondarzem są wybory.

    Gawiedź wie co dla niej jest dobre ;-)

    Nikt nie ma prawa podważać mandatu i kombinować jakby tu coś ZAKAZAĆ ...

    a jeśli komuś wygasła kadencja to nie ma mandatu społecznego do trwania
    na stanowisku ;-)

  • 37. Data: 2021-04-14 14:44:32
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 14 Apr 2021 12:40:42 +0100, K wrote:
> [...]
    >>
    > Te legendarne diesle, ktore z malymi wyjatkami smrodza tak samo jak
    > hybrydy i najbardziej przeszkadzaja brudasom palacym smieciami w piecu ;)

    Diesel smrodzi. Wiem, bo mam :-(

    Na ile ten smrod jest szkodliwy dla zdrowia, to sie nie wypowiem.
    Ale nie chcialbym, zeby mi pod oknem ktos tak smrodzil ... dluzszy
    czas.

    Dobra benzynka smrodzi jakos mniej, ale powtarzam - mowie tylko o
    wrazeniach wechowych.

    J.

  • 38. Data: 2021-04-14 14:47:07
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 14 Apr 2021 13:20:53 +0200, Pawel "O'Pajak" wrote:

> [...]
    > Krakowiakom samochodów spalinowych.
    > Będą sobie eko pląsać na tęczowych marszach, popijać latte z mleczkiem

    Tylko wiesz - przy okazji zabronia wjazdu do miasta obcomiastowcom :-)

    Choc w zasadzie ... nie mam potrzeby jezdzic do Warszawy.
    A Wawel tez juz zwiedzilem :-)

    Tylko co z rzadem - wyprowadzic poza stolice, czy sie ucieszy, ze nie
    przyjada protestowac rolnicy, gornicy, itp :-)

    J.

  • 39. Data: 2021-04-14 16:48:25
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 14 Apr 2021 13:22:53 +0100, K napisał(a):

    > Nikt nie mowi, ze nie bedzie jezdzil
    > elektrycznym albo na wodor tylko o niecheci przesiadki ze wzgledu na
    > ulomnosc technologii na dzien dzisiejszy.

    Sam pierdolisz nie na temat, bo tu mowa o sytuacji za lat 10 a nie o
    dniu dzisiejszym.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 40. Data: 2021-04-14 16:53:27
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 14 Apr 2021 16:48:25 +0200, Jacek Maciejewski wrote:

    > Sam pierdolisz nie na temat, bo tu mowa o sytuacji za lat 10 a nie o
    > dniu dzisiejszym.

    Ale sonda jest teraz, nie za 10 lat.

    Sondowani uwazaja ze technologia przez 10 lat sie poprawi,
    czy w ogole nic nie uwazaja, poza "chcemy czystego powietrza" :-)

    J.