  • 11. Data: 2009-09-14 12:08:37
    Temat: Re: Ciężar elektronu w lampie oscyloskopowej.
    Od: "Desoft" <D...@i...pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
    news:4aae18d6$1@news.home.net.pl...
    >W wiadomości
    t.pl

    > To może wykonaj czynności odwrotne do włączenia ;)

    Komputer jest świeżo po instalacji, w takim stanie go dostałem. Dopiero
    dobieram ustawienia.
    Ale już znalazłem:

    Eset Smart Security -> ustawiena -> ochrona programów poczty e-mail ->
    Oznacz wysyłaną wiadomość e-mail
    i tutaj wstawiłem: tylko zainfekowana poczta.

    --
    Desoft

  • 12. Data: 2009-09-14 16:50:53
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-09-14 08:18, Desoft napisał/a:

    > Ja tego nie umiem wyłączyć :-(

    Gdybyś przeczytał mojego poprzedniego maila do końca to byś szybko znał
    odpowiedź ;-)

    --
    Cz.

  • 13. Data: 2009-09-14 17:12:30
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > A czy ta lampa ma założony ekran?
    > Prawdopodobnie to wpływ ziemskiego pola magnetycznego.

    ROTFL!

    zyga
    --
    A fe, A psik, A ha

  • 14. Data: 2009-09-14 17:24:50
    Od: grg12 <g...@c...at>

    Desoft pisze:
    > A czy ta lampa ma założony ekran?
    > Prawdopodobnie to wpływ ziemskiego pola magnetycznego.

    Wtedy efekty zależałby do orientacji lampy a obraz był stabilny - tylko
    trochę obrócony - przypuszczalnie niedokładnie zgrali szyjkę lampy z
    przodem. Gdyby ekran był okrągły nic by to nie przeszkadzało - ale jest
    prostokątny, na dodatek z naniesioną siatką :)
    Pozdrawiam
    GRG

  • 15. Data: 2009-09-14 18:18:03
    Od: "Desoft" <N...@i...pl>

    Użytkownik "grg12" <g...@c...at> napisał w wiadomości

> [...]
    > przodem. Gdyby ekran był okrągły nic by to nie przeszkadzało - ale jest
    > prostokątny, na dodatek z naniesioną siatką :)

    Dawno temu - dlatego nie pamiętam szczegółow - gdy bawiłem się w takie
    tematy, to nie chciało to działać bez ekranu.
    Nie pamiętam czy płytki odchylające są z materiału magnetycznego, czy jakaś
    inna przyczyna.
    Generalnie - wiele oscyloskopów otwierałem i nie widziałem żeby któryś nie
    posiadał ekranu. Fakt, najnowocześniejszy to był KR7010 (chyba).

    Właśnie zajrzałem do aktualnie używanego - lampa jest w ekranie. :-)

    --
    Desoft