  • 21. Data: 2020-06-26 08:40:46
    Temat: Re: Co kupić?
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-06-26 o 08:31, Kamil 'Model' pisze:

    > Skoda Rapid liftback. ... mały
    > ekonomiczny i dynamiczny silnik (1,2TSI powyżej 100KM)

    Zupełnie OT - jaka jest przewidywana
    lub ewentualnie ustalona przez życie żywotność
    tego silnika? Są jakies dane?

  • 22. Data: 2020-06-26 08:56:12
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Skoda Rapid liftback. Ma gigantyczny bagażnik, będzie młoda, mały
    ekonomiczny i dynamiczny silnik (1,2TSI powyżej 100KM), łatwo się parkuje.

    tesciu ma 1.0 TSI w Octavii i jest to dramat :-) testowalem pozniej octavie i
    sportswana i nie ma bata, 140 KM to minimum w TSI

  • 23. Data: 2020-06-26 09:26:27
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Ford Focus 1.6 105 lub 125 KM z silnikiem duratec. Do tego ewentualnie LPG.
    Prosty silnik nie do zajechania.
    Cały ocynk więc znaleść niebitego.
    Koniecznie bez automatu.

  • 24. Data: 2020-06-26 14:16:17
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 26.06.2020 o 08:40, cef pisze:

    > Zupełnie OT - jaka jest przewidywana
    > lub ewentualnie ustalona przez życie żywotność
    > tego silnika? Są jakies dane?
    Nie wiem, ale mają już grubo ponad 200kkm i dalej jeżdżą. Ja mam 1,0TSI
    110KM i jego rezus jest określony na ~300kkm...

  • 25. Data: 2020-06-26 14:19:30
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 26.06.2020 o 08:56, Przemek Jedrzejczak pisze:
> [...]
    >
    > tesciu ma 1.0 TSI w Octavii i jest to dramat :-) testowalem pozniej octavie i
    sportswana i nie ma bata, 140 KM to minimum w TSI

    Ale Octavia jest sporo większa od Rapida. Rapid wazy 1200kg (ja mam
    1,0TSI 110KM) i jest bardzo przyzwoicie w kwestii przyśpieszenia,
    elastyczności i spalania. Nawet załadowany na wakacje nie miał problemów
    na A1. W tym roku jadę do Zakopca i zobaczę jak będzie na tej trasie
    (550km do przejechania).

  • 26. Data: 2020-06-26 17:21:43
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    1255 kombi. Załadowana na fulla (urlop) ma dynamikę wozu drabiniastego. Wyprzedzanie
    się udało ale nigdy więcej tego tym autem nie spróbuję.

  • 27. Data: 2020-06-28 08:27:24
    Od: scobowski <s...@g...com>

    W dniu 26.06.2020 o 09:26, Bolko pisze:
    > Ford Focus 1.6 105 lub 125 KM z silnikiem duratec. Do tego ewentualnie LPG.
    > Prosty silnik nie do zajechania.
    > Cały ocynk więc znaleść niebitego.
    > Koniecznie bez automatu.

    1 merytoryczna odpowiedź :-)
    Dzieki.

  • 28. Data: 2020-06-28 08:59:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik scobowski s...@g...com ...

    > Budżet 35-45 tys. PLN
    > - kompakt, ale najchętniej kombi, (a może minivan? crossover/maly
    > suv? - są plany rodzinne)
    > - jazda głownie miejska i podmiejska, powiedzmy 1000Km/mies, 2x w
    > miesiącu trasa 100km tam i 100km z powrotem
    > - fajnie, jakby nie starsze niż 6-8 lat
    > - może być dynamiczny
    > - moze mieć automat
    > - może mieć szyberdach
    > - może byc ekonomiczne w eksploatacji
    >:)
    > 6 miesięcy w roku będzie uzytkować młoda babka, drugie 6 miesięcy
    > - ona na zmiane ze swoim chłopakiem.

    Multipla! A za reszte 3 tygodniowy rejs na karaibach... I jeszcze
    zostanie...

    Cofam, wieku nie dobierzesz...
    ;-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam

  • 29. Data: 2020-07-22 00:50:45
    Od: scobowski <s...@g...com>

    jakby był ktoś ciekawy;
    kupiono golfa VII kombi, 1,4T z DSG z gwarancją dealera.
    Użytkownicy, po tygodniu eksploatacji, bardzo zadowoleni.

  • 30. Data: 2020-07-22 09:27:55
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A kto będzie na górze?

    -----