  • 21. Data: 2021-05-17 22:30:23
    Temat: Re: Co kupić (małe, miejskie, (prawie?) nowe ?
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 17-05-2021 o 18:35, T. pisze:

    > Ale chyba tu nie chodzi o porównywanie wielkości,

    Czytaj cytaty: "małe w środku" - jak najbardziej chodzi o porównywanie
    wielkości.
    A wygoda wsiadania, to jest w ogóle poza dyskusją - Kona jest wyższa o
    10 cm i stosownie wyżej ma też fotele.

    bo jeszcze większa
    > jest furgonetka :-)
    > Na razie dyskusja była o wygodzie wsiadania. W mieście im mniejsze auto,
    > tym łatwiej zaparkować. Kona jest ciekawym autem, ale do 80 tys. można
    > kupić tylko z silnikiem 1.0 GDI

    Google mówi o 1.0 t-gdi, czyli z turbiną.

    > - to jest bez turbiny (zaleta),

    Nie - to potężna wada.

    > ale
    > więcej pali od aut z turbiną. Przy niskich przebiegach silnik wolnossący
    > nie ma żadnych zalet.

    Przy dużych tym bardziej nie, nie w takiej pojemności.

  • 22. Data: 2021-05-18 06:47:18
    Temat: Tej, a SX$ S-cross?
    Od: scobowski <s...@g...com>

    A taki np SX4-S-CROSS?
    Podstawa z cennika sie zmiesci w budżecie, ma - imo - najlepszy silnik z
    crossoverów dostępnych w podobnej cenie...

  • 23. Data: 2021-05-18 08:24:18
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2021-05-17 o 18:35, T. pisze:
    )
> [...]
    > kupić tylko z silnikiem 1.0 GDI - to jest bez turbiny (zaleta), ale
    > więcej pali od aut z turbiną. Przy niskich przebiegach silnik wolnossący

    Pomyśl logicznie: litr pojemności, bez turba, w obecnych czasach, do
    napedu czegoś większego niż skoda citigo. To se ne da.

    Wujek gugiel potwierdza, że jest turbina, że ma 120 koni.

    --
    viktorius

  • 24. Data: 2021-05-18 10:14:46
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2021-05-18 o 08:24, viktorius pisze:
> [...]
    > napedu czegoś większego niż skoda citigo. To se ne da.
    >
    > Wujek gugiel potwierdza, że jest turbina, że ma 120 koni.

    OK, mea culpa :-)
    T.

  • 25. Data: 2021-05-18 11:11:15
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2021-05-18 o 10:14, T. pisze:

    > OK, mea culpa :-)

    :)

    --
    viktorius

  • 26. Data: 2021-05-25 17:54:24
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2021-05-16 12:41, scobowski wrote:
    > Argument "z tym budżetem, to tylko z silnikiem od kosiarki" też można
    > pominąć; dotąd jeżdżą trzycylindrową fabią, któ(C)a ma, nie wiem, 60KM?
    >
    > To co im polecić, tak < 80K PLN? Konę? EcoSport-a? coś jeszcze innego?

    dwu, trzyletnia vitara z wolnossącym 1.6, wysoko się siedzi, miejsca
    sporo, auto stosunkowo niewielkie, emerytowi spali z 7-8 litrów po mieście

  • 27. Data: 2021-05-26 18:18:38
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2021-05-25 o 17:54, m4rkiz pisze:

    > dwu, trzyletnia vitara z wolnossącym 1.6, wysoko się siedzi, miejsca
    > sporo, auto stosunkowo niewielkie, emerytowi spali z 7-8 litrów po mieście

    Wolnossący 1.6 to raczej po mieście spali 9-10 l.
    T.