  • 21. Data: 2009-07-14 09:44:10
    Temat: Re: Co oznacza 8 lub 32 bitowy mikrokontroler
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Kurczyk" <g...@c...slupsk.pl>
    napisał w wiadomości news:h3dm3p$b37$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Tyle, że te operacje były w sumie realizowane ośmiobitowo w
    > kolejnych cyklach maszynowych.

    Ale sumarycznie to jednak sporo szybciej trwalo i duzo ulatwialo
    niz gdyby 8-bitowymi instrukcjami mialo byc zrobione.

    J.

  • 22. Data: 2009-07-14 20:15:48
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    J.F. wrote:
    > Wlasnie doczekalismy czasow gdy rozmiary danych przekraczaja 4GB - i
    > 32 bity przestaly wystarczac.
    >
    > A tak swoja droga .. czy pecet wykorzysta tyle pamieci ?
    > Pomijam jakies serwery baz danych, ale czy w jest szansa wykorzystania
    > takiej pamieci przez inne programy ?
    > No chyba ze jakas mapa Europy czy optymalizacja FPGA ..

    Mam jeden design w Inventorze ktory nie otworzy sie na 32 bitowym systemie.

    Wiem, jeden przypadek, ale do tego przypadku _naprawde_ potrzeba 64 bity
    Windows + 64 bity Inventor.

    --
    Jerry1111

  • 23. Data: 2009-07-17 16:30:28
    Od: mk <r...@m...remove>

    J.F. pisze:
    > A czasy teraz takie ze procki beda mialy magistrale 1 bit :-)

    Nie próbowałem, ale z dokumentacji wynika, że STR750 potrafi wykonywać
    kod z pamięci Flash powieszonej na SPI :-)

    pzdr
    mk