  • 61. Data: 2020-07-13 22:15:19
    Temat: Re: Co sie psuje w automacie.
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-07-13 o 11:48 -0700, Bolko napisał:

    > Mam Mazdę 6 rocznik 2002 i mam ten sam problem.
    > (...)
    > Zrobienie porządnie z piaskowaniem itp itd 5kzł w małoplskiej wsi.

    Czyli da się - gdyby była taka możliwość u mnie, to w ogóle bym się nie
    zastanawiał i Niwa już dawno byłaby pospawana do nowości. :)

    Mateusz

  • 62. Data: 2020-07-16 21:16:46
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2020-07-12 o 15:55, RadoslawF pisze:

    > Nie, tak robią u ciebie i innych idiotów którzy piszą nad
    > cytowanym tekstem. Ci którzy piszą pod mają wiedzę że jest cała
    > sieć warsztatów do wynajęcia na godziny.

    Ja piszę pod cytatem i nic nie wiem o sieci warsztatów do wynajęcia.
    Gdzie ta sieć?

    --
    MN

  • 63. Data: 2020-07-16 22:59:03
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-07-16 o 21:16, Marcin N pisze:

    > Ja piszę pod cytatem i nic nie wiem o sieci warsztatów do wynajęcia.
    > Gdzie ta sieć?

    Poczekaj aż ci włączą gogle i wpisz "warsztat do wynajęcia na godziny"
    Możesz tez dodać samoobsługowy.
    A zanim włączą poczytaj to:
    https://warsztat.pl/dzial/7-czesci-i-regeneracja/art
    ykuly/samoobslugowe-warsztaty-coraz-bardziej-popular
    ne,50870