  • 1. Data: 2020-06-27 22:30:38
    Temat: Co to za gniazdko z AGD ?
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    Cześć.

    Jest takie gniazdo w elemencie z AGD:

    https://drive.google.com/file/d/1K-s7KzH9MP3TUZc6mDX
    2yig2PNPWANRX/view?usp=sharing

    Czy ktoś poznaje jakąs typową konstrukcję tego gniazda? Ma to jakąś
    nazwę? Występuje w produktach wielu firm i może jest jakoś ustandaryzowane.

    Potrzebuje kupić wtyczkę.

    Jeśli ktoś jest ciekawski, to jest w grzałce zmywarki.

    Jak na razie poszukiwania na gogole dają 0 rezultatów :/

  • 2. Data: 2020-06-28 08:34:48
    Temat: Re: Co to za gniazdko z AGD ?
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2020-06-27 o 22:30, heby pisze:
> [...]
    >

    > Czy ktoś poznaje jakąs typową konstrukcję tego gniazda? Ma to jakąś
    > nazwę? Występuje w produktach wielu firm i może jest jakoś ustandaryzowane.

    Faston, konektor 6.3 mm, 2 sztuki. Nie musi być w jednej obudowie, byle
    odizolowany.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 3. Data: 2020-06-28 10:41:49
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 28/06/2020 08:34, PeJot wrote:
    > Faston, konektor 6.3 mm, 2 sztuki.

    Mam tak obecnie. Szukam czegoś "lepszego".

  • 4. Data: 2020-06-28 13:01:22
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2020-06-28 o 10:41, heby pisze:

    > Mam tak obecnie. Szukam czegoś "lepszego".

    Połączenie przegrzewa się czy co innego ?

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 5. Data: 2020-06-28 13:04:34
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 28/06/2020 13:01, PeJot wrote:
    > Połączenie przegrzewa się czy co innego ?

    Złaczki Faston po osadzeniu na pinach mają tendencję do wyginania się
    pod wpływem naprężeń w przewodzie (piny w grzałce są dość miękkie). Niby
    mam to zaizolowane, ale jakoś tak nie wygląda to za dobrze na
    przyszłość. Po to jest obudowa plastikowa aby zapewnić stabilizację.

    PS. Mogę taką wydrukować, ale to rzeźba troche, jest mała i dobrze nie
    wyjdzie. Wole gotowiec.

  • 6. Data: 2020-06-28 14:06:41
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2020-06-28 o 13:04, heby pisze:

> [...]
    > mam to zaizolowane, ale jakoś tak nie wygląda to za dobrze na
    > przyszłość. Po to jest obudowa plastikowa aby zapewnić stabilizację.

    Obudowa plastikowa raczej służy uproszczeniu produkcji, montażu i ew.
    serwisu.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 7. Data: 2020-06-28 22:24:52
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    W dniu 27.06.2020 o 22:30, heby pisze:
> [...]
    >
    > Jeśli ktoś jest ciekawski, to jest w grzałce zmywarki.
    >
    > Jak na razie poszukiwania na gogole dają 0 rezultatów :/

    https://www.te.com/usa-en/product-180923.html

    Jakub Rakus

  • 8. Data: 2020-06-29 09:28:35
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 28/06/2020 22:24, Jakub Rakus wrote:
    2yig2PNPWANRX/view?usp=sharing
    > https://www.te.com/usa-en/product-180923.html

    Dzięki, obejrzę to, ale na pierwszy rzut oka nie jest identyczne. Powoli
    skłaniam się do wydrukowania :/