  • 81. Data: 2020-02-18 23:23:20
    Temat: Re: Cofanie liczników!
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-02-18 o 20:54, kk pisze:

    > No to może zabrońmy zmieniać koła itp itd

    Jak uważasz że ktoś na poważne potraktuje jełopa bredzącego
    i zakładającego ileś wątków o twizy to zabroń.

    Pozdrawiam

  • 82. Data: 2020-02-21 20:52:40
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-02-18 23:23, RadoslawF wrote:

    > Jak uważasz że ktoś na poważne potraktuje jełopa bredzącego
    > i zakładającego ileś wątków o twizy to zabroń.

    Możesz sam zakładać, ale pewnie nie masz niczego ciekawego to pierdolisz
    w obcych wątakch

  • 83. Data: 2020-02-21 22:43:07
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-02-21 o 20:52, kk pisze:

    > Możesz sam zakładać, ale pewnie nie masz niczego ciekawego to pierdolisz
    > w obcych wątakch

    Ty pierdolisz w obcych i we własnych.
    Jak gimnazjalista. Dorośnij. Jak jesteś w stanie.
    A jak nie to załóż kolejne kilka wątków o twizy. :-)

    Pozdrawiam

  • 84. Data: 2020-02-22 00:37:28
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-02-21 22:43, RadoslawF wrote:

    > Ty pierdolisz w obcych i we własnych.
    > Jak gimnazjalista. Dorośnij. Jak jesteś w stanie.
    > A jak nie to załóż kolejne kilka wątków o twizy.  :-)

    Idź stąd

  • 85. Data: 2020-02-22 12:26:30
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-02-22 o 00:37, kk pisze: