  • 31. Data: 2020-07-02 10:15:02
    Temat: Re: Covid w Portugalii
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    -- Tzn. nie możesz, ale nikt tego nie sprawdza :)

    czyli burdel co prognozuje podobna hustawke z trupami jak w Polsce ... w Nimeczech
    ludzie sa juz wqurwieni tym straszeniem przez politykow i media, na super strasznego
    virusa umiera kilka osob dziennie przy 3000 zgonow dziennie ... panika ktora serwuja
    te xxx jest niewspolmierna do skutkow

  • 32. Data: 2020-07-03 08:03:18
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 02.07.2020 o 09:15, Przemek Jedrzejczak pisze:
> [...]
    virusa umiera kilka osob dziennie przy 3000 zgonow dziennie ... panika ktora serwuja

    ja tutaj jestem w szoku, w Szkocji to już chyba od dawna nie mogą
    znaleźć nikogo komu można by wpisać śmierć z powodu covid, a wprowadzają
    kolejne restrykcje - od poniedziałku maseczki w sklepach będą
    obowiązkowe. Chyba tutejsza premier stwierdziła, że trzeba zrobić
    wszystko to, co robili inni, więc niedługo jeszcze zacznie zamawiać
    respiratory...
    Co ciekawe Szkoci są bardzo zadowoleni z jej rządów i chyba wdzięczni że
    ich ocaliła przed wirusem. Na razie za wolne od pracy płaci rząd, trzeba
    czekać do końca aż będą wdzięczni za utratę pracy (chociaż pewnie wielu
    będzie, bo kto by nie chciał na benefitach siedzieć...)

    Lukasz

  • 33. Data: 2020-07-05 17:32:37
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    W Niemczech coraz trudniej o śmiertelne ofiary virusa (wczoraj +2) więc decyzja o
    zdjęciu masek jest nieunikniona ... 4 sierpnia Mecklenburgia a po niej reszta landów;

    https://m.bild.de/politik/inland/politik-inland/mask
    enpflicht-erste-bundeslaender-wollen-sie-abschaffen-
    71696988.bildMobile.html

  • 34. Data: 2020-07-05 18:26:46
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    https://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/poznan/koronaw
    irus-sad-w-koscianie-umorzyl-sprawe-mandatu-za-brak-
    maseczki/vsnxn3f

  • 35. Data: 2020-07-06 07:55:02
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 05-07-2020 o 18:26, Przemek Jedrzejczak pisze:
    > https://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/poznan/koronaw
    irus-sad-w-koscianie-umorzyl-sprawe-mandatu-za-brak-
    maseczki/vsnxn3f

    To było więcej niż pewne, że PIS gnębił naród swoimi wymysłami
    całkowicie bezprawnie.
    W większości przypadków tak robi i dlatego tak usilnie walczy z
    sędziami, żeby wymienić ich na swoich, posłusznych i nie analizujących
    stanu prawnego....

  • 36. Data: 2020-07-06 15:10:09
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    To samo w Niemczech ostoi europejskiej demokracji ;-) restrykcje wprowadzone przez
    rząd Merkel musiały znosić wolne sądy ;-)

  • 37. Data: 2020-07-18 20:35:49
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    https://m.komixxy.pl/uimages/201701/1484562960_by_gh
    nom_500.jpg