  • 1. Data: 2021-03-27 09:50:42
    Temat: Czujnik zderzeniowy
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Jak to się komunikuje z komputerem w aucie?
    Tam są dwa wyprowadzenia, czyżby 1Wire?
    Podobno ten czujnik jest w aucie uszkodzony, tak niby wynika z diagnostyki.

    Czyżby był tam tylko opornik równolegle do styków, który ma za zadanie
    sprawdzać ciągłość obwodu?

    Robert

  • 2. Data: 2021-03-27 17:09:41
    Temat: Re: Czujnik zderzeniowy
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Czyżby był tam tylko opornik

    Jednak opornik.
    https://youtu.be/mWSlwhYyOhI?t=86

    Robert

  • 3. Data: 2021-03-27 23:58:10
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:605f58c2$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    user Robert Wańkowski pisze tak:

    > Jednak opornik.
    > https://youtu.be/mWSlwhYyOhI?t=86

    ale prościzna :)

    Myślałem, że jakaś technika balszaja. Zdublowali chociaż ten czujnik?
    Czujnik się zepsuje i fruniemy do św Piotra.

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 4. Data: 2021-03-28 08:47:03
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2021-03-27 o 23:58, PiteR pisze:
    > Zdublowali chociaż ten czujnik?

    Jeżeli cena jest wyznacznikiem (500 zł) to powinni.
    Dobrze widzę, że tam jest 10 Ohm? Chyba za mało.

    Robert

  • 5. Data: 2021-03-28 09:08:00
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:60602664$0$560$65785112@news.neostrada.pl>
    user Robert Wańkowski pisze tak:

    > Dobrze widzę, że tam jest 10 Ohm? Chyba za mało.

    zdarty, czarny, czarny, złoty