  • 21. Data: 2009-03-14 18:53:12
    Temat: Re: Czy ba błotniku musi byc namalowany nr rejestracyjny??
    Od: Tekus <t...@t...com>

    Troszke współczuje. Dzisiaj też mialem badanko, troszkę się uśmiałem bo
    ograniczyło się do:
    -sprawdzenia nr seryjnego tego z plakietki z dowodem
    -światła i kierunki
    -pan zajrzał w tłumiki
    po czym poszedł podstemplować. Bardziej go interesowały koszty
    eksploatacyjne i ile moto poleci niż stan techniczny :)
    No i sie zdziwił bardzo że są podgrzewane minetki :)
    A wszystko w Lodzi, jak by co mogę podać namiary zainteresowanym.

    Widać zależy jak się trafi, ale w twoim przypadku dupasowi bym nie
    popuscil. Rwij chwasta.
    --
    Adam

  • 22. Data: 2009-03-14 19:18:00
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Uzytkownik "Jacot" > napisal w wiadomosci

    > Dokladnie. Od 40 lat (od 1969) to nieprawda.
    > Dal Ci to jakos na pismie? Ja bym sie domagal, albo zaliczenia
    > przegladu albo odmowy na pismie z podaniem przyczyny.

    no to jeswzcze 15 lat temu zaplacilem za to mandat jakies 10zl,tyle ze
    gliniarz byl buc straszny-cytat:"motocykl nie ma hamulców-nie slyszal jak
    hamowalem:-) i wolalem zaplacic niz sie uzerac pól dnia

    Tomek
    BMWR1100S
    Dniepr MT10 koszowiec

  • 23. Data: 2009-03-14 20:19:38
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    Tekus pisze:
> [...]
    > po czym poszedł podstemplować. Bardziej go interesowały koszty
    > eksploatacyjne i ile moto poleci niż stan techniczny :)

    To wyjątkowo upierdliwy był. Ja także dzisiaj robiłem przegląda w
    Olsztynie i nikt mnie po wydechach nie grzebał.
    Światła i kierunki. I numer na naklejce. Ja z nadgorliwości jeszcze
    zatrąbiłem. Żeby nie było że nie ma. :)

  • 24. Data: 2009-03-14 21:39:31
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Tekus" <t...@t...com> napisał w wiadomości

    > po czym poszedł podstemplować. Bardziej go interesowały koszty
    > eksploatacyjne i ile moto poleci niż stan techniczny :)
    ^^^^^^^^^^^^^
    To się posmarkałem....
    ROTFL
    Wojtek

  • 25. Data: 2009-03-15 13:14:54
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    szmergiel pisze:
    > Własnie wrocilem z przegladu rejestarcyjego, ktorego moj motocykl....
    > nie przeszdl. Z powodu braku nr rejestracyjnego na przednim blotniku!!!
    > czy to ja o czyms nie wiem czy goscia pojebalo. Jestem w wielkim
    > szoku.Nigdy nie widzialem zeby ktos mial na blotniku nr. Kiedys tak
    > bylo, ze 40 lat temu chyba, dawno i nieprawda.

    Nie mów, że jeszcze zapłaciłeś :)

    --
    Pozdrowienia, Best regards
    Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740

  • 26. Data: 2009-03-15 13:46:43
    Od: "szmergiel" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek Różański" <j...@e...pl> napisał w wiadomości

    > Nie mów, że jeszcze zapłaciłeś :)

    Zapłacilem poniewaz tylko z faktorą z kasy wpuszczaja na przegląd. Taka
    polityka tej firmy.

    --
    pozdro
    KTM 640 Enduro

  • 27. Data: 2009-03-15 14:04:48
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Sun, 15 Mar 2009 14:46:43 +0100, szmergiel <s...@o...pl> wrote:

    [...]
    > Zapłacilem poniewaz tylko z faktorą z kasy wpuszczaja na przegląd. Taka
    > polityka tej firmy.

    A tak na przyszłość, rozumiem że facet nie chciał nic podpisać i ogólnie
    był bucem, ale masz może dyktafon/kamerę w telefonie komórkowym? Nagranie
    to zawsze dodatkowy bonus jako argument przy składaniu
    zażalenia/zawiadomienia
    o popełnieniu przestępstwa (próba wyłudzenia łapówki :-)))/whatever, i
    facet
    nie będzie się mógł wypierać że Ci oblał pojazd za to że miałeś łyse
    opony, a
    teraz zmieniłeś i przyjechałeś i chcesz za tę kasę co zapłaciłeś wczesniej
    zrobić
    przegląd, czy podobny kit. (Nie sądzę, żeby był na tyle inteligentny żeby
    coś
    takiego wymyślić, ale polskie cwaniactwo nie zna granic)

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

    Beter future through universal surveillance. ;-)

  • 28. Data: 2009-03-15 14:24:32
    Od: "szmergiel" <s...@o...pl>

    Użytkownik "sanczeski" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > pozwole sobie wkleić
    > www.pwpw.pl/rep/f75/r45/rej_poj.doc
    >
    > ni i wychodzi na to, że :

    > za brak numeru na błotniku ś.p. milicja mnie nękała ale to było lat temu
    > parę, sądziłem, że przepis jako martwy przetrwał ale zdaje się, że jednak
    > nie.
    > pod linkiem pełna treść rozporządzenia ministra infrastruktury z 2002 r no
    > nie doczytałem o numerze na błotniku ale może mi coś umknęło

    Nie doczytales bo takeigo zapisu tam nie ma. Dzieki za tego linka:) bardzo
    mi to ułatwilo sprawe.

  • 29. Data: 2009-03-15 14:54:59
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "szmergiel" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    (ciach)
    Ale Ty tak na powaznie?
    Bo na pl.misc.samochody tez opisujesz podobny problem. Albo masz pecha albo
    trollujesz.
    A moze Ty sie pod kogos podszywasz??
    http://groups.google.com/group/pl.misc.samochody/bro
    wse_frm/thread/5f4e0da0f590ce28#

    --
    BartekGSXF
    Ave1,8

  • 30. Data: 2009-03-15 15:12:36
    Od: "szmergiel" <s...@o...pl>

    Użytkownik "BartekGSXF" <b...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > (ciach)
    > Ale Ty tak na powaznie?
    > Bo na pl.misc.samochody tez opisujesz podobny problem. Albo masz pecha

    Tak, na samochody tez napisalem. Bo ten sam chuj 3 miesace temu robil
    problemy mojej dziewczynie o jakis cerytfika na przciemnione szyby w
    samochodzie. Chcialem sie dowiedzeic jak to jest z tym certyfikatem bo dla
    mnie nastepna oczywsta bzdura. Poprostu wtedy pomyslem, ze to jakis idiota i
    zapomnialem, a teraz przydazyl mi sie kolejny przypadek gdzie ten facet
    wykazal sie brakiem kompetencjii nieznajomoscia przepisow. Własnie pisze
    pismo do starosty o przpreprowadzenie kontroli w tej stacji i ewentualne
    cofniecie uprawnien temu diagnoscie. Dlatego tez pomyslem jeszcze o tych
    szybach w samochodze zeby to tez ując.