  • 31. Data: 2009-03-15 18:51:45
    Temat: Re: Czy ba błotniku musi byc namalowany nr rejestracyjny??
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "szmergiel" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gpj5sg$qf$1@inews.gazeta.pl...

    > Tak, na samochody tez napisalem. Bo ten sam chuj 3 miesace temu robil
    > problemy mojej dziewczynie o jakis cerytfika na przciemnione szyby w
    > samochodzie. Chcialem sie dowiedzeic jak to jest z tym certyfikatem bo dla
    > mnie nastepna oczywsta bzdura. Poprostu wtedy pomyslem, ze to jakis idiota
    > zapomnialem, a teraz przydazyl mi sie kolejny przypadek gdzie ten facet
    > wykazal sie brakiem kompetencjii nieznajomoscia przepisow. Własnie pisze
    > pismo do starosty o przpreprowadzenie kontroli w tej stacji i ewentualne
    > cofniecie uprawnien temu diagnoscie. Dlatego tez pomyslem jeszcze o tych
> [...]
    To musisz miec naprawde pecha :)
    Powinienes zaczac przyjezdzac na przeglady do nas do Lodzi :)
    Ja robie przeglady na Kasprzaka i jeszcze nigdy nie mialem klopotow, no raz
    jak zdjalem chlapacz z Jawy.

    pozdr

    --
    BartekGSXF
    Ave1,8

  • 32. Data: 2009-03-15 18:54:05
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia Sat, 14 Mar 2009 18:37:03 +0100, szmergiel napisał(a):

    > A mi ten chuj nic nie wypisal , nie dostalem dopuszczenia tymczasowgo,
    > nie zatrzymal mi dowodu, zadnego dokumentu nie mam ani ja, ani on w
    > swoje knidze ze obyl sie przeglad!
    > W poniedzialek bede rzadal zwrot pieniedzy i przeprosin

    i do WK go zakabluj. Musisz dostać zaświadczenie o przeglądzie. Pozytywne
    lub negatywne z wypisanymi brakami. Więć jak będziesz gadał z szefem to
    mu zasugeruj, że jest na prostej drodze do utraty uprawnień stacji a jego
    pracownik diagnosty.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    BMW R1100GS '94 (DC)

  • 33. Data: 2009-03-15 19:09:10
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Leszek Karlik pisze:

    > A tak na przyszłość, rozumiem że facet nie chciał nic podpisać i ogólnie
    > był bucem, ale masz może dyktafon/kamerę w telefonie komórkowym? Nagranie
    > to zawsze dodatkowy bonus jako argument przy składaniu
    > zażalenia/zawiadomienia
    > o popełnieniu przestępstwa (próba wyłudzenia łapówki :-)))/whatever

    Ty to chyba na Ziobrę głosowałeś?

    --

    pozdr
    pj

  • 34. Data: 2009-03-15 19:26:23
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Użytkownik "szmergiel" napisał w wiadomości
> [...]
    > wykazal sie brakiem kompetencjii nieznajomoscia przepisow. Własnie pisze
    > pismo do starosty o przpreprowadzenie kontroli w tej stacji i ewentualne

    Macie tylko jedną stację w okolicy?Jeśli natknąłeś się już raz na debila
    najlepiej omijać szerokim łukiem,nie użerasz się,a stacja ma conajmniej
    jednego klienta mniej

    Tomek
    BMWR1100S
    Dniepr MT10 koszowiec

  • 35. Data: 2009-03-15 19:40:42
    Od: "szmergiel" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Monster" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Macie tylko jedną stację w okolicy?Jeśli natknąłeś się już raz na debila
    > najlepiej omijać szerokim łukiem,nie użerasz się,a stacja ma conajmniej
    > jednego klienta mniej

    Nie, jest w poblizu jeszcze jedna w ktorej zawsze robilem przeglady bez
    zadnego problemu, ale do tej mam blizej i pojechalem mimo ze mi kumple
    odradzali.

    --
    pozdro
    KTM 640 Enduro

  • 36. Data: 2009-03-15 20:25:55
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Sun, 15 Mar 2009 20:09:10 +0100, (pj) <j...@g...com> wrote:

    [...]
    > Ty to chyba na Ziobrę głosowałeś?

    No nie bardzo, nie sugeruję manipulowania potem przy nagraniach i
    przekazywania
    edytowanej kopii, jak już coś robić to dobrze. ;-)

    Jak ktoś jeździ z kamerą, żeby mieć argumenty dla policji i
    ubezpieczyciela jak
    mu puszkarz wyjedzie z podporządkowanej, to też na Ziobrę głosował?

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 37. Data: 2009-03-15 21:05:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    (pj) pisze:

    > Ty to chyba na Ziobrę głosowałeś?

    Znaczy się ty uważasz, że autostrady są złe? Bo jeśli byś uważał, że są
    dobre - to głosowałeś na Hitlera ;->

  • 38. Data: 2009-03-15 21:06:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szmergiel pisze:
    > Własnie wrocilem z przegladu rejestarcyjego, ktorego moj motocykl....
    > nie przeszdl. Z powodu braku nr rejestracyjnego na przednim blotniku!!!
    > czy to ja o czyms nie wiem czy goscia pojebalo. Jestem w wielkim

    Albo szukał frajera na kasę.

  • 39. Data: 2009-03-16 19:06:33
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    szmergiel pisze:

    > Użytkownik "Jacek Różański" <j...@e...pl> napisał w wiadomości

    > Zapłacilem poniewaz tylko z faktorą z kasy wpuszczaja na przegląd. Taka
    > polityka tej firmy.

    To Twoja polityka niech będzie taka, że już już biegusiem
    podajesz dokładne namiary tej stacji. No i niech sława o ich
    polityce przez Twoją politykę płynie w świat.

    --
    Pozdrowienia, Best regards
    Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740

  • 40. Data: 2009-03-17 09:42:02
    Od: Andrzej Luczak <a...@s...akcent.pl>

    Jacek Różański pisze:

    > To Twoja polityka niech będzie taka, że już już biegusiem podajesz
    > dokładne namiary tej stacji. No i niech sława o ich polityce przez Twoją
    > politykę płynie w świat.

    Nie mów że bilet w kinie opłacasz po zakończeniu seansu :-)
    Opłata dotyczy wykonania przeglądu technicznego, niezależnie od jego
    wyniku. Zwykle w stacjach byłych Polmozbytów (chyba tak się to nazywa)
    działają wg. wieloletnich zasad, w końcu tzw. kasjerka musi zapracować
    na swój etat. Akurat organizacja płatności nie dyskredytuje stacji

    --
    AL F650 & LC4