  • 41. Data: 2009-03-17 13:50:47
    Temat: Re: Czy ba błotniku musi byc namalowany nr rejestracyjny??
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Czesc

    ***szmergiel pisze:
    Własnie wrocilem z przegladu rejestarcyjego, ktorego moj motocykl nie
    przeszdl. Z powodu braku nr rejestracyjnego na przednim blotniku!!!

    Zeskanuj mi zaswiadczenie ktore dostales i fakture, chetnie sobie zobacze
    taka ciekawostke.

    ***Użytkownik "Jacek Różański"
    Nie mów, że jeszcze zapłaciłeś :)

    Kolego Jacku za BT placi sie niezaleznie od jego wyniku, z tym ze sa to
    rozne kwoty.

    ***Zapłacilem poniewaz tylko z faktorą z kasy wpuszczaja na przegląd. Taka
    polityka tej firmy.

    To tez ciekawa sprawa ale jak juz pisalem zeskanuj zaswiadczenie i fakture.

    Tytus

  • 42. Data: 2009-03-17 15:23:42
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "Tytus z Fabryki" wrote...
    > ***Użytkownik "Jacek Różański"
    > Nie mów, że jeszcze zapłaciłeś :)
    >
    > Kolego Jacku za BT placi sie niezaleznie od jego wyniku, z tym ze sa to
    > rozne kwoty.

    Ciekawa sprawa. Ostatnio robilem przeglad samochodu. Przeglad sie odbyl, ale
    niestety okazalo sie, ze jedno kolo za slabo hamuje. W zwiazku z tym nie
    otrzymalem przedluzenia dowodu, ale tez nic nie zaplacilem. Mily gosc
    powiedzial, zebym naprawil usterke i przyjechal do niego. Powiedzial, ze po
    prostu bedzie szybciej, bo wszystko juz sprawdzil i teraz nie bedzie tego
    musial robic drugi raz. Sprawdzi tylko hamulce.
    Nastepnego dnia naprawilem hamulec i pojechalem do nich. Gosc sprawdzil
    hamulec, zaprosil do biura, wypelnil papiery, zainkasowal 98zl (wedlug
    wywieszonego cennika za przeglad samochodu), podziekowal i zyczyl milego
    dnia.

    Stacja niedaleko Warszawy... moze tu sa inne zasady, ale mi sie takie
    podobaja. Milo, grzecznie, szybko.

    --
    pozdro
    James

  • 43. Data: 2009-03-17 15:31:34
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

[...]

    A rachunek dostales???

    Tytus

  • 44. Data: 2009-03-17 15:34:56
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "Tytus z Fabryki" wrote...
> [...]
    > z tym nie
    > otrzymalem przedluzenia dowodu, ale tez nic nie zaplacilem. Mily gosc

    Oczywiscie, ze tak! Wydruk z kasy z data, godzina, opisem za co, itd.
    Nie powinno tak byc?

    --
    pozdro
    James

  • 45. Data: 2009-03-17 17:24:33
    Od: Arni <a...@n...spam>

    James pisze:
    > "Tytus z Fabryki" wrote...

    > Oczywiscie, ze tak! Wydruk z kasy z data, godzina, opisem za co, itd.
    > Nie powinno tak byc?

    Nie :)
    Powinienes jeszcze dostac kwitek na 1 zł tylko nie pamietam na co bo
    swoj wlasnie wyrzuciłem :).
    A prawidlowa procedura jest taka ze kasują za przeglad (moze byc po a
    nie przed) i jesli masz usterke to daja kwitka i masz chyba 2 tygodnie
    na usuniecie. Jak zdazysz to nie placisz. Jak nie to przeglad idzie od
    nowa. Nie mam konkretnych dowodów ale w roznych stacjach ta wersja jest
    najczestsza.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 46. Data: 2009-03-18 12:38:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia Tue, 17 Mar 2009 18:24:33 +0100, Arni napisał(a):

    > Nie :)
    > Powinienes jeszcze dostac kwitek na 1 zł tylko nie pamietam na co bo
    > swoj wlasnie wyrzuciłem :).

    za wpisanie przeglądu do Centralnej Ewidencji Pojazdów. Tak, tej, która
    nie działa :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    BMW R1100GS '94 (DC)

  • 47. Data: 2009-03-18 12:54:16
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka
    Użytkownik "Arni"
    Nie :) Powinienes jeszcze dostac kwitek na 1 zł tylko nie pamietam na co bo
    swoj wlasnie wyrzuciłem :).

    CEPiK

[...]

    Blisko blisko :)... 98 pln to oplata za BT + 1 PLN za "pieczatke" czyli
    CEPIK (platne zawsze jak stemplujemy DR).
    14 dni na usuniecie usterki ustawodawca daje bez potrzeby powtarzania calego
    BT. Natomiast ponowne sprawdzenie usterki w tym terminie kosztuje 20 pln -
    za kazda usterke wyszczegolniona w ustawie lub 20 pln za wszystkie
    pozostale.

    Tytus

  • 48. Data: 2009-03-18 15:15:55
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "James" <n...@d...for.spam> wrote:

    >Oczywiscie, ze tak! Wydruk z kasy z data, godzina, opisem za co, itd.
    >Nie powinno tak byc?

    No i bywa, szkoda ze normalnosc jest wciaz nienormalna...

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 49. Data: 2009-03-18 21:34:34
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Andrzej Luczak pisze:

    > Nie mów że bilet w kinie opłacasz po zakończeniu seansu :-)
    > Opłata dotyczy wykonania przeglądu technicznego, niezależnie od jego
    > wyniku. Zwykle w stacjach byłych Polmozbytów (chyba tak się to nazywa)
    > działają wg. wieloletnich zasad, w końcu tzw. kasjerka musi zapracować
    > na swój etat. Akurat organizacja płatności nie dyskredytuje stacji

    W Twoich oczach nie, w moich tak :) Jeżdżę do takich gdzie się
    nie wygłupiają.

    --
    Pozdrowienia, Best regards
    Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740

  • 50. Data: 2009-03-18 21:35:59
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Tytus z Fabryki pisze:

    > ***Użytkownik "Jacek Różański"
    > Nie mów, że jeszcze zapłaciłeś :)
    >
    > Kolego Jacku za BT placi sie niezaleznie od jego wyniku, z tym ze sa to
    > rozne kwoty.

    Chwilunia, zapłacę jak będzie za co :)