  • 11. Data: 2021-01-04 09:56:06
    Temat: Re: Czy normalny samochód moze rozerwac sie na dwie czesci?
    Od: K <n...@e...com>

    On 25/12/2020 23:35, ąćęłńóśźż wrote:
    > www.onet.pl/informacje/onetlodz/tragiczny-wypadek-w-
    nowej-wsi-zginela-kobieta-i-miesieczne-dziecko/7ywhx
    nt,79cfc278

    > Nie wiem, nie znam się, zapracowany jestem.

    Normalny nie, skladany z kilku tak. A na zdjeciach widac dokladnie w
    ktorych miejscach mial przeszczepy.

  • 12. Data: 2021-01-04 12:15:53
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 29.12.2020 14:15, J.F. wrote:
    > Pozniejszych samochodow juz nie ogladalem ... podloga z jednego kawalka
    > blachy, czy z kilku ?

    Raczej z kilku - ciężko by było wytłoczyć tak duży profil. No ale
    wszystkich podłóg nie widziałem :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 13. Data: 2021-01-04 12:45:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 4 Jan 2021 12:15:53 +0100, Mirek Ptak napisał(a):

    > Raczej z kilku - ciężko by było wytłoczyć tak duży profil. No ale
    > wszystkich podłóg nie widziałem :)

    Czemu ciezko ? Kwestia odpowiedniej prasy :-)

    Poza tym podloga tylko pod kabina, no moze pod bagaznikiem ... czyli
    niewiele wieksza od dachu.
    No chyba, ze i dach robiony z kilku ...

    J.

  • 14. Data: 2021-01-05 07:20:19
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 04.01.2021 12:45, J.F. wrote:
    > Czemu ciezko ? Kwestia odpowiedniej prasy:-)

    No właśnie. Dach i boki to największe panele tłoczone. Często w
    większych samochodach boki są już dzielone (najczęściej na słupku A) np.
    LR Discovery.

    > Poza tym podloga tylko pod kabina, no moze pod bagaznikiem ... czyli
    > niewiele wieksza od dachu.

    Jakby naprawdę to próbowali tłoczyć w kawałku to wspólnie z przegrodą
    czołową znacznie większa. Tylko po co się tak wysilać i robić wielkie
    tłoczniki (to nie są małe pieniądze) i kupować przewymiarowane prasy (to
    są jeszcze większe pieniądze) skoro podłogi nie widać.

    > No chyba, ze i dach robiony z kilku ...

    To jeszcze jest jeden kawałek - o ile wiem ;)

    Pozdrawiam - Mirek