  • 1. Data: 2020-12-29 14:50:34
    Temat: Jeep, Fiat oraz Alfa Romeo będą produkowane w Tychach
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    Wreszcie jakaś motoryzacyjnie dobra wiadomość w tym kiepskim roku.
    Może i przystępnego cenowo elektryka wypuszczą?

  • 2. Data: 2020-12-29 19:08:54
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-12-29 o 14:50, Cavallino pisze:

    > Wreszcie jakaś motoryzacyjnie dobra wiadomość w tym kiepskim roku.
    > Może i przystępnego cenowo elektryka wypuszczą?

    Będzie na pewno produkowane czy tylko składane?

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2020-12-29 20:31:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Wreszcie jakaś motoryzacyjnie dobra wiadomość w tym kiepskim roku.
    >Może i przystępnego cenowo elektryka wypuszczą?

    Izere?

    Lokalizacja fabryki jest juz znana, ale cena chyba jeszcze nie :-)

    J.

  • 4. Data: 2020-12-30 08:22:29
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 29-12-2020 o 20:31, J.F. pisze:

    > Izere?

    Ją to mogą pogrzebać zanim produkcja ruszy jak się sprężą.

  • 5. Data: 2020-12-30 10:56:26
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-12-30 o 08:22, Cavallino pisze:

    > Ją to mogą pogrzebać zanim produkcja ruszy jak się sprężą.

    Jak związkowcy we Włoszech tupną nogą to fabrykę w Tychach całkiem zamkną...
    T.

  • 6. Data: 2021-01-04 12:08:43
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 29.12.2020 19:08, RadoslawF wrote:

    > Będzie na pewno produkowane czy tylko składane?

    Produkowane.
    Ostatni mi znany samochód składany w Polsce to bodaj Espero :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 7. Data: 2021-01-04 12:47:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 4 Jan 2021 12:08:43 +0100, Mirek Ptak napisał(a):

    > Produkowane.
    > Ostatni mi znany samochód składany w Polsce to bodaj Espero :)

    A czy sie teraz rozni produkcja od skladania ?

    Bo wiele podzespolow do "fabryki" przychodzi jednak gotowe, rzeklbym
    nawet, ze wszystkie ...

    J.

  • 8. Data: 2021-01-04 20:48:45
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-01-04 o 12:47, J.F. pisze:

    > A czy sie teraz rozni produkcja od skladania ?

    Produkcja jest jak większość elementów/podzespołów produkujesz
    w kraju a nie sprowadzasz z zagranicy.

    > Bo wiele podzespolow do "fabryki" przychodzi jednak gotowe, rzeklbym
    > nawet, ze wszystkie ...

    Ja też że wszystkie ale jak sobie przypomnę montaż pierwszych
    aut koreańskich gdzie z azji przypływały całe auta i oddelegowana
    ekipa z polskiej fabryki je demontowała na dwie części, pakowała
    do kontenerów i wysyłała do kraju. A tam fabryka je dzielnie "montowała".

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2021-01-05 07:30:29
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 04.01.2021 12:47, J.F. wrote:
    > A czy sie teraz rozni produkcja od skladania ?

    No tym, że się samochód produkuje - od blachy.

    > Bo wiele podzespolow do "fabryki" przychodzi jednak gotowe, rzeklbym
    > nawet, ze wszystkie ...

    To w takim razie nikt samochodów nie produkuje a jedynie składa :-P
    Ba, nie tylko samochodów ale praktycznie wszystkiego choć trochę
    bardziej skomplikowanego od młotka :) - choć czekaj - stal na młotki też
    się robi w hutach :)

    Pozdrawiam - Mirek

  • 10. Data: 2021-01-07 14:30:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 5 Jan 2021 07:30:29 +0100, Mirek Ptak napisał(a):

> [...]
    > Ba, nie tylko samochodów ale praktycznie wszystkiego choć trochę
    > bardziej skomplikowanego od młotka :) - choć czekaj - stal na młotki też

    Chinczycy probowali inaczej za Mao.

    Samochod moze i produkujesz od blachy, ale sporo leci osobno.
    Silnik czesto z innej fabryki, podzespoly w silniku od kooperanta,
    skrzynie biegow, przeguby, piasty, lozyska, reflektory - dlugo by
    wymieniac co jeszcze od poddostawcy ..
    A poddostawca w Polsce np produkuje ...

    J.