  • 1. Data: 2020-12-25 07:21:33
    Temat: samochód kowalskiego dacia ceny 2021 euro6dFinal
    Od: Peter <p...@o...pl>

    Stara dacia sandero stepway 2020 TCE 100 cena podstawowa 50000zł
    Nowa dacia sandero stepway 2021 TCE 90 cena podstawowa 64000zł

    nowa wersja ma emisję CO2 126g więc o 30g przekracza norme czyli kara
    3000euro to jest jakieś 14tys co idealnie pokrywa się na różnicę cenową

    czyli bulimy za CO2 nic więcej

    jak w każdym biznesie 10 lat inwestujesz i dokładasz a później zaczynasz
    rypać na kasę przyzwyczajonych ludzi, UE to biznes

  • 2. Data: 2020-12-25 07:44:03
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 25-12-2020 o 07:21, Peter pisze:
> [...]
    >

    > jak w każdym biznesie 10 lat inwestujesz i dokładasz a później zaczynasz
    > rypać na kasę przyzwyczajonych ludzi, UE to biznes

    A kto Twoim zdaniem powinien sfinansować chęć zakupu smrodowozu, jeśli
    nie kupujący?

  • 3. Data: 2020-12-25 09:12:20
    Od: Peter <p...@o...pl>

    > A kto Twoim zdaniem powinien sfinansować chęć zakupu smrodowozu, jeśli
    > nie kupujący?

    nie KTO a DLACZEGO ktoś ma płacić

    reklamówki szkodzą, wprowadźmy opłatę za reklamówki, 50gr najtańsza,
    ludzie kupowali i nadal kupują, tony reklamówek na śmietnikach, nic się
    nie zmieniło poza opłatami

    śmieci szkodzą, podnieśmy ceny za śmieci, ludzie nadal śmiecą na potęgę,
    całe markety pełne plastiku, wędliny w opakowaniach 10g, nic się nie
    zmieniło poza opłatami

    samochody smrodzą, wprowadźmy opłatę za szkodliwe samochody, efekt
    ludzie i tak kupują tylko drożej, kuriozalne konstrukcje 0,9 litra 130KM
    SUV który rozleci się po 5 latach i wyląduje na śmietniku, zwiększony
    popyt na stare wyeksploatowane używane samochody

    czy dalej wymieniać...

  • 4. Data: 2020-12-25 10:26:43
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 25-12-2020 o 09:12, Peter pisze:

    > nie KTO a DLACZEGO ktoś ma płacić

    Bo smrodzi.
    Taka kara.
    Prawidłowa.

  • 5. Data: 2020-12-25 10:57:43
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2020-12-25 o 10:26, Cavallino pisze:

    > Bo smrodzi.
    > Taka kara.
    > Prawidłowa.

    Za czyste powietrze też płacisz w Uzdrowiskach.
    Masz płacić ile się da wycisnąć i tyle. Szkoda, ze tego nie widzisz.

  • 6. Data: 2020-12-25 11:01:40
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 25 Dec 2020 09:12:20 +0100, Peter napisał(a):

    > czy dalej wymieniać...

    Jak rozumiem, gdybyś ty rządził, świat byłby już dawno bez plastyku i
    CO2? Samochody by jeździły na wodę a wszyscy by się kochali?
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 7. Data: 2020-12-25 12:32:15
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:5fe584eb$0$512$65785112@news.neostrada.pl>
    user Peter pisze tak:

    > Stara dacia sandero stepway 2020 TCE 100 cena podstawowa 50000zł
    > Nowa dacia sandero stepway 2021 TCE 90 cena podstawowa 64000zł

    ludzie to mają problemy ;)

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 8. Data: 2020-12-25 12:53:40
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 25-12-2020 o 10:57, t-1 pisze:

    > Za czyste powietrze też płacisz w Uzdrowiskach.

    I to już błąd, bo płacić powinni ci, którzy smrodzą.
    Wg mnie, kara powinna być tak z 10 razy wyższa, od popularność
    smrodowozów by spadła.
    I ruch na drogach również.
    Same korzyści.

  • 9. Data: 2020-12-25 14:37:30
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 25.12.2020 o 10:26, Cavallino pisze:

    > Bo smrodzi.
    > Taka kara.
    > Prawidłowa.
    jaka więc TERAZ alternatywa w POLSCE?