  • 1. Data: 2020-12-26 00:35:26
    Temat: Czy normalny samochód moze rozerwac sie na dwie czesci?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    www.onet.pl/informacje/onetlodz/tragiczny-wypadek-w-
    nowej-wsi-zginela-kobieta-i-miesieczne-dziecko/7ywhx
    nt,79cfc278
    Nie wiem, nie znam się, zapracowany jestem.

  • 2. Data: 2020-12-26 19:51:56
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    W dniu 2020-12-26 o 00:35, ąćęłńóśźż pisze:
    > www.onet.pl/informacje/onetlodz/tragiczny-wypadek-w-
    nowej-wsi-zginela-kobieta-i-miesieczne-dziecko/7ywhx
    nt,79cfc278

    > Nie wiem, nie znam się, zapracowany jestem.

    Oczywiście, że może i takich wypadków było sporo. Dlatego właśnie przy
    drogach drzew być nie powinno.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 3. Data: 2020-12-26 21:17:20
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-12-26 o 00:35, ąćęłńóśźż pisze:
    > www.onet.pl/informacje/onetlodz/tragiczny-wypadek-w-
    nowej-wsi-zginela-kobieta-i-miesieczne-dziecko/7ywhx
    nt,79cfc278

    Może :)
    www.sadistic.pl/przestepcy-rozdzielaja-sie-chcac-zgu
    bic-policyjny-poscig-vt531454.htm

    --
    Janusz

  • 4. Data: 2020-12-27 08:35:54
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 26.12.2020 o 00:35, ąćęłńóśźż pisze:
    > www.onet.pl/informacje/onetlodz/tragiczny-wypadek-w-
    nowej-wsi-zginela-kobieta-i-miesieczne-dziecko/7ywhx
    nt,79cfc278

    > Nie wiem, nie znam się, zapracowany jestem.

    Niedawno bolid Formuły 1 się rozpołowił po uderzeniu w bandę. Jak on dał
    radę - to każdy może.

    --
    MN

  • 5. Data: 2020-12-27 11:15:02
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:rs85oh$k2r$1$Janusz@news.chmurka.net>
    user Janusz pisze tak:

    nowej-wsi-zgin

    > Może :)
    > www.sadistic.pl/przestepcy-rozdzielaja-sie-chcac-zgu
    bic-policyjny-p
    > oscig-vt531454.htm

    Location: Kaunas, Lithuania

    Young guy in the BMW, who's banned from driving ran a police
    checkpoint. Crashed during the chase and is currently in hospital.

    Marka zobowiązuje.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG TDI RWD AT DSG i klimy

  • 6. Data: 2020-12-27 15:27:27
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marcin,

    Sunday, December 27, 2020, 8:35:54 AM, you wrote:

    nowej-wsi-zginela-kobieta-i-miesieczne-dziecko/7ywhx
    nt,79cfc278
    > Niedawno bolid Formuły 1 się rozpołowił po uderzeniu w bandę. Jak on dał
    > radę - to każdy może.

    Kokpit pozostał w jednym kawałku i ochronił kierowcę. Jedynym
    obrażeniem były poparzenia górnych części dłoni.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 7. Data: 2020-12-27 15:55:52
    Od: yabba <...@...pl>

> [...]
    nowej-wsi-zginela-kobieta-i-miesieczne-dziecko/7ywhx
    nt,79cfc278

    > Nie wiem, nie znam się, zapracowany jestem.

    Wszystko można rozerwać na dwie części. Wystarczy przyłożyć odpowiednio
    dużą siłę.

    yabba

  • 8. Data: 2020-12-29 14:15:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" napisał w wiadomości grup
    nowej-wsi-zginela-kobieta-i-miesieczne-dziecko/7ywhx
    nt,79cfc278

    >Oczywiście, że może i takich wypadków było sporo. Dlatego właśnie
    >przy drogach drzew być nie powinno.

    Ale czy "normalny" ?

    Sierra miala na podlodze pod spodem jakies laczenie blachy, ale
    przeszlosci nie znam, czy to fabryczne, czy jakies kombinacje.
    Pozniejszych samochodow juz nie ogladalem ... podloga z jednego
    kawalka blachy, czy z kilku ?

    Jeden kawalek tez moze sie rozerwac, ale to juz wieksze sily ...

    J.

  • 9. Data: 2020-12-30 03:33:19
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    W dniu 2020-12-29 o 14:15, J.F. pisze:
    > Jeden kawalek tez moze sie rozerwac, ale to juz wieksze sily ...

    Ile ma taka blacha samochodowa? 0,8mm, 0,5. Nawet niech będzie 1 mm.
    Drzewo jest mało sprężyste i ma małą powierzchnie kontaktu z karoserią
    samochodu. W zasadzie działa jak nóż, tylko zakotwiczony w gruncie.
    Uderzenie bokiem powoduje, że samochód dalej leci, poza częścią, która
    trafiła na drzewo. Drzewo może go rozerwać, albo owinąć. Przy tych
    siłach nie ma znaczenia, czy wcześniej był złożony z przystanku, czy
    nówka z salonu. Bywały już scenki, gdzie silnik znajdowano 100m od
    miejsca wypadku, albo silnik z drzewem wjeżdżał do środka, albo silnik
    leciał w 1 stronę, a skrzynia biegów w drugą. Co zostawało z pasżerów
    łatwo sobie wyobrazić.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 10. Data: 2020-12-31 01:23:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >Drzewo jest mało sprężyste i ma małą powierzchnie kontaktu z
    >karoserią samochodu. W zasadzie działa jak nóż, tylko zakotwiczony w

    Tępy jest.

    >Uderzenie bokiem powoduje, że samochód dalej leci, poza częścią,
    >która trafiła na drzewo. Drzewo może go rozerwać, albo owinąć. Przy
    >tych

    No wlasnie, owinac.

    >siłach nie ma znaczenia, czy wcześniej był złożony z przystanku, czy
    >nówka z salonu.

    IMO - ma znaczenie, czy to byl jeden kawalek blachy, czy dwa zgrzane
    punktowo.

    >Bywały już scenki, gdzie silnik znajdowano 100m od miejsca wypadku,

    Ale silnik to sie na dwoch poduszkach trzyma, gumowych ...

    >albo silnik z drzewem wjeżdżał do środka, albo silnik leciał w 1
    >stronę, a skrzynia biegów w drugą. Co zostawało z pasżerów łatwo
    >sobie wyobrazić.

    trzy trupy, a kierowca wylecial przez szybe i przezyl :-)

    J.