  • 41. Data: 2023-03-19 12:34:02
    Temat: Re: Czy się zatrzymać?
    Od: Kazik Kaz <k...@n...email>

    W dniu 14.03.2023 o 19:17, J.F pisze:

    > trojkaty to P-13, i chyba w miare dobrze namalowane, bo przed drugą
    > jezdnią z pierwszenstwem. Pytanie, czemu nie przed pierwszą.
    > I co będzie, jak snieg spadnie i swiatla wyłączą.

    Jak śnieg spadnie - będzie obowiązywała reguła prawej ręki - "ekspercie"
    od siedmiu tzw. boleści.

    Dołączam różna wyrazy,
    Kazik

  • 42. Data: 2023-03-19 14:25:57
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 19.03.2023 o 12:34, Kazik Kaz pisze:

    > Jak śnieg spadnie - będzie obowiązywała reguła prawej ręki - "ekspercie"
    > od siedmiu tzw. boleści.

    Przytocz tutaj ścisłą definicję tej "reguły prawej reki", ekspercie nie
    od siedmiu tzw. boleści.
    Z cała pewnością znasz tę definicję, skoro się na nią powołujesz.
    Tylko kretyni powołują się na nieistniejące definicje, a że z całą
    pewnością nie jesteś kretynem, to tę definicją "słynnej reguły prawej
    ręki" tutaj zaprezentujesz, prawda?

    --
    -
    Akarm

  • 43. Data: 2023-03-19 22:35:26
    Od: Kazik Kaz <k...@n...email>

    W dniu 19.03.2023 o 14:25, Akarm pisze:
    > W dniu 19.03.2023 o 12:34, Kazik Kaz pisze:
    >
    > Przytocz tutaj ścisłą definicję tej "reguły prawej reki", ekspercie nie
    > od siedmiu tzw. boleści.

    To według jakich zasad/reguł pajacu pojedziesz dalej na tym skrzyżowaniu
    - za linię P-13 "gdy spadnie śnieg" i nie będzie jej widać?

    P.S.
    Cierpisz na Aspargera?

    Dołaczam wyrazy,
    Kazik

  • 44. Data: 2023-03-21 22:22:52
    Od: Kazik Kaz <k...@n...email>

    W dniu 14.03.2023 o 17:38, J.F pisze:

    > Nie nie - linia P-14 moze byc przed sygnalizatorem, przed torowiskiem

    Bielmo na oczach? Co widzisz w linku, który podałem? P-14 jest przed
    torami tramwajowymi!!!

    Dołączam różne wyrazy,
    Kazik

  • 45. Data: 2023-03-21 23:28:25
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 19.03.2023 o 22:35, Kazik Kaz pisze:

    > To według jakich zasad/reguł pajacu pojedziesz dalej na tym skrzyżowaniu
    >  - za linię P-13 "gdy spadnie śnieg" i nie będzie jej widać?

    A jak miałbym jechać?
    Normalnie, zgodnie z przepisami.
    Dla mnie nie musi wymalowanych linii. Nie blokuję przejazdu w żadnym
    wypadku: bez względu na to, czy jest sygnalizacja świetlna, czy są
    widoczne linie, i co tam jeszcze sobie ktoś wymyśli.

    > P.S.
    > Cierpisz na Aspargera?

    Ch... ci do tego, pajacu bredzący o jakiejś "regule prawej ręki".

    --
    -
    Akarm

  • 46. Data: 2023-03-21 23:34:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.03.2023 o 23:28, Akarm pisze:

> [...]
    > wypadku: bez względu na to, czy jest sygnalizacja świetlna, czy są
    > widoczne linie, i co tam jeszcze sobie ktoś wymyśli.

    To byś sobie na warszawskich rondach nie poradził:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 47. Data: 2023-03-22 00:16:28
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 21.03.2023 o 23:34, Shrek pisze:

    > To byś sobie na warszawskich rondach nie poradził:P

    Jakoś sobie radzę, od wielu lat. Może pomaga mi fakt, że robiłem po
    Warszawie po prawie 100 tysięcy kilometrów rocznie. Chociaż z drugiej
    strony: nie robiłbym ich tak bezproblemowo, gdybym nie potrafił jeździć.
    Jeżdżę zawsze zgodnie z przepisami, a znam je bardzo dobrze - inaczej
    miewałbym kłopoty. ;)
    Jedyne do czego się nie stosuję, to do idiotycznych ograniczeń prędkości.

    --
    -
    Akarm

  • 48. Data: 2023-03-22 07:30:52
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 22.03.2023 o 00:16, Akarm pisze:
    > Jeżdżę zawsze zgodnie z przepisami, a znam je bardzo dobrze - inaczej
    > miewałbym kłopoty.

    Zaraz, zaraz... nie znasz przecież reguły prawej ręki ;)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 49. Data: 2023-03-22 08:24:08
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 22.03.2023 o 07:30, Mirek Ptak pisze:

    > Zaraz, zaraz... nie znasz przecież reguły prawej ręki ;)

    No właśnie, jak mi się udaje jeździć bez znajomości tej reguły
    dotyczącej ręki?

    --
    -
    Akarm

  • 50. Data: 2023-03-22 16:50:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jakoś sobie radzę, od wielu lat. Może pomaga mi fakt, że robiłem po
    > Warszawie po prawie 100 tysięcy kilometrów rocznie.

    Taksiarz? To wiele wyjśnia;)
    > Jeżdżę zawsze zgodnie z przepisami, a znam je bardzo dobrze - inaczej
    > miewałbym kłopoty. ;)

    Chuja prawda - przy twoim dosłownym trzymaniu się treści przepisu na
    żadnym rondzie byś nie skreślił, bo nie ma możliwości kontynuacji jazdy,
    a potem jest czerwone.

    A w temacie torów świateł i miejsca zatrzymania - to na przykład na 40
    latka jedziesz do sygnalizatora i zatrzymujesz się normalnie na torach.
    Twoje "przepisy" to dopuszczają?

    > Jedyne do czego się nie stosuję, to do idiotycznych ograniczeń prędkości.

    Jasne - i pewnie zatrzymujesz się na zielonych strzałkach:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!