  • 31. Data: 2023-03-14 22:46:52
    Temat: Re: Czy się zatrzymać?
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    W dniu 2023-03-14 o 22:27, Shrek pisze:

    > Skoro pierwszy to czemu nie drugi? Jakby miało być jak piszesz, to
    > sygnalizator też powinien być przed torami.

    A nie wiem. Pewnie są jakieś widełki odległości, ale nie chce mi się szukać.

    > Ogólnie to jakby się przyjrzeć to pwienie więcej jest źle niż dobrze.

    Z pewnością.

  • 32. Data: 2023-03-14 22:47:23
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    W dniu 2023-03-14 o 22:29, Shrek pisze:
    > W dniu 14.03.2023 o 22:27, Shrek pisze:
    >
    > I jeszcze rodzynek - linia warunkowego zatrzymania... dla piszych i coś
    > na kształt nakazu jazdy prosto dla tramwaju;)
    >
    > https://www.google.com/maps/@54.4158209,18.5869354,3
    a,29y,172.02h,83.33t/data=!3m6!1e1!3m4!1s7L-SHEQ7q8-
    mr_h7yRHhlg!2e0!7i16384!8i8192

    Ktoś bardzo chciał ostrzec przed tym, że są tory. Pomysł z trójkątami
    wynika z tego, że tam jest DDR, a ten malunek tramwaju, bo żyjemy w
    czasach pisma obrazkowego - równie dobrze mogli walnąć napis UWAGA TRAMWAJ

  • 33. Data: 2023-03-14 23:03:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.03.2023 o 22:47, pueblo pisze:

    a,29y,172.02h,83.33t/data=!3m6!1e1!3m4!1s7L-SHEQ7q8-
    mr_h7yRHhlg!2e0!7i16384!8i8192

    > Ktoś bardzo chciał ostrzec przed tym, że są tory. Pomysł z trójkątami
    > wynika z tego, że tam jest DDR,

    DDR jest odzielnie - i w razie czego to powinno być z prostokątów.

    > a ten malunek tramwaju, bo żyjemy w
    > czasach pisma obrazkowego - równie dobrze mogli walnąć napis UWAGA TRAMWAJ

    Domyślam się, że bardziej chciał pokazać w którą stronę tramwaje jadą,
    żeby sie obejrzeć, bo jak ktoś widząc tory musi mieć jeszcze piktogram,
    żeby się zorientować że to tramwaje to chyba mu on nie pomoże;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 34. Data: 2023-03-14 23:04:43
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 14.03.2023 o 21:31, To.Ja pisze:

    > Tak bluzgaczu z dupy misia czesany, tylko nie zauważyłeś, że tam jest
    > sygnalizacja świetlna dla szynowców, a jeżeli nie działa, i ponieważ to nie
    > jest to SORO ani rondo, to nie ma mowy o zjeździe ze skrzyżowania, tylko o
    > pierwszeństwie na wjeździe na nie... Ale ty za głupi jesteś, żeby to
    > zrozumieć...

    Tak tylko dodam, że na zalinkowanym skrzyżowaniu tramwaj nie zmienia
    kierunku jazdy i ma znak D1 jakbyś pytał :D

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 35. Data: 2023-03-14 23:11:25
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    W dniu 2023-03-14 o 23:03, Shrek pisze:

> [...]
    >
    >  > a ten malunek tramwaju, bo żyjemy w
    >
    > Domyślam się, że bardziej chciał pokazać w którą stronę tramwaje jadą,

    Tutaj pasuje tylko jedno: a gdzie ma jechać?! W boooook?! :)

    > żeby sie obejrzeć, bo jak ktoś widząc tory musi mieć jeszcze piktogram,
    > żeby się zorientować że to tramwaje to chyba mu on nie pomoże;)

    Podobnie jak strzałki.

  • 36. Data: 2023-03-14 23:32:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.03.2023 o 23:11, pueblo pisze:

    > Tutaj pasuje tylko jedno: a gdzie ma jechać?! W boooook?! :)

    Ale w który?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 37. Data: 2023-03-14 23:36:50
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    https://youtu.be/qv0D9NpD-A8
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 38. Data: 2023-03-14 23:41:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > https://youtu.be/qv0D9NpD-A8

    https://media.tenor.com/V1nzNc4rZE8AAAAC/you-dont-sa
    y-nic-cage.gif
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 39. Data: 2023-03-17 21:31:26
    Od: Kazik Kaz <k...@n...email>

    > Bo pytanie powinno brzmieć: dlaczego P 14 jest przed torami i do czego
    > służy?

    Trolik-pchełka jak widać zna odpowiedzi na niektóre tylko pytania - to
    zasadnicze pytanie mu nie podpasowało, więc nie za bardzo błysnął
    erudycją - więc zasugerował takie pytanie, gdzie odpowiedź jest w każdym
    wyszukiwaniu/zapytaniu o P-14.

    Kiedyś było hasło - "nie karmić trola", a ta moja odpowiedź, to sama
    radość dla takiego typa, ale niech będzie - nie denerwuje mnie to, tylko
    uświadamia, jak dużo jest debili wokół nas, a takich spotykamy na drodze
    jadąc samochodem, idąc chodnikiem itp.

    Tak poza tym, chciałbym zobaczyć gębę takiego gościa, byłoby to pomocne
    w rozpoznawaniu psycholi w przyszłości - pewnie twarz nijaka, bez cienia
    inteligencji.

    Dołączam różne wyrazy,
    Kazik

  • 40. Data: 2023-03-17 21:48:16
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 17.03.2023 o 21:31, Kazik Kaz pisze:

    > Trolik

    A spierdalaj debilu :]

    --
    LordBluzg(R)??