  • 1. Data: 2009-07-06 09:33:19
    Temat: Czym skleić polietylen?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Czym skleić polietylen?
    Za ChRL nie mogę znaleźć kleju do PE, czyli najgorszej z
    możliwych powierzchni. Nic się tego nie trzyma. Udało mi się
    tylko uzyskać jako tako dobre złączenie 2 warstw PE za pomocą...
    taśmy dwustronnej. Najlepsza z testowanych możliwość. Ale też nie
    przeznaczona do silniejszych naprężeń. Także silikony szklarskie
    czy do akwarium trzymają tak, że wręcz przeciąg :-) rozrywa
    spoinę. W zasadzie szukam kleju wodoodpornego. W ilościach mniej
    niż hurtowych. Malutkie opakowanie. Od biedy i duże, może się
    kiedyś przyda.

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

  • 2. Data: 2009-07-06 09:40:44
    Temat: Re: Czym skleić polietylen?
    Od: ceat <c...@g...com>

    Loctite 3030 http://www.loctite-kleje.pl/katalogi/3030_ulotkaPL.p
    df

  • 3. Data: 2009-07-06 11:22:32
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    ceat napisał(a) :
    > Loctite 3030 http://www.loctite-kleje.pl/katalogi/3030_ulotkaPL.p
    df

    Dzięki. Konkretna cena za konkretny klej. 90zł za 35ml. Nawet na
    Alledrogo go nie ma. To ja się jeszcze zastanowię nad kupnem :-)

    Dodatkowo:
    "Przy pierwszym zakupie kleju Loctite 3030 należy także zakupić
    wyciskacz TEROMIX (nr katalogowy 96001).
    Bez wyciskacza nie jest możliwe dokładne wymieszanie obu
    składników kleju."
    za jedyne 104PLN-ów

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

  • 4. Data: 2009-07-06 12:02:10
    Od: Stasiek_T <t...@p...onet.pl>

    Zbynek Ltd. pisze:
> [...]
    > powierzchni. Nic się tego nie trzyma. Udało mi się tylko uzyskać jako
    > tako dobre złączenie 2 warstw PE za pomocą... taśmy dwustronnej.

    Może polietylenem na ciepło za pomocą pistoletu ?

    Pozdrawiam.

    --
    Stasiek_T

  • 5. Data: 2009-07-06 12:48:54
    Od: yorgus <y...@t...pl>

    Dnia Mon, 06 Jul 2009 14:02:10 +0200, Stasiek_T <t...@p...onet.pl> napisał:

    > Może polietylenem na ciepło za pomocą pistoletu ?
    >
    > Pozdrawiam.

    bo w przypadku PE czy PTFE to od samego kleju wazniejszy jest sposob
    przygotowania powierchni. NA poczatek sproboj lekko poopalac ja.

    --
    pozdrawia
    yorgus

  • 6. Data: 2009-07-06 13:03:14
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    yorgus napisał(a) :

    > bo w przypadku PE czy PTFE to od samego kleju wazniejszy jest sposob
    > przygotowania powierchni. NA poczatek sproboj lekko poopalac ja.

    Jaki cel ma pokrycie PTFE mikroskopijną warstwą sadzy?

    Z pistoletem może być dobry pomysł. Oprócz tych powierzchni,
    które muszą pozostać cienkie i plastyczne.

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

  • 7. Data: 2009-07-06 14:00:31
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

> [...]
    > spoinę. W zasadzie szukam kleju wodoodpornego. W ilościach mniej
    > niż hurtowych. Malutkie opakowanie. Od biedy i duże, może się

    Przed usmarowaniem tego silikonem miałeś szansę na sklejenie Cyjanopanem E, po
    uprzednim aktywowaniu powierzchni za pomocą chociażby płomienia z zapalniczki.
    Nie podgrzania a liźnięcia płomieniem.

  • 8. Data: 2009-07-06 14:16:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał
    w wiadomości news:h2sgd2$dpj$1@inews.gazeta.pl...
    > Czym skleić polietylen?
    > Za ChRL nie mogę znaleźć kleju do PE, czyli najgorszej z
    > możliwych powierzchni. Nic się tego nie trzyma.

    Pascofix i 3M robia kleje.
    Ale najlepiej to polietylenem na goraco z pistoletu, lub spawanie.
    Dobrze sie skleja lutownica, tylko bardzo nieestetycznie :-)

    A co chcesz skleic ? Klejenie tworzyw bardzo czesto sie nie udaje.

    J.

  • 9. Data: 2009-07-06 17:00:54
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-07-06 15:03:14 +0200, "Zbynek Ltd."
    <s...@p...onet.pl> said:

    > Z pistoletem może być dobry pomysł. Oprócz tych powierzchni, które
    > muszą pozostać cienkie i plastyczne.

    folie chcesz kleić? To może lepiej zgrzać?
    Powiedz dokładnie co to ma być klejone, bo inaczej możemy sobie ze
    szklanej kuli wróżyć... A na końcu poszukiwań klejów wyjdzie że możesz
    połączenie mechaniczne zrobić (śruby/nity) i będzie najtrwalsze
    mechanicznie.
    No i zapewne ten PE będzie w czymś elektronicznym, gdyż w przeciwnym
    razie NTG ;)))))

    --
    DJ

  • 10. Data: 2009-07-06 18:04:17
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 6 Jul 2009 16:16:20 +0200, J.F. napisał(a):

    > Pascofix i 3M robia kleje.
    > Ale najlepiej to polietylenem na goraco z pistoletu, lub spawanie.
    > Dobrze sie skleja lutownica, tylko bardzo nieestetycznie :-)

    Jarku, a z pistoletu to raczej nie jest polipropylen?
    --
    Pozdrawiam Bad Worm badworm[maupa]post{kopek}pl
    GG#2400455 ICQ#320399066