  • 21. Data: 2023-01-08 10:13:55
    Temat: Re: Czyszczenie smartfona
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 06.01.2023 o 15:38, K pisze:

    > Wszystkie do tej pory czyscilem kawalkiem recznika papierowego z
    > plynem do okien, chusteczkami Detol a jak nie mam pod reka to czyszcze
    > Alkopadem:
    > https://www.cezal.pl/gaziki-dezynfekcyjne/4851-gazik
    i-alkopad-m-65-x-55-mm-100szt.html

    > nigdy nic sie nie stalo, nic sie nie odbarwilo, nie rozkleilo, nie
    > zmatowilo.

    Dobrze wiedzieć na przyszłość, dzięki.

  • 22. Data: 2023-01-08 13:12:42
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-01-08 o 10:13, trybun pisze:
    > Wszystko, łącznie z etui z miękkiego przezroczystego plastiku.

    A jak odbierasz samochód od mechanika to pierzesz tapicerkę?

    Sorry nie mogłem się powstrzymać ;-)

  • 23. Data: 2023-01-08 19:38:06
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 08.01.2023 o 10:12, trybun pisze:

    > Tak, do ekranu to ja mam taki specjalny zestaw dedykowany do
    > czyszczenia. Jest to taka specjalna antystatyczna  miotełka, ściereczka
    > i jakiś płyn. Używam tego także do czyszczenia ekranów telewizorów.
    > Efekty nawet zadowalające.

    To po co pytasz na grupie czym czyścić? Nudzi Ci się?

    --
    animka

  • 24. Data: 2023-01-08 19:54:08
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 08.01.2023 o 19:38, Animka pisze:

    > To po co pytasz na grupie czym czyścić? Nudzi Ci się?

    Na dodatek ten temat był już kilka razy na grupie ale temu ignorantowi
    nie chce się poszukać i czeka aż mu ktoś na tacy poda. Zawsze tak robi,
    dlatego z nim nie gadam, bo to roszczeniowy śmieć.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 25. Data: 2023-01-09 09:37:08
    Od: trybun <M...@j...cb>

    > To po co pytasz na grupie czym czyścić? Nudzi Ci się?

    Daję stówę za wskazanie mojego pytania o czyszczenia laptopa.

     Poza tym, tak, nudzi mi się na tyle że czasem tu zaglądam, ale nigdy
    żadnej grupy DYSKUSYJNEJ nie traktuję jako jakiegoś specjalistycznego
    forum które służy tylko do zadawania pytań i odpowiadania na nie.

  • 26. Data: 2023-01-09 09:37:23
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 08.01.2023 o 13:12, _Master_ pisze:

    > A jak odbierasz samochód od mechanika to pierzesz tapicerkę?
    >
    > Sorry nie mogłem się powstrzymać ;-)

    Zaczynasz zadawać zbyt osobiste pytania jak na naszą krótką znajomość,
    panie kolego.

  • 27. Data: 2023-01-09 13:46:59
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-01-09 o 09:37, trybun pisze:

    > Zaczynasz zadawać zbyt osobiste pytania jak na naszą krótką znajomość,
    > panie kolego.

    ojtam ojtam ;-)

    Chciałem tylko sprzedać kosmetyki do prania tapicerki ;-)

  • 28. Data: 2023-01-11 20:55:46
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 09.01.2023 o 09:37, trybun pisze:

    > Daję stówę za wskazanie mojego pytania o czyszczenia laptopa.

    Czy to ekran laptopa, czy ekran monitora, czy obudowy to "jedna parafia".

    >  Poza tym, tak, nudzi mi się na tyle że czasem tu zaglądam, ale nigdy
    > żadnej grupy DYSKUSYJNEJ nie traktuję jako jakiegoś specjalistycznego
    > forum które służy tylko do zadawania pytań i odpowiadania na nie.

    Pytasz o głupoty, które sam wiesz. Jak masz i wiesz to sobie czyść, a
    nie pytaj.

    Ja najpierw "studiuję" google :-)

    --
    animka

  • 29. Data: 2023-01-15 19:15:18
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 2 sty 2023 o 15:17, trybun pisze:

    > Czym, jak najlepiej wyczyścić caly telefon, i idzie mi o usunięcie
    > potencjalnego efektu brudnych rąk a nie usuniecie resztek kleju czy tym
    > podobnych zabrudzeń. Podobno spirytus czy detergenty odpadają, a więc czym?

    Ekran (od lat folię) wycieram o spodnie -- reszty telefonu nie
    wycieram... ;) BTW -- folia odklejała się w narożniku na powierzchni
    ~kwadratowego centymetra, więc odkleiłem rąbek, oczyściłem przeźroczystą
    taśmą klejącą 3M (kupioną ~30 lat temu -- do tej pory jest jak nowa)
    i przykleiłem z powodzeniem ponownie do ekranu... Jest tam OK...

    Bardzo rzadko czyszczę cały telefon jakimś płynem do optyki
    i ściereczką -- też do czyszczenia optyki... Okulary zwykle
    czyszczę ściereczkami Rodenstocka albo Hoyi, ale od pewnego
    czasu sięgam także po ściereczkę otrzymaną w OhSpecs... Nie
    używam tych (używanych do czyszczenia okularków) ściereczek
    do czyszczenia telefonu itp...

    -=-

    Właśnie teraz uświadomiłem sobie, że Vision Express do
    okularów nie dodaje swoich ściereczek...

    --

  • 30. Data: 2023-01-16 09:41:31
    Od: trybun <M...@j...cb>

> [...]
    >
    > -=-
    >
    > Właśnie teraz uświadomiłem sobie, że Vision Express do
    > okularów nie dodaje swoich ściereczek...

    A nie znasz w ogóle jakiegoś czyścidła które potrafi pozostawić
    urządzenie czyste również pod innym względem niż wolna od kurzu czy
    dotyku tłustej łapy powierzchnia?